Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PopSpad

11. 05. 2003
13
0
2725
Autor
(G)eorge

špíndíry sme, oba :)

 

Láska mezi kelímky od coca-coly

A mastným fast food odpadem

Že nejsem Warhole to mě bolí

Válím se s tebou, s Bohem

                                            S pop-art pokladem
hippiesanda
12. 12. 2004
Dát tip
* * * je to bombový

Zunka
16. 03. 2004
Dát tip
ja som sa nad tým usmiala, takže fayn *

Žůrek
28. 06. 2003
Dát tip
desolator: ty to nejseš schopnej posoudit

Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Koukám, že Mathew je pěknej drsoň. Četl jsem už spoustu blbůstek, některé překračovaly svůj rámec (od kalais, Nuitíka...) a jiné ... (Kennyny a jeho joudoviny) škoda mluvit:-) Rozhodně patříš do první kategorie. A zanáším tě do oblíbených autorů. Ó zbitý.

(G)eorge
11. 06. 2003
Dát tip
Ó díky ó nezbitný :)

Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Haha, naštěstí ne zblitný:-)

Kastel
30. 05. 2003
Dát tip
líbí - jen nevím od čeho jsem tak ulepenej :o)

(G)eorge
21. 05. 2003
Dát tip
Desolator : pro kreteny: sex ve špíně společnosti-> asociace na Warhola > co je nejvíc popart> bůh ....?

Desolator
20. 05. 2003
Dát tip
Promiň .......................................................................................................................................................................................................................................................................................... do vytečkované části napiš pocity při psaní této zblblosti............. ... jdeš dolů ... říkám to nerad ... JDEŠ DOLŮ ...

papouch
17. 05. 2003
Dát tip
:-)

yoyo ty ses ale jojo

dobre asi uz ti nekdo rek ale ted je to urcite vtipnejsi

Kolega
11. 05. 2003
Dát tip
Hezky jsi zamaskoval rozloučení

gepe
11. 05. 2003
Dát tip
***

houba
11. 05. 2003
Dát tip
*

yoyo
11. 05. 2003
Dát tip
výborný! Andy by měl radost*

***

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
jo, jenom čekám, že až sem příjdu zítra, bude tady debata dlouhá jak tejden před výplatpou, o tom co je a co není popartovej poklad:))) (Bůh? určitě!)

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
ou, teď sem asi píchl do vosího hnízda....jejkule:)

nejejkuj :-))) já nedebatuju, jsem vorvaná, jak angrešt :-))))

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
cožeseš, kdo Ti to udělal ?(nám na chalupě kolem angreštu furt lítaj strašně agresivní vos) dyž debatuju já tak je všecko v poho... ale opřeš se do toho v mý nepřítomnosti Ty, Standa nebo podobný kvítko a je vymalováno, hnedle vim kolik ste si kdo koupili v sámošce rohlíků :))))

neboj, řikám, že se neopírám :-) jsem neškodná :-))) a ani jsem dneska nebyla nakupovat :-)))

Mathew
10. 05. 2003
Dát tip
kdybys byl Warhole tak bych tě musel zabít :))

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
Mathew: dík za přínosnou kritiku....

Mathew
10. 05. 2003
Dát tip
přínosnou kritiku poznáš tak, že si ji pisatel pomocí zatržítka "vážná kritika" obarví na žluto. Ostatní jsou jenom kydy hozený do placu proto aby to vypadalo že se člověk zajímá o to co píšou ostatní :))

PPI
10. 05. 2003
Dát tip
Ať žije krásá odpadkůů:-))))(odkaz naší doby...dalším generacím..hmm):))

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
PPI: jojo, jenom nevím co budou odkazovat mý vnoučata:(( ...

PPI
10. 05. 2003
Dát tip
Nebral bych to tak tragicky....spíš z pohledu římskokatolickýho faráře:"Snad se zrušení toho celibátu dožijí aspoň mé děti!"..:-))))

(G)eorge
10. 05. 2003
Dát tip
:)))

Lu_Po
10. 05. 2003
Dát tip
.... bez komentáře ..... s tipem .... ( a s komentářem ) Jip TIP ..... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru