Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pili v poli

Výběr: Lyryk
27. 05. 2003
9
0
1466
Autor
Sýkorka

v makovom poli

pili po pol litri

piva

 

vietor zavlnil

trávou

sukne sa zdvihli

 

a vzápätí

dohárali

drúky v rukách

 

nad blčiacimi

telami

tleli

už iba

 

mačie vlky

 


Sýkorka
27. 01. 2005
Dát tip
Vincent a rak :o), ďakujem za kritiky. Myslím, že leto príde skôr, ako ho budeme čakať. A ani dvanásti mesiačikovia ho nezastavia...

Pitie v poli pod hviezdami s priateľmi. Hmmmmm. To by som teraz rád, no chcelo by to leto. Reku, zájdem, že ja, za dvanástimi mesiačikmi, možno splnia malú prosbu smrteľníka.

Sýkorka
02. 06. 2003
Dát tip
lululu: a kto povedal, že iba jeden pol liter? Myslím, že je tam jasná zacyklenosť.

Lululu
29. 05. 2003
Dát tip
no, po pol litri piva by asi nikto nebol opitý...

Sýkorka
28. 05. 2003
Dát tip
dick: pre mňa je to vyslovene nepopisne, metaforicke vyjadrenie nepekneho zažitku po stave opitosti - opis používam iba ako prostriedok, inak tam chcem vyjadriť tú nemožnosť triezveho vnímania po alkohole. Pre mačie vlky, nie vlčie maky. Som rada, že ma čítaš a kritizuješ, vždy moc poteší... :o) sestrička: bolesť áno, ale iba vsunutá. Nie moja. Predstava milovania v poli v ožratom stave je hrozná.. Neviem prečo som si ju začala predstavovať a písať o nej :o)

Rowenna
27. 05. 2003
Dát tip
***

Yfča
27. 05. 2003
Dát tip
*

egil
27. 05. 2003
Dát tip
***

dick
27. 05. 2003
Dát tip
hm..ked to dam dokopy..hm..dal som to dokopy..pivo si dam..tie druky..privelmi..popisne??? :-) tie vlcie maky su pekne..otvaraju dalsie brany myslienok..***

Lyryk
25. 05. 2003
Dát tip
skvělé

tanganika
23. 05. 2003
Dát tip
***

Bix
22. 05. 2003
Dát tip
to pivo nemôžem do poľa zmestiť :o) bolí straší desí kde sa vzala ??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru