Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Májový JazzClub

14. 05. 2003
0
0
1305
Autor
Jim_Page_LZ

Májový JazzClub

Lide Písmácmácký,
přijďte se kulturně osvěžit a pobavit tuto neděli 18. května od 17ti hodin na literární čtení, jazzové muzicírování a divadlování do JazzClubu Železná v Praze.

Literární čtení zpestří svým divadelně uměleckým doprovodem (dojde i na improvizace) herci Nedělního divadla (a hosté):

snaživka Helča (mistryně v leštění klik)
teenager Venda (pesimista na svém místě)
romantik Janek (kluci hlídejte si holky)
umělkyně Helén (něco pro intelektuály)
moderátor Petr (serióznost sama)


Hudební obzory nám přijde rozšířit jazzová kapela CSQ (členové konzervatoře Jaroslava Ježka).

Těšíme se na příjemné setkání a posezení s Tebou. 

Jimík
Jim_Page_LZ
23. 05. 2003
Dát tip
wopi ... uf ... co kde jak, ... netusim ... proste jsem to sem jen vlozil ... nic vic ...

Wopi
23. 05. 2003
Dát tip
Promiň, myslel jsem, že to víš. Jde o změnu kategorie ze "sraz" nebo "událost" na "ostatní". (Už to bylo provedeno adminy...) "Sraz" ap. je totiž automaticky "vypichován" na úvodní stranu - takže změnou kategorie po vypršení aktuálnosti uvolníš místo dalším, což je ideální. ;-)

Wopi
20. 05. 2003
Dát tip
když je to už pasé, uvolňuj, prosím, úvodní stranu (např.změnou kategorie na "ostatní" - díky za pochopení....

ille
18. 05. 2003
Dát tip
to bych šla, ale musim se učit. z jěžkárny znám olinku kontrabasistku.

Bizkitfreak
18. 05. 2003
Dát tip
CHECHT, TAK TAM SE UŽ ASI NEDOSTANU...

Bizkitfreak
16. 05. 2003
Dát tip
OK. Mejbí.

Jim_Page_LZ
15. 05. 2003
Dát tip
yoyo ... na kytárku igráju a některý kousky jako Jim Page :o) Biz ... nároky ... snad jen vstupný ... 40 Kč na zvukaře ...

yoyo
15. 05. 2003
Dát tip
tak to si fandíš... :-)

Bizkitfreak
14. 05. 2003
Dát tip
Rád bych. Sakra rád. Dobře. Nějaké nároky (Finanční, inteligenční...)

fungus2
14. 05. 2003
Dát tip
Hm. Příjdu se podívat.

yoyo
14. 05. 2003
Dát tip
A máš kytaru jako Page???? Jestli ne, tak nejdu!!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru