Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vosí tažení

22. 05. 2003
20
1
4435

Tak jsem chtěla vosí, žlutočernou básničku, že to bude krása, ale nic moc teda! :-)))))

 

Koukej, dáma vosí

na kapičkách rosy

žihadlo si brousí!

Mrmlá si pod fousy:

 

„Kdo kdy viděl vosu

dostat do kokosu?

Nabrousím si zbraň,

pak se, hochu, braň!

 

 

 

 

 


1 názor

jo, to je dilemno :-)))))

gASK
07. 12. 2003
Dát tip
No hlavně, že už má boty;).....ale teď je bos ten kos:)))

kos je bos? Tak to je průser

vosy jsou děsně silnej hmyz, to bys koukal, kde všude unesou kokos :-)))))

gASK
06. 12. 2003
Dát tip
Tak to máte asi jiný vosy než my, ty naše by si na kokosu vylámaly zuba....kdyby teda měly zuby...hele a byla to vůbec vosa?:)))

jo a byla bosa :-)

gASK
06. 12. 2003
Dát tip
Vosa byla bosa a proto zbila kosa ..nebo zbyla kosa?..:))

gASK
05. 12. 2003
Dát tip
:))) Blbůstka jedna pruhovaná, ale pěkná......mám jen jeden dotázek - kde nosej vosy kokos? A unesou ho vůbec?:)))

Děkuji i zde :-)přítelkyně:-)))

Monty: No ale uznej, že ta vosa to vidí jinak :-))) Papouch: Asi seš nějakej zakuklenej vosák :-))))) katugiro: třeba, abych tě nakrkala :-)))))

papouch
25. 05. 2003
Dát tip
cekanka.: prdlajs, já jsem papoušek, žádnej vosák .... ale ve skutečnosti .... (to je tajný, né abys to někde vykecala :) .. ve skutečnosti jsem ježek převlečenej za papouška .. A navíc jsem Lev .... :-))))

To je dobrý, my máme doma pískomila, co je trošku klokan a trošku kanárek a navíc jsem panna :-)))))

Fuj, já vosy NENÁVIDÍM, teda nevaděj mi, když jsou někde v háji, ale jak jsou blízko mne, tak je prostě musím zabít... sorry...

papouch
24. 05. 2003
Dát tip
jéééééé :-))))) já měl loni vosy na balkóně, docela jsem se s nima skamarádil, když byly největší parna, tak jsem jim nosil vodu v kalíšku, ony mě dycky přilítly oňuchat a pak si pobzučávaly kolem ... ale jakmile přišel někdo cizí, tak byly vzteklý, nikdo jinej na balkón prostě nesměl, jen já ... já mám vosy rád :-)

katugiro
24. 05. 2003
Dát tip
ach jo... proč sem tohle všechno vůbec dávat?

Kastel
23. 05. 2003
Dát tip
:o)) T

Kastel
23. 05. 2003
Dát tip
:o)) T

3/5 dej to do kategorie pro děti hm ? :)) já jinak vosy nerad :(

Evička
22. 05. 2003
Dát tip
Máš nějaké rozverné hmyzí období, milá Čekanko! :-))))))))))cotocotocoto????? Znáš film Acid House - jestli se něco neděje.....?:-)

j_i_r_i_k
22. 05. 2003
Dát tip
No jo, nic moc teda... Teda jako ta úprava :)))...

Dejf
22. 05. 2003
Dát tip
úsměvné, TIP

Naja
22. 05. 2003
Dát tip
a cokhle vceli??? ta by byla osudovejsi...aspon pro tu vcelu :=)))

Navždy: Já nevim, jestli je to pro děti :-) Evička: Ten film jsem bohužel neviděla :-) Jiřík: No, právě.....:-((( Dejf: ď Naja: Dyk včelí předcházela vosí!!!!! :-)))))

guy
22. 05. 2003
Dát tip
Když se chceš chránit před vosou nedráždi ji nohou bosou ani ji nesekej kosou ***

StvN
22. 05. 2003
Dát tip
Tahle se mi líbí, ale vypustil bych verš s mrmláním.

Bobísek
22. 05. 2003
Dát tip
Zítra bude o čmelákovi? :-)))

jenže pak by to nebylo celý :-)))))

Možná bylo, možná by to bylo lepší... :-)

Bobísek: Jo, kdo ví :-)))))

mně to nepřeskakuje :-))))

No jasně, že nic moc, a já dokonce vím proč. Vosí vosí pas tam chybí, graficky naznačený !!!

no, já už kašlu na to něco takovýho jako vosí pas tu graficky naznačovat .-)))))

Prochy
22. 05. 2003
Dát tip
To hřeje, moc milé je to. Pusu a tip

Vosu a píp :-)

saka
22. 05. 2003
Dát tip
paráááda :o) tip

saka
22. 05. 2003
Dát tip
paráááda :o) tip

Tamta měla větší grády, ale to neva, líbí se mi ta úprava... "„Kdo kdy viděl vosu dostat do kokosu? Nabrousím si zbraň, pak se, hochu, braň!" to je dobrýýýý

gioni
22. 05. 2003
Dát tip
Co skusit DREVOKOCURA

saka: ď Don´t: oboje je to jenom taková pitominka :-) gioni: Já se věnuji jen živočichům reálným :-)))

(G)eorge
22. 05. 2003
Dát tip
v návaznosti na včelu a v očekávání motýla : ** jinak ani zbla :) "Mrmlá si pod fousy":)

ani zbla co?????

(G)eorge
22. 05. 2003
Dát tip
ani zbla čehokoli, co takhle dát to do Písmáci dětem ? Ale musela bys zplodit spisovnější míň umrmlanou verzi..;)

dětem se nic dávat neodvažuju a je to moc militaristický :-)))

(G)eorge
22. 05. 2003
Dát tip
jo, celý je to prostě skrytě agresívní a napadá to mou dětskou psychiku, žalobu si eště rozmyslim... Howgh:))

Ty už nejsi dítě :-))))) ty sám seš skrytej agresor :-)))))

(G)eorge
22. 05. 2003
Dát tip
Jo, nejsem sakra 20týho mi bylo 18:)) Chtěl jsem to sem dát jako událost ale ta skleróza... vtipy se blbě pamatujou.

No! Vidíš! Žádný dítě! :-)))))

Tak jo, pro tebe, ale až příště, už se mi nechce myslet :-)))))

hmmm, bolí.....abys věděla, tohle se fakt koupe v potu! :-)))))

yoyo
21. 05. 2003
Dát tip
:-) jo, jedna motýlí by bodla! *

yoyo
21. 05. 2003
Dát tip
joo, jasně! Pěkně jí to nalinkujem. Pak bych dala třeba pandu- to půjde taky hezky barevně.

Endif
21. 05. 2003
Dát tip
Včela, vosa... tak to nás čeká ještě něco o čmelácích, sršních, mouchách, komárech a dalších lítácích, kousácích, štípácích, žihadlácích a bzučácích :)

lenty2
21. 05. 2003
Dát tip
Ani motýl, ani chameleon, chce to něco nebezbečnějšího - tygříka :o)

Hester
21. 05. 2003
Dát tip
Jak je vosa blíž než metr, nekontrolovatelně hystericky ječim :-) ale tahle se mi líbí velmi. ***

Protože vás miluju, tak vám báseň ukuju, protože jsem lempl, dám vám na ní štempl (ale nevim proč).......:-)))))

Jo, humor je mý dvacátýšestý jméno :-))))) ale neptej se, jaký je druhý, třetí, čtvrtý.....pátý.....šestý, sedmý.....chrrr.....

Hester
21. 05. 2003
Dát tip
no pro slepičí kvoč...

Hester
21. 05. 2003
Dát tip
nojo, pomalu, takže mimo...

Jojo, já jsem původně teda myslela, že budete doplňovat, ale pro slepičí kvoč.....teda.....máš na víc! :-)))))

Bernadeta
21. 05. 2003
Dát tip
Tady jeden típek vosí típky vosí se teď nosí*

Děkuji za vosí tip hned je mi o facku líp :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru