Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus o harakiri

Výběr: Lyryk
21. 05. 2003
14
0
2602
Autor
Evička

Pokus o harakiri mezi hajkery Něžný veršík o přírodních úkazech mám ráda......:-)

 

 

      při Pohledu doTvých májových očí zrÁna

                i pevná sKála mění se

              na jemně chvějivý rossol

                   

 

 


per_zay
11. 08. 2003
Dát tip
hmmmmm ....... T

Yfča
16. 06. 2003
Dát tip
:o)*

Zolo
12. 06. 2003
Dát tip
Srozumitelné* Zajímavé číst pocity z druhé strany.

(závorka)
05. 06. 2003
Dát tip
jo (líbí) T

Zoro: Já se nestydim, věř mi :-))) Já nevim, jak báječně si rozumíme, ale já jí mám ráda :-) Ale přesto se ohrazuju: Ty dáváš za muj chat tipy jinejm lidem????? (sem bych dala takovýho toho rudýho smajlíka zamračenýho, jak vztekle mele pantem)

Zoro: To je teda ale pěkně nespravedlivý!!!!! Asi teda nebudu mít ráda tebe! :-)))

Ne, to je právě dobře! :-)))))

Evička
03. 06. 2003
Dát tip
Toho mi nech! Jsem na romatický týpky!

je tvuj :-)))

Evička
03. 06. 2003
Dát tip
:-) Už končím se srandičkami! Jdu do sebe!:-)))

trefíš? :-)

Jinovata
03. 06. 2003
Dát tip
tě balim do oblíbenejch

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
Jen, že se tu těchto útvarů vyrojilo tolik, že z toho šla hlava kolem (a já jsem česká žena)! Tak jsem si trošku zažertovala! :-)))))))))

Nanthei
23. 05. 2003
Dát tip
no jasně... je to vážně moc krásné ;-)

ptačí rossol se dvěma s.....hmmmmm :-) Já bych se na to počítání slabik u haiku vykašlala. Navíc mi bylo vysvětleno, že je v to v češtině stejně nesmysl, protože japonskej znak je něco jinýho, než slabika, tak já nevim, prostě bych za haiku považovala jekejkoliv krátkej útvar, kterej mi navodí takovej ten krásnej přírodní pocit, jako tahle básnička :-) teda její první dva řádky :-)))

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
Pojď, kašlem na haiku! Rouhám se, viď? .-)))))))))))))))))))))

No, já jsem dost ctižádostivá, takže se na to asi fakt vykašlu :-))))) já se potim a snažim se, abych vyprodukovala HAIKU a ty dostaneš véčko od Lyryka! :-)))))

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
Jaký véčko? Potřebuju spíš céčko, abych nedostala kurděje! :-)

pondělí
23. 05. 2003
Dát tip
Zkamenělé srdce se změnilo v sulc a bylo vyssáto májovýma očima. Proplavalo pod hladinou kašny jako elektrickej rejnok zakroužilo nad holuby a pak se skrylo do pozlacený cibulky na věži radnice odkud dělá ve zmatku oplzlá gesta na nicnetušící milence zabořené do kočičích hlav náměstí?

Evička
23. 05. 2003
Dát tip
To je pěkný, milé Pondělí, takhle při pátku!:-))))) Kam se na tě hrabu!!!

Nanthei
22. 05. 2003
Dát tip
když to tedy byla legrace, nebylo by lepší přeřazení do odpovídající kategorie??? (jen tak pro radost, blbůstka,...) jinak je to moc hezké

ssaamm
21. 05. 2003
Dát tip
za obsah tip, ale po formální stránce to není haiku

Rowenna
21. 05. 2003
Dát tip
Pěkná a zajímavá hříčka.

Evička
21. 05. 2003
Dát tip
Měla to být legrace - ještě neumím japonsky, ani čínsky!

waldekke
21. 05. 2003
Dát tip
A co s tím opeřencem? W.

Dejf
21. 05. 2003
Dát tip
Tož sranda to je, ale haikovité to moc není :-) Ale když si odmyslím tu formu, tak je báječný. TIP

Krel
21. 05. 2003
Dát tip
:-))

Evička
21. 05. 2003
Dát tip
Pro D.Tak mi udělej přednášku o haikuku, prosím! Z(s)trhej mi tuhle legrácku!

neces zvetsait pismo? brejlila sem na to docela dlouho:-)

Nerozumim tomu PTÁKovi, ale moc se mi to líbí!*

Evička
21. 05. 2003
Dát tip
Mám moc ráda, když se vracím k ránu z flámu a zpívaj ptáci apod. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dejf
21. 05. 2003
Dát tip
na přednášku o haiku si řekni Krelovi - já byl poučen od něj - mužeš si to přečíst u mýho "Psa" ...

KPWD
21. 05. 2003
Dát tip
je hezka :)

Flegmatik
21. 05. 2003
Dát tip
haiku to asi neni, ale je to jinak pekne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru