Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí město I

14. 05. 2003
15
0
7221
Autor
Kandelabr

touha po epice se pro mě stala nesnesitelnou :) tak jsem se rozhodl, že zkusím psát na pokračování. sám jsem zvědav jak dlouho mi to vydrží a co z toho bude. Tak budu velmi rád, když mi řeknete, jestli se vám to líbí, popřípadě má-li smysl psát dál...

“Kurva, vlkodlaci.” Nechápavě zakroutil hlavou, naposledy vydatně potáhl ze špatně ubaleného cigára a zahodil vajgl do bahna. “Nenávidím vlkodlaky.Fakt nenávidím.”

“Ale tohle je opravdu vážný, do města se teď prostě nedostanete. Je to v hajzlu. Karanténa a to všechno.” strážný měl rudé oči, žluté zuby a dech po víně. “A nejenom, že se ten ksindl rozlejzá po celým městě, maj za sebou někoho pekelně chytrýho. Mluvěj o právu na existenci a chtěj vyjednávat. Chtěj rovnoprávnost.”

“Rovnoprávnost? To se teda svět noří fofrem do pěkných sraček.”

“To vám teda podepíšu. Ale špatně se jim to jedná. Tak dvakrát třikrát za den vyleze jeden na hradbu s bílou vlajkou a začne hulákat ty bláboly. Většinou dostane šutrem do hlavy a je klid.”

“Takže dovnitř nemůžu.”

“No hele, brána je zabarikádovaná zevnitř. Já hlídám jenom aby nikdo nešel ven. I když říkal jsem šéfovi: šéfe, já tu sem úplně zbytečně. Kdyby se rozhodli vylízt tak je nezastavím, hlídat není co, mohli sem napsat nějakou ceduli nebo něco, do háje, peníze žádný, kurva riziko jak řetěz, za prdelí mám aspoň čtyry stovky pitomejch pošahanejch vlkodlaků, bůhví co se jim honí těma jejich zvířeckejma palicema,navíc je tu zima, smrad a komáři. No řekněte sám můžu já mít rád svou práci?”

Všechno se komplikuje. Jak jinak. Kývnul na strážného a šel hledat místo, kde by se daly ty poctivé kamenné osmimetrové hradby přelézt. Protože dovnitř musel. Pod nohama mu čvachtalo bláto smíšené se vším možným sajrajtem, který spořádaní a ctihodní občané po léta vytrvale vyhazovali za hradby. Ale ctihodní občané teď řeší jiné problémy. Vlkodlačí město. Co nevidět se sem začnou sjíždět potulní rytíři, hledači pokladů, kouzelníci a mágové a všichni možní kejklíři a pošuci. A budou se do města odvážně vrhat, vlkodlaků bude přibývat, před bránou vyroste stanové městečko, přijede hospodský se sudama piva a nasoleným masem a štětky navoněné lacinýma parfémama a strážný bude mít ještě spoustu příležitostí nenávidět svoji práci.

Přemýšlel jestli nebude lepší počkat na noc, ale pak usoudil, že je to vlastně jedno, stejně o něm budou okamžitě vědět.Taky ho napadlo, že by se mohl potřít nějakým svinstvem, aby je trochu zmátl, ale pak si řekl, že už je moc starý na to , aby po sobě patlal psí hovna nebo myší krev. Ubalil si cigaretu a zjistil, že už i ten hnusný štiplavý tabák mu dochází, vytáhl z batohu lano s hákem,hodil poprvé, podruhé, potřetí, až se hák konečně pevně zakousnul, pomyslel si že opravdu stárne, típnul cigáro a s tlumeným sakrováním začal šplhat nahoru.

 

(pokračování...)


h_a_r_r_y
29. 01. 2004
Dát tip
juu, to je super!*

Chick
07. 11. 2003
Dát tip
jak se to bude asi vyvíjet...

Kytiii
19. 10. 2003
Dát tip
tip

hurvinek
09. 06. 2003
Dát tip
ilustrace zajimava, styl taky uvidim jak se to vyvine

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Tak Kandy, když ses rozhodl ilustrovat své dílko, tak tu mám ilustraci i pro první díl.

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
ke každému dílu jsem dal nějáký překrásný obrázek...mrkněte se jestli máte chuť...

Humble
21. 05. 2003
Dát tip
:o)))

yoyo
19. 05. 2003
Dát tip
*

Gunhead
18. 05. 2003
Dát tip
:) muj oblíbenej styl... mrknu se i na ty pokračování, jsem zvědavej co z toho vzejde...

alina
16. 05. 2003
Dát tip
dost dobrý! Jsem zvědafka jak to pokračuje! :o))

jasně, piš, už úvodní dvě slova mě dostaly! Kurva, vlkodlaci! úžasný! :-)))*

Kodynie
15. 05. 2003
Dát tip
Pomerančová: Na co upíři? To by tam bylo moc přepříšerováno. Vlkodlaci to zvládnou i za upíry. Kandy, je to hrozně napínavé. Jsem zvědavá, jak to bude dál.

Carrie
15. 05. 2003
Dát tip
jeď!!! ...staneme se všichni vlkodlaky a všichni budeme mít ještě spoustu příležitostí nenávidět svoji práci :-))))))

kodynie: jen jsem se ptala, ne? ty mas neco proti upirum? :-E ehm, kande promin, za torchu of, uz mlcim :-)

Cirilla
15. 05. 2003
Dát tip
Kurva... ehm :) Dobrý je to! Pyš, pyš, pyš, neb na Tě pošlu svojí černou miš! Fakt jako jo.

StvN
15. 05. 2003
Dát tip
Počkám si, co z toho vyleze, vypadá to zajímavě, žádná tuctovka, řekl bych.

Kodynie
15. 05. 2003
Dát tip
Pomerančová: Proti upírům? Ne. Jen kde by se najednou ve Vlčím městě vzal upír, když vlkodlaci si vystačí v tomhle směru sami.

Humble
15. 05. 2003
Dát tip
Dovolím si citát z jednoho seznamovacího inzerátu v Annonci: PIS PIS NEBO TE ZAKOUSNE MISAK PLISAK! :o)***

JASAN
15. 05. 2003
Dát tip
Dá se to číst. Bylo mi líto, že už není napsaný to pokračování.

Taky počkám s hodnocením až jak se to vyvrbí dál! Ale 400 vlkodlaků je opravdu hodně, vypadá to na slušnou párty!

Derylla
15. 05. 2003
Dát tip
Tak, už jsem si přečetla i tu 1. A líbí se mi to! Líbí se mi, že se umíš vžít do někoho, kdo je "na takovýhle věci už moc starý" , taky jsem snad už pochopila tu umrlčí ruku:) Ale jsem zvědavá, co vymyslíš dál...

katugiro
15. 05. 2003
Dát tip
jak řekl Pavson, je to schůdný :) žánr sice není moje Tchibo, ale uvidíme... :)

Pavson
14. 05. 2003
Dát tip
Je to schůdný. Nenapíšu ti nic lepšího, brachu. Na druhou stranu, je tam slušnej potenciál. *

pokracovat! jsem zvedava, jaj se to vyvine a vubec.. vypada to slibne.. a budou tam taky upiri? t.

Kolega
14. 05. 2003
Dát tip
Pokračovat? Určitě!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru