Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zas nám mažou...

24. 05. 2003
3
0
2797
Autor
Kastel

 

Na javoru sedí vrána - natřásá si peří

snad i tomu že je krásná - díky lišce věří

Nečekaně - k překvapení sýr teď k zemí letí

nenechte se oklamati alespoň vy - děti

Nejspíš to však poserete - zvyknete si s věkem

když vám někdo hodí kůrku - chvějete se vděkem...


Kastel
04. 06. 2003
Dát tip
PS - dík

Cirilla
26. 05. 2003
Dát tip

PS
24. 05. 2003
Dát tip
Fíha, to je přímo protestsong! :o) Líbí! (a chybí ti j v ne(j)spíš)

Evička
24. 05. 2003
Dát tip
Jo, odbojná, nabádavá.Nakonec i to poser... sedí, Ezope!:-)*

Krel
24. 05. 2003
Dát tip
chm..:-)

Áááá... hustý!!! Hustopeče úplný!!! *

papouch
24. 05. 2003
Dát tip
huááá :-)))) píp Monty .. víš prdlajs, kde jsou Hustopeče :-) (metro tam nejezdí! :-))

Vím, náhodou, že jsou na Moravě, milý papouši!!! Hledali jsme si to se Standou na mapě! Dokonce vím, že existujou dvoje, jedny tuším u Znojma a druhý... už přesně nevím, někde "vejš". :o))))

papouch
24. 05. 2003
Dát tip
:-))) no to je náádherrrný :-)) Na Moravě, prej :-)) A víš, že Morava je docela veliká? Dokonce větší, než praha? :-))))))) Jen pro přiblížení - Morava je takovýto území, o kterým se matně ví, že se odtud vozí víno a klobásy.. :-))))) Mě dycky vytočí, když televizní hlasatel řekne -... a přijel k nám až z Moravy...- :-) To je jako kdyby prohlásil - Vítáme tu křováka z buše...- :-) Ostatně... Fuck Bush.... :-))))

Tak dobře, no, jedny jsou u Brna a Hustopeče nad Bečvou jsou u Valašskýho Meziříčí... :o)))

papouch
24. 05. 2003
Dát tip
:-))))) ...... to už je lepčí, hepčí :-))))

...a nedávno tam zastřelil městskej zastupitel chlapíka, o kterým si myslel, že krade auta, a před nějakým časem tam měli průser z toho, že tamní policajt svedl krádeže na mrtvýho dědečka, aby měl větší objasněnost a tím pádem i větší prémie...:o)

jo, kéž by, mám takovej dojem, že děti ohrnou frňák i nad Ementálem! :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru