Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

polibek

18. 05. 2003
2
0
1253
Autor
evina

takový malilinký úryveček z mého scvrklého života:-)

Žila byla jednou jedna holčička, a ta holčička měla moooooooc ráda jiný holčičky a taky trošičku chlapečky, a bebe dobré ráno a jabkovej džus a polštářek se šlehačkou co prodávaj v kopečku v tom pekařství, a poslouchala ráda fajn muziku ( nickleback, rammstein, simple plan, a různý český à třeba Káju Gotta nebo Haničku Zagorovou à kecam samozřejmě, třeba kabáty a landu a divokého billa a tři sestry a … všelicos :-))a ráda se platonicky zamilovávala a ráda se smála a nakupovala a taky měla ráda svojí postýlku a svůj gauček a svý plyšáky a svý růžový tapety s medvídkama, a svoje rodiče = mamču a otce, i když ty někdy dost prudily, ale zase si taky rádi daly slivovicu a pak byly v pohodě a vytlemený a vůbec takový fajnovější, a ta holčička se taky ráda jen tak válela v postýlce a hrála na klavír a chodila na různý akcičky a hlavně plesíky … a taky ji ukrutně moooc bavilo psát pohádky a podobný blbosti :-). Jenže tohle byly jen luxusní vlastnosti tý holčičky, ale ona měla aj špatný vlastnosti, i když malinko…. Tak třeba…. Nemůžu si na nic vzpomenout :-) … třeba ráda chodila do hospody. A ráda pila tequllu a absintha a pivo a vodku a víno a vůbec všechno takový dobroučký, a taky si to někdy vzala s sebou do školy, třeba ve středu a ve čtvrtek a někdy aj v pátek a pondělí a úterý, protože škola, přiznejme si to, je celkem nudná. A taky se mlátila se svým bratrem a sestřičkou, a lhala, a tahala uši svýmu pejsánkovi, a takový další malinký nepodstatný věci jako… že si třeba někdy ráda zahulila a že se taky nebránila nějakejm úletům a že párkrát aj něco čórla, a že neměla moc ráda starý lidi a cikány, a taky odmlouvala a byla drzá a neskládala si po sobě věci a neuklízela pokoj a nerada vysávala a furt někde běhala místo toho aby pomáhala, a kousala si nehty (jen na rukách:-)) a vůbec… prostě to byla taková normální holčička, která se jednoho dne vypravila zase na nějakej praštěnej plesík. A protože její sestřička byla zas nemocná, vypravila se sama… teda jen asi se třema kamarádkama, které ale byly celkem úplně jiné než ona ( hezké, milé, hodné a nepily alkohol :-)), ale aj taxe mooooc těšila, protože doufala že tam potká někoho koho by aj někdy mohla mít ráda….:-). A taxe začla vypravovat. Pustila si na compu horor „anatomie“, po očku koukala na obrazovku a druhou zas do zrcátka, nasadila si kontaktní čočky a namalovala se, paxe dostala ven ze svejch buranskejch domácích hadříků – tríča z roku … asi tak … 1912 a nějakejch ostudnejch zelenejch kraťásků, zapla topení – protože doma bylo 18,5 stupňů a oblíkla si červený kalhotky a červenou podprsenku aby si jí na tom plese nikdo nesplet s klukem J, pak začla běhat po baráku a shánět zlatý stránky aby brnkla kámoše kde na ní má čekat, hodila do sebe skleničku vodky co měla v pokoji v krabici s obrázkama, dala si prstýnky řetízky a náramky a bůhví co ještě, utvořila nějaký neidentifikovatelný účes na hlavě, natáhla na sebe nenáviděné silonky, červený šatky, přes to modrou mikinu a šálu a bundu a mamčiny kozačky, do batůžku ještě přihodila jointíka a plesový botky a kabelku s mobilem a penízky, a řekla otcoj aby ji zavez. A co mohl otec holčičce říct, že? Holčička byla jeho ťuťuťu ňuňuňu :-). A ta holčička přišla na ples, přezula se do plesovejch botiček, nechala si namíchat spešl koktejl jenom pro ni – absint s něčim dobroučkym, barman se na ní usmíval a trošku se předváděl a holčičce by se aj líbil kdyby mu netáhlo na čtyřicet:-)tak to vypila, usmívala se a házela kolem sebe takový červený blesky, ale všichni byli trapný a zamlklý a starý a asi i zoufalý protože se neuměli smát, a holčičce jich bylo líto, ale což. Tak tam byla s kámoškama, oddávala se hudbě a čekala… Čekala na někoho s velkym Ň, na nějakého fajnového človíčka co by rozpustil její osamělost, a smála se a smála, a dál vesele tančila a bavila se a pila a snědla chlebíček s bramborovým salátem, a pak bylo najednou půl jedný a ona musela domů, taxe vypravila, a přišla domů asi v půl druhý, osprchovala se, zavřela ajka, a bylo po všem. Nějaký blbý plesy, blbej alkohol, blbá travka, blbý kamarádky, blbý kluci, blbý jídlo, blbý rodiče, blbý bebe dobrý ráno, blbý všechno!!...Blbý slzy. A holčičce se po tváři koulely slzy velký jako pingpongový míčky, a byly to slaný svobodný a volný slzy, tekly pomaličku, koulely se od levého očka přes levou tvář až skončily na holčiččiných rtech, a tam se roztekly. Draly se zpod zavřeného víčka ven, do toho krásného barevnýho miloučkýho světa, na tu modrou planetku v nekonečným prostoru průhledného vesmíru… Svět byl naruby, byl krásnej a milej a na druhou stranu zrůdnej, nestvůrnej a krutej. Jo, asi to patří k sobě. Dobro a zlo. Krása a hnus. Naděje a zoufalství. Inteligence a blbost. Žena a muž…. Holka a kluk. Pivo a cigareta. Štěstí a láska. Mládí a praštěný nápady. Polibky a ….. polibky. A v tom to asi všechno je. Všechno je o polibku. A holčička usnula a přemýšlela o polibkách, o svých všech polibkách, a na rtech se jí ve spánku vykouzlil krásnej blaženej úsměv, a věděla že se probudí do krásnýho novýho dne, možná slunečnýho, možná zataženýho, možná… Probudí se do světa plnýho jíjích malých šampónových bublinek, bublinek se vzpomínkama, a byla neskonale šťastná…:-)


Aerotik
26. 12. 2003
Dát tip
Ten tip napravuju.

Dotek
25. 12. 2003
Dát tip
Aerotik: nedal jsi ten tip. Já ho dávám. Je to opravdu milé. Mě tam potěšilo slovíčko "aj". Tož odkáď si děvčico? :-)

Aerotik
23. 05. 2003
Dát tip
Mně to připadá pohodový, milý, s vypravěčským talentem. Takže si dovoluji nesouhlasit s předkritiky a dát tip.

Toxman
20. 05. 2003
Dát tip
Já bych to tak příkře nesoudil. Jistě, vady na kráse to nepochybně má, ale ne nic, co by se nedalo dopilovat, přibrousit či jinak doupravit. Pomineme-li fakt, že ta holčina to teda "pěkně rozjíždí", zdá se mi to poměrně čtivé a zábavné. Má to nápad, má to děj, má to pointu, má to dokonce nějakou tu myšlenku... a ruku na srdce, i přes svou drsnost, je to romantické. Věřím, že se "to" časem poddá a třeba se dokonce podaří dovést k dokonalosti. :)

blondýna
18. 05. 2003
Dát tip
mně to připadá jako povídání z chatu, trochu hrubek, trochu rádoby infantilního laškování, trochu smajlíků, lalala, tralala... kategorie je naštěstí blbůstka, ale i tak mi dalo velkou práci dočíst to do konce.:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru