Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztrácíš se

30. 05. 2000
4
0
2847
Autor
Adelan

Ztrácíš se

jak plachetnice

co zdálo se

že na obzoru plula

a nebyl to sen

snad v závoji z mlhy

jen zapletla se...

 

Ztrácíš se

jak obraz proradné hry zrnek písku

snad bych i uvěřila...

 

Ztrácíš se

jak myšlenka snová před probuzením

jak vzpomínka časem zastřená

jak pocit z polibků

jak velká slova...

 

Jak lístek na hladině řeky

odplouváš proudem zmítaný

ztrácíš se mi lásko...

snad proto abych zas mohla vstát

a jít tě hledat...


Lyryk
01. 08. 2002
Dát tip
ztrácíš se mi lásko... snad proto abych zas mohla vstát a jít tě hledat...

Adelan
05. 12. 2000
Dát tip
Jiko: myslela jsem tím lásku všeobecně, ne partnera... Je vždycky fajn když člověka potká láska a třeba ani nemusí být s velkým L...(tohle se asi pozná za hodně dlouho, ne...? Já nevím, já tomu moc nerozumím a Láskami s velkým L nemám zrovna moc zkušeností...) :-)

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Snad jen druhá sloka počet veršů a možná Láska s velkým L či je tam malé schválně coby promluva k partnerovi? Obsahově se mi to moc líbí a tak jen moje tiskové středisko vydá suché prohlášení TýAjPý DoggyBágu: :-))))))))))))))))))))))))) dobrá mlha hlavně ta winchestrovka opakovačka mě dostala:-)

Carodej
03. 11. 2000
Dát tip
Někdy mne napadá, co cítí dívky, když čtou některé mé básně. Díky Tobě jsem ten pocit pochopil. Děkuju.

Albireo
18. 10. 2000
Dát tip
TIP - co víc říct

Regins
10. 06. 2000
Dát tip
Doggy Bagg taky jsem tvou kritiku nepochopil, snad jindy ,ale nic ve zlim mně se to líbí

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
ten konec je prostě dokonalej

Laďa
31. 05. 2000
Dát tip
Dogy jsem jen hloupá žena, asi ti moc nerozumím. :-) Merle má pravdu, je to takový jinčí než ty předtim. Ale je to hezký. Nejvíc ta druhá sloka. Možná se mi dokonce tenhle styl i líbí víc.

Zázrak
30. 05. 2000
Dát tip
Dufam, že ju najdes. Je to pekne

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
tohle je takový ějak neobvyklý, aspoň z toho co jsem u tebe zvyklej... takový mě mnohem bižší řekl bych dost dobrý...

Doggy_Bag
30. 05. 2000
Dát tip
Z pohledu benfitní atriace, zdá se sonitní altraz poněkud centroidní, avšak opakovaným přečtením se zdůraznil vliv winchesterované puškuzace, leč nenadhodnocoval bych eltruitativní kalhoting natož saking a kravating.Zde bych prostě hvězdičku drze uzmul,... ...abych ji mohl dát mnohem výše,přestože jsem to napsal níže.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru