Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas, kdy umírají víly

12. 05. 2003
16
0
1455
Autor
Lysandra

Taky se snažíte ze svých depesí vypisovat? Já to zkouším...asi poprvé.

 

Miluji ten zvláštní čas, na začátku zimy, kdy podzim už pomalu končí. Listy se snášejí na hnědou zabahněnou zem a tráva mizí pod nánosem špíny. To se pak procházím sama podél řeky. Sama?poslední. Slunce svítí na potrhané pavučiny a pavoučci opraváři se je ještě snaží dát do pořádku? dřív než přijde zima.

Kapičky rosy se třpytí, ale už ne tak teple, jako za léta. Začínají se měnit na střípky ledu?

 

Miluji tu dobu, kdy si na louce plné napůl suchých květin povídám sama se sluncem. Sama? Sluníčko, sluníčko, přijde zase jaro? A slunce kývá a sklání svou velkou zlatou hlavu až k obzoru.

A v tu chvíli je mi z toho šera u srdce ouzko. Přízemní mrazík se mě dotkne svými namodralými prsty a zve mě k sobě. Ulehám do trávy.  Sama? A vím že jsem poslední, co odešla s jarem.  Ale stále ještě miluji ten čas?

 

?kdy umírají víly.


wazzup
23. 09. 2004
Dát tip
umírají víly...hm, hezké! tip

Drago
16. 04. 2004
Dát tip
... ...víly a draci mají mnoho společného... ... t.

Elemmírë
03. 03. 2004
Dát tip
Kdosi mi řekl že jsem talent, však před Tebou se skláním. Oceňuji toto TIPem

Když jsem to četla poprvé bylo tak fakt moc fajn a ráda si to čtu i podruhé....rozkošné*

Notreal
15. 06. 2003
Dát tip
něžné a romantické - proč ne :-)*

nemesis
11. 06. 2003
Dát tip
.. líbí se mi ty pocity .. :o) .. *!

IVANOL
06. 06. 2003
Dát tip
Je to romantické, snové, lehké. A jak vidím, úspěšné. Dovolím si tedy jen malou, malinkatou, malilinkatou připomínku. Zkus si odpovědět na otázku, v jakém časovém období se to odehrává. Já jsem to nepoznal a chudák víla už byla asi zmatená jak časně probuzená včela. :-)

Lysandra
02. 06. 2003
Dát tip
Barbar: Mooooooc děkujuuuuuu :o) Nim: Já podzim miluju :o) Jo, měla.(BTW: Víš jak (a proč) se v mém pokoji objevily žiletky? :oP)

*****

Barbar
28. 05. 2003
Dát tip
Když víla poslední mizí nám z života dospělost ukrádá krásy snění S láskou co zamlada činí dny delšími na podzim života v noc se mění Když sama zůstaneš drahý tě opustí zešednou dny a noc ubírá den Jak jsme se v mládí na tu noc těšili na stará kolena bdíme svůj sen Umíš krásný povídky.... BARBAR T*

Lowlander
17. 05. 2003
Dát tip
TIP*** Je to nádherné...:o)))

StvN
15. 05. 2003
Dát tip
Jestli tohle považuješ za depresi, tak jsi docela zdravé dítko. Je to roztomilý.

gepe
14. 05. 2003
Dát tip
to je nádherný... ***** neřekla bych, že by to bylo dílo deprese, ale následek hlubokýho pocitu samoty... ale to asi je taky výchozí bod pro depresi.... :o)

Lancelott
14. 05. 2003
Dát tip
Myslím, že v tom je deprese...je v tom podzim, takže v tom musí být deprese. Na podzim vždycky příjde deprese! Podzim se v podstatě rovná depresi. A je tam smrt...tichá a smířená smrt a to se mi vždycky líbí. Podzim a smrt to jsou moje depresní témata:o) Já dávám tip***:o)))

Lysandra
14. 05. 2003
Dát tip
Lancelott:Ja mam nahodou podyim rada, je prekrasne barevny, ale v tomhle je cosi smutneho...A bude hur :P

Gunhead
13. 05. 2003
Dát tip
Nesnášim podzim, přesně ten podzim o kterým píšeš... Napsaný je to pěkně, ale řek bych že moc velkou depresi nemáš.Je tam málo breku, vzteku, smutku atd... Ale hezký je to odevzdání, to k tomu patří...

dennisneni
13. 05. 2003
Dát tip
docela to na me dychlo,...jo hezky je to smireni a odevzdani se

Lúmenn
13. 05. 2003
Dát tip
nadherne

Jinny
13. 05. 2003
Dát tip
Lysandra poetická... líbilo se mi to, moc. I když mám ráda všechny roční období, každý má něco do sebe. Napiš něco třeba o létě, prosííím.

JASAN
13. 05. 2003
Dát tip
Skvělé, miluju podzim.

Lysandra
13. 05. 2003
Dát tip
Gunhead: Ne každého deprese se projevuje spoustou krve, vzteku, slz a podobných věcí.(Takové věci píšu, když se chci bavit : P) Jinny: O létě se píše smutně docela špatně, ale můžu to zkusit : )

Cirilla
13. 05. 2003
Dát tip
:)

Gunhead
13. 05. 2003
Dát tip
Lys: co se týče zbraní a krve, tak to mi taky dycky spraví náladu... :) ale myslel jsem spíš jako, že když budu mít deprese, tak se nebudu z toho radovat...

Poetist
12. 05. 2003
Dát tip
Nechce se mi věřit, že takhle píšeš v depresi. I přes ty umírající víly je tam nějak hodně optimismu.

fungus2
12. 05. 2003
Dát tip
Hm. hezké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru