Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí město IX

23. 05. 2003
10
0
5129
Autor
Kandelabr

Vlkodlak se otřepal, aby se zbavil nánosu prachu, zavyl a vyrazil proti nim. Třemi skoky byl u mrtvoly, seknul drápem a rozpáral jí břicho.

“Drápnul mě! Pomoc! On mě drápnul!” zakřičel mrtvý, vyhnul se druhé ráně a zvedl se pro meč.

“Bodni ho do srdce!” zařval na mrtvého a po jedné noze přiskočil k vlkodlakovi. Ten se k němu otočil, zavrčel a rafnul po něm.

“Tak ho kurva sekni!” zasyčel bolestí, když se vyhýbal ohromné pracce a marně se snažil zaútočit.

Mrtvý máchnul stříbrným mečem. Hustá, temně rudá krev mu stříkla do obličeje. Zásah. Vlkodlak zakňučel a okamžitě se otočil na mrtvého.

“Dělej něco!” vystrašeně křikla mrtvola. Vlkodlak se rozmáchl a udeřil. Ozvalo se křupnutí, mrtvolova hlava se oddělila od trupu, opsala vysoký oblouk a odkutálela se pryč.

“Ty hajzle!” zakřičel a vrazil té černé bestii stříbrný meč přímo do srdce. Zvíře hluboce zakvílelo, několikrát sebou škublo a pak se sesunulo k zemi. Padl na zem vedle něj. Nemohl popadnout dech, v hlavě mu hučelo a dělaly se mu bílá kola před očima. Dejchej starochu. Pak se podíval na cukající se bezhlavé tělo na zemi. Skvělý. Tak a je to. Náměstí je odsaď přes dvě stě metrů. To se mám plazit nebo co?

“Jedeš? Mazej pryč! FUJ!AU! Haló?” ozvalo se.

Zbystřil.

“Mrtvoláku? To seš ty?”

“Jsem, ale brzo nebudu, jestli neodeženeš to hnusné… AU…psisko. Kšic!”

Vstal a klopýtal za hlasem. Po chvíli uviděl hlavu, ležící na zemi hned vedle zkrvaveného psa, který ji okusoval.

“Myslel jsem…”řekl, nakopnul psa a zvedl hlavu “že už to máš za sebou. Tak co?CHE CHE…žiješ? Seš celej co? HA HA.”

“Velmi vtipné.”

“Neztrácej hlavu CHE CHE.” zakuckal se.

“Mohl bys mě odnést k tělu, prosím? Nějak necítím nohy.”

“Hlavně, že myslíš pozitivně. Hele přiroste ti to zpátky?”

“Přirozeně. Časem. A teď, kdybys dovolil, tak bych odtud co nejrychleji vypadnul.”

Nasadil hlavu zpět na krk.

“Dobrý?”

“Moc ne…budeš ji asi muset přidržovat. Tak honem, ať už jsme odtud.”

Vyskočil mrtvému na záda, připnul se opět řemenem a přichytil mu hlavu.

“Kurva..my sme teda dvojka, na nás musí být pohled. Tak valíme!”

“Myslíš, …že ze mě taky může být vlkodlak?” zeptal se mrtvý v poklusu…”ten černý mě totiž drápnul…”

“Nestačí ti že seš mrtvej a že máš voddělávací hlavu?”

“Jenom…se ptám.”

“Rači čum na cestu.”

Běželi úzkou uličkou, všude bylo ticho, žádné vytí ani štěkání, jen těžké dusání seschlých chodidel, hluboké funění a tlumené sakrování rušilo podivný mrtvý klid, který městu vládl. Pomalu se blížili k náměstí.

“Tohle, je divný. Tohle je sakra divný.” Bručel, když se blížili k náměstí.

“Ne že bych toužil ňákýho toho chlupatce teď potkat, ale jde to najednou nějak zkurveně lehce. Kam se asi všichni poděli?”

Ulička ústila v náměstí. Docela hezké náměstí s kašnou a morovým sloupem. Cihlovým Krysákovým domkem. A třemi stovkami tiše stojících vyhublých a bledých lidí s vlčíma očima.

“Sem.” vydechl mrtvý.

 

(pokračování...)


katugiro
24. 05. 2003
Dát tip
lepší než minule, už se zase bavím :) *

Gunhead
23. 05. 2003
Dát tip
Mamí, kdy už přijdou ti mimozemšťani ? To s tou upadnutou hlavou, čekal jsem že na to taky dojde... takovým mrtvým se obvykle říká nemrtvý a tenhle je čilej až dost :) 300 vlkodlačáků ? to je skoro jak v Matrixu2 neváhej , jeď jeď , jeď *

alina
22. 05. 2003
Dát tip
* ..."“Dělej něco!” vystrašeně křikla mrtvola."" - mimochodem, dost dobrá hláška!!

Plopez
22. 05. 2003
Dát tip
“Nestačí ti že seš mrtvej a že máš voddělávací hlavu?***

Carrie
22. 05. 2003
Dát tip
jo, viz Plopez :-))))) a “Hlavně, že myslíš pozitivně. Hele přiroste ti to zpátky?” :-))))) a vůbec :-)))) bavím se!

StvN
22. 05. 2003
Dát tip
Utohodle jsem se bavil nejvic.

Jinny
22. 05. 2003
Dát tip
:-)))*

Humble
22. 05. 2003
Dát tip
Fakt jsem čím dál tím zvědavější, kterak to dopadne. Samozřejmě T+K+:o)

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

No, mně právě přijde, že se z toho ten humor nějak vytrácí. Přidej.

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Jo, tenhle díleček zase jiskří nápady a změnou. Jen tak dál. Jsem zvědavá na co tam Ti vlkodlaci čučej. Ilustrace moc povedená.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru