Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rub a líc

22. 05. 2003
3
0
1417
Autor
xxxsoul

... nikdo nemůže vidět dvě strany najednou...

Dvě strany jedné mince - rub a líc. Pokud se díváte jen na líc, nikdy neuvidíte rub a pokud se díváte na rub, nikdy nespatříte líc. Jedině snad, kdyby jste si vzali dvě mince, jednu otočili na líc a druhou na rub. Ale to už by však nebyla jedna a ta samá mince na počátku, byla by to ta první a nějaká jiná, ta druhá.


pozorovatel
02. 04. 2004
Dát tip
Dobrá úvaha a to hlavně díky těm dvou mincím na konci:) Rub a líc můžeš vidět. Ne najednou, ale můžeš. Proto se také můžeš rozhodovat... Je ale pravda, že všechny možnosti vidět nemůžeš a tak ani nelze vybrat tu nejvhodnější, proto by člověk měl snad i dávat na intuici a vědět, že i špatné rozhodnutí je dobré a to jen proto, že víte o špatnosti té věci(jinak byste to rozhodnutí špatným nenazvali:))

Džunginka
30. 03. 2004
Dát tip
*

Katčenka
16. 06. 2003
Dát tip
Ma to myslenku. Precti si moje dilko "TA" noc,je to o tomtez :-) tip

hra
26. 05. 2003
Dát tip
aaaa - fór is mus! :c)))

hra
23. 05. 2003
Dát tip
kdybych se dívala na sebe, pak ano, ale dívat se na minci z jedné strany fyzicky a z druhé do zrcadla by snad šlo, ne? :c)

xxxsoul
23. 05. 2003
Dát tip
... tak slo by to, jiste ze ano... ale je to aforismus, nemuzes to brat "realne" :))))

Dejf
22. 05. 2003
Dát tip
Co takhle vzít si zrcátko? :-)

Rowenna
22. 05. 2003
Dát tip
***tip

hra
22. 05. 2003
Dát tip
a co když si stoupnu před zrcadlo? :c)

xxxsoul
22. 05. 2003
Dát tip
...potom bys stejne videl jen jednu stranu... tak druha by byla jen pouhy odraz... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru