Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hic sunt liones

12. 05. 2003
5
0
1287
Autor
mila_hanska

Tak po té impresi trochu rýmování...

Mrazem růžová jsou líčka

dívky co chtěla dojít na konec

i kdyby sílu měla nedošla by přec

v bílém poli kde žijí lvi

jenom rychlou smrt si zvi

k ruce přimrzla i s plamenem svíčka.

 

Vládni klidem v poslední chvíli

stejně už konec neuvidíš

stejně matku nikdy neuslyšíš

zkus uvěřit že to konec není

stejně ten pokus nikdo neocení

a stejně jako jste žili

ucítíte tu chvíli.


SMS pro m.h. - To si pis, ze ano :) Neviděla jsem net tak dlouho, že se ho dnes skoro učím znovu používat.

mila_hanska
23. 12. 2003
Dát tip
Tak po delsi dobe jsem se sem podival a necekal jsem tolika pochvaly za coz muzu bohuzel "jenom" podekovat... (McI ma problemy s hackma na netu...) Zrejme zvazim uverejneni dalsiho dilka ze sesitu na nocnim stolku. Jeste jednou diky! SMS pro SMS: ...uprimne doufam, ze komunikace se zadrela jen z technickych duvodu...

To je dost, že mne taky napadlo, přečíst si tvoje dílo, básníku :) Ve věci formy souhlasím s Anatolem a TIP mimo jiné dávám za skvělou odpověď Indoran ( či event. Indoranovi )

Elyn
28. 11. 2003
Dát tip
Taky souhlas s Anatolem.. ;) Některé obraty moc hezké..

Myšlenka je mi velice blízká. Jen bych si dal trochu víc práce s vytříbením formy, to, co katugirovi skutečně vadí, je rytmicky nelibé uspořádání stop (podrobnosti rád sdělím). Škoda toho. Jinak bych totiž neměl co vytknout, po obsahové stránce mohu jen chválit.

Krásné! Obzvláště to "k ruce přimrzla i s plamenem svíčka" , to teda klobouk dolů, to se ti moc povedlo. Taky lituju, že můžu dávat jen po jednom típku :((( ;-D

mila_hanska
15. 05. 2003
Dát tip
Povídka to není... uznávám. Ale jsem tady krátce a vloudila se mi chybička do procesu. Indoran: Nevím jestli máš rád kury a drůbež všobecně, ale nemyslím, že se to sem hodí a že je to zasloužená odměna... Ale za kritiku ti děkuju. A všem ostatním taky samozřejmě.

Archangel
14. 05. 2003
Dát tip
Dle mého názoru je toto Tvé nejlepší dílko. Škoda, že Ti můžu dát jen jeden típek ;o)

Indoran
14. 05. 2003
Dát tip
Kur.. tohle není povidka.. Vrať se do první třídy a nauč se rozpoznávat povídku od basně, jestli se tomu tak dá řikat..

katugiro
14. 05. 2003
Dát tip
povídka není... rýmy by mohly být lepší - a hlavně je tam nepořádek v počtech slabik a důrazech, špatně se to pak čte... :)

Bakchus
12. 05. 2003
Dát tip
Kdyby lvi uměli mluvit, nerozuměli bychom jim.:)) Já ti ale rozumím.:))t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru