Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kto vie 2.

18. 05. 2003
2
0
1504
Autor
Cirri

Pokračovanie poviedky Kto vie. Samá priama reč. ;-)))))

,,Jednička, sme na zostupe, všetko v poriadku zatial."
,,Dvojka, scannery čisté."
,,Satelit čistý. Zachytili sme modul. Telemetriu nevysiela ale vyzerá nepoškodený. Vizuálny scan je čistý, žiaden pohyb."
,,Trojka stand-by."
,,Achiles, pokračujte v stanovenom kurze, Alfa letka, prevedte nízky prelet nad letiskom, v prípade strelby okamžite bombardujte."
,,Velitel Alfa, potvrdzujem. Letka, široká formácia, nasledujte ma."
,,Dvojka príjem."
,,Trojka príjem."
,,Štvorka príjem, ideme na to šéfe."
,,Modul jedna, 5 minút do pristátia. EPA čisté."
,,Letka Alfa, terén čistý."
,,Modul jedna, 3 minúty do pristátia."
,,Modul tri, stálen stand-by."
,,Pozor, stratili sme telemetriu modulu dva. Modul dva, potvrdte príjem."
,,Modul dva, odpovedzte."
,,Pozor, všetky moduly, zastaviť let, Alfa letka, skontrolujte letový koridor."
,,Tu Alfa, bojová formácia."
,,Alfa 2, kontakt."
,,Alfa 3, viacero kontaktov."
,,Alfa velitel, som pod paľbou."
,,Achiles, tu je Alfa tri, stratil som velitela a Alfa dva, prechádzam na strmhlavé bombardovanie."
,,Achiles potvrdzujem."
,,Alfa tri, bomby zhodené."
,,Alfa štyri, bombi zhodené."
,,Všetkym modulom, okamžitý výsadok. Alfa, spustite paľbu a kryte výsadok."
,,Modul jedna, výsadok je na zemi."
,,Modul tri, výsadok je na zemi."
,,Modul štyri, sme hotový."
,,Achiles, modul 5, ozvite sa, opakujem modul 5 ozvite sa."
,,Pane stratili sme telemetriu modulu 5."
,,Kurva, sakra."
,,Tu je Alfa, vidíme požiar na letisku, bomby zasiahli cieľ, opakujem vizuálne potvrdenie zásahu."
,,Alfa, tu Achiles, zabezpečte výsadok."
,,Tu je tím jedna, perimeter zabezpečený."
,,Tím dva, sme pripravený."
,,Tím tri, artiléria zabezpečená."
,,Alfa tri, na dvoch hodinách."
,,Vidím ho, hajzel, uhýbam, zostrelte ho niekto."
,,Mám ho zameraného, ešte chvíľu, ešte, taaak, dostal to zasran."
,,Ďalšie dva kontakty. Achiles potrebujeme posilu."
,,Tu je Achiles, odlákate ich vyššie od pechoty."
,,Alfa, potvrdzujem."
,,Tím jedna, pane postupujeme podľa plánu, máme vizuálny konktakt."
,,Tím dva, sme pod paľbou, opakujem sme pod paľbou potrebujeme posily."
,,Trojka kde ste ? Potrebujeme okamžit..."
,,Tu je trojka, sme na mieste, nevidíme útočníkov, Dirk, zabezpeči vysielačku."
,,Pane, máme tu dvanásť mŕtvych a šesť ranených."
,,Kurva videl už niekto tých hajzlov ?"
,,Tu je Alfa 4, stratil som Alfa 3, opakujem stra...."
,,Tím jedna, rakety, súradnice 12, 34, 42, opakujem 12,34,42 okamžite."
,,Artiléria, máme nabité, zamerané, pálim. ETA 12 sekúnd, držte si klobúky pane."
,,Kurva, s tymi to otriaslo, pozor, severovýchod."
,,Mám to pane, sú tam, pálim."
,,Nabíjam, Robi zober to za mna."
,,Kurva sú za nami."
,,Žiadna panika, mám ich."
,,Achiles, situácia sa stabilizovala, odrazili sme útočníkov, máme straty ale postupujeme. Stanica je vizuálne na dohľad, letisko horí."
,,Tu je tím tri, sme pri vás."
,,No už bolo na čase, OTčka vpred."
,,Pozoooor, útočia, sú všade okolo nás."
,,Nevidím nič na scanneri."
,,Tu sú nevidíš?"
,,Kontakt, pálim."
,,Nieeeeeeeeeeee ...."

Správa vyšetrovacej komisie číslo 0021/885 - skrátená verzia.

Po strate spojenia s OSL 112/4 Achiles bola do sektoru AXO778 poslaná 16 vzdušná divízia a 3 pozemná výsadková skupina, dokopy 37 bojových lodí a 75 000 vojakov + bojová technika. Po prvom prieskume sme našli navigačnú bóju Achilesa. Data v nej boli úplne zničené radiáciou a ich rekonštrukcia nie je možná. Ďalej boli najdené 4 geostacionálne špionážne satelity OPEX7 na nízkej orbite. Satelity su nepoškodené avšak bez energie. Na mieste povodnej stanice MRI-22 bol najdený kráter o priemere 7kilometrov s vysokou radiáciou. Podľa zvyškov kovu a meraní naši odborníci usúdili že s 98% pravdepodobnosťou Achiles po prílete v dosledku technickej chyby alebo ľudského faktoru stratil zostupový vektor a zrútil sa z nízkeho orbitu. Haváriu nikto neprežil. Zavinenie tretej strany nebolo dokázané. Žiadne stopy nenasvečujú boj, prípadne inú neočakávanú aktivitu. Tento prípad bol uzavretý ako nehoda a odoslaný bezpečnostnej agentúre a poistovacej spoločnosti.

Koniec správy.
Johani
21. 05. 2003
Dát tip
ach tie komisie :-) 98 percent!

StvN
19. 05. 2003
Dát tip
Nevim proč mi to připomnělo Starcraft, ale takhle nějak jsem si to vždycky představoval. Výborně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru