Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V pokoji

13. 05. 2003
16
0
6054
Autor
Kandelabr

Ležím na posteli. Škvíra mezi panely se táhne napříč pokojem.

 

Pevně utahuji smyčku, uzel je symetrický a elegantní. Hrubé lano mě škrábe na krku. Lezu na malou dřevěnou stoličku. Pohoupáme se.

 

Ležím na posteli. Nazelenalá tapeta se u stropu trochu odlupuje.

 

Polykám hrst pilulek a vydatně je zapíjím studenou a kříšťálově čistou vodou. Cítím jak mi jedna po druhé kloužou krkem dolů do žaludku. Zdřímneme si.

 

Ležím na posteli. Skrz šedavé záclony se šklebí slunce.

 

Žiletka se noří pod kůži. Cítím železitou vůni krve. Horká voda příjemně otupuje smysly. Zaplaveme si.

 

Ležím na posteli. Takže teď je to doopravdy.

Nedýchám.


Zvěruška
07. 05. 2004
Dát tip
Ty se jednou zasebevraždíš, jaá to jináč nevidím :-)

Kolikrát takhle denně umíráme. Povedené.

Grip
29. 07. 2003
Dát tip
Hezký a zajímavý. To já bych tam vsunul ještě pocity a hodně pocitů. Ale to by se sem asi nehodilo, co?

Hu, to je jako moje (nevydaná... zatím) kniha "Sebevražda 100x jinak". 45. Skok do sopky Co je třeba:Nacházet se v zemi, kde se běžně vyskytují činné sopky. Jak na to: Neboť v naší domovině se činné sopky nevyskytují (sic), zakoupíme si zájezd do země, kde se vyskytují. Po příjezdu si v hotelu ani nevybalujeme a ihned se vydáme na samostatnou vycházku k jícnu. Poté, co se vyškrábeme na vrcholek sopky, do jícnu skočíme. *

To já bych si teda před skokem vybalila, taky bych zatížila svoje nemovitosti hypotékou a všecky prachy roztočila s chlapama. pak by se mi teda sice nechtělo umřít, ale vzhledem k dluhům bych musela :-))))) ať si to splácej příbuzný, beztak jsem jim ušetřila za žeh!

Michalka222
27. 05. 2003
Dát tip
Aneb desatero rad jak spáchat sebevraždu a proč ne tip

Rowenna
26. 05. 2003
Dát tip
Takových pokusů - a nakonec stejně banálně umřít v posteli. Třeba když zrovna nechceš. ***

Jo, prosim tě, můžeš mi říct, jaký to byly prášky?

StvN
15. 05. 2003
Dát tip
Výborný. Ty kontrasty, ta otupělost ale živost, i když jen ležíš a nedýcháš. Dobré.

Jo, tak tohle je fajn. Tím nemyslím, že je dobré spáchat sebevraždu :o) Napsané je to tak, že to musí v člověku vyvolat emoce - kladné, záporné to je celkem jedno, hlavně že tam jsou! Ps: Nesnáším žiletky! Jsou takový ... ostrý! :-)

alina
14. 05. 2003
Dát tip
ale fůůůj! nezlóóp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Paranoicus
14. 05. 2003
Dát tip
No sakra! Jsem jednu chvíli myslel, že jsem zas usnul s ksichtem v klávesnici a že se mi to zdá. Pohoupáme se, zdřímneme si, zaplaveme si, to je teda dost dobrý. A nejlepší na tom, že vypravěč je MRTVEJ!!! ŤYP!

Honey
14. 05. 2003
Dát tip
na mě trošku moc nechutné:o) ale jinak zajimavy napad!

Carrie
14. 05. 2003
Dát tip
dobrej lunapark, a ty atrakce!!!! :-))))

Pavson
14. 05. 2003
Dát tip
Chápu to jako veselost, neboť již od útlého věku, kdy jsem se onu informaci o nemožnosti uskutečnění sebevraždy zastavením spontánního dýchání dozvěděl, jsem to několikrát zkusil. Jednou se mi to musí povést. Jednu drobnou výhradu. Celé dílko má vzbuzovat dojem perfekcionalismu. Při vší mé představivosti si nedokážu představit osově souměrnou katovskou smyčku. *

Šalvěj
14. 05. 2003
Dát tip
Huuu... skvělé, moc moc.... *

Cirilla
13. 05. 2003
Dát tip
!!!! Aúúúú! Ne, že bych spoustu z toho nezkusila. Ležím.... *

Blééé:o)*

JASAN
13. 05. 2003
Dát tip
:-))))) Ležím v závěji, cévy rozšířené alkoholem. Třpyt hvězd, nebe se točí. Každým douškem se tělo se otvírá chladivému klidu. Splývám s nehybností anorganické přírody. Pospíme si.

několikanásobná sebevražda????? To mi připomíná film Chudáček boháč :-) Ne, sorry, nebudu to zlehčovat I když ty to zlehčuješ sám :-) Ale, kurnikšopa, líbí se mi to!!!!!*

nech toho, náš panelák nesmí spadnout do tý doby, než budu mít všecko v osobním vlastnictví a budu to moct střelit!

Jasně, že sem jenom na prachy! Já kašlu na zákoutí duše! Když mi bylo 18, tak jsem se chtěla vdát do Švédska, chodila jsem s klukem, kterej měl ve Švédsku bratrance a sliboval mi, že mě s nim seznámí a pak mi jeden kamarád vykládal karty a já se klepala a poposedávala jsem a furt jsem se ptala tak co, vdám se do toho Švédska? a on po hodině civění a překládání mi řek: JE TO DOBRÝ, ZVÍTĚZÍ U TEBE DUCH NAD HMOTOU!!!!! A od tý doby se to se mnou veze, i když FAKT NECHCI!!!!!

fungus2
13. 05. 2003
Dát tip
Zajímavý popis sebevraždy.

Humble
13. 05. 2003
Dát tip
Já nevím, ne že by to nebylo výborně napsané, leč tahle tematika mě fakt neoslovuje, co se dá dělat :-)))

KPWD
13. 05. 2003
Dát tip
:-) je to dost good

alim
13. 05. 2003
Dát tip
nejak moc morbidni...si to radej nechci predstavit....:-)))

katugiro
13. 05. 2003
Dát tip
no no, pořád tahle závažnost v co nejmenším počtu slov... snad aby se něco nezkazilo? Nevěřím... Napiš zase něco banálního, ale šťavnatého :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru