Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mám dnes prdel dokonale holou

22. 05. 2003
19
0
3624

autor stojí pouze o nejhlubší kritiku

mám dnes prdel dokonale holou

na řiti břit nezanechal šrám

i kdyby buď prominut

 

buď havířem já budu štolou

 

ať přijde hodina...

pár minut...

hodina

 

dobrá či zlá to

 

dobij dobij dobij

 

černé či hnědé zlato


Čumák
23. 03. 2006
Dát tip
CHACHACHÁ, tomu prostě musím dát tip!!!

fougeres
17. 11. 2005
Dát tip
tak tohle mě teda pobavilo:-)***

já jsem zejména -- doprdele!

a nevadí homosexuálům brutální pravopsinná chyba? je to sice změna k měkčímu - a to se dá vykládat (zvlášť takhle na konci) jako skrytou metaforu vyvrcholení - a má své opodstatnění... ale přesto.

Petr_Pan
17. 10. 2005
Dát tip
průser> myslim, že ne-e .. ;-) btw - zdá se, že je to dokonce všechny aj pobavilo, což jsem si tedy oddech .. :-) kdo vlastně doprdele jseš ? ;-)

absurd
16. 10. 2005
Dát tip
)))))sem se tady dlouho tahhle nezasmál..T

Vojcek
16. 10. 2005
Dát tip
To mi připomíná, když jsem dirigoval Dvořákovu Polednici.

Garth
16. 10. 2005
Dát tip
:)*

Petr_Pan
15. 10. 2005
Dát tip
k tomuhle dílku mám až sentimentální vztah. doufám, že nikoho neurazim, když to hodim do klubu - myslím, že je to naturalističtější stránka věci a že .. proč ne

Loutka
15. 10. 2005
Dát tip
teda, smíchy se chlemtam ještě teď, jak rád bych si zarubal***

Chápu tě – a vřele nesouhlasím. Každopádně je to již passé, dlouho jsem to neurobil a ani neudělám. Jsem přesvědčenej, že vím, proč jsem učinil... a že jsem učinil správně. Dík.

gr_4you
27. 04. 2005
Dát tip
tak to je hlavní

neblbni – a tohle čtou děti? a myslíš, že když dítě necháš samotný u poče, že si půjde někam ke grafomanům číst básničky do dětskýho koutku? hovno, pude hledat šukání s koníčkem, protože to je o dost zajímavější. Nediv se, že v tom nevidíš žádný hrdinství, ono tam taky žádný není. A není to ani revolta proti nějakejm společenskejm řádum, nenech se vole vysmát.

gr_4you
26. 04. 2005
Dát tip
Trvám na tom že dát do písmáků dětem je na nic, jen ztěžuješ orientaci v písmáku. Je to škoda, protože báseň se mi jinak fakt líbí. Myslím, že děti do 14 let by měly být přiměřeně kontrolováni, co na netu hledají, a starší ať si hledaj, co chtěj, to už je jejich boj. Ale řekněme, že někdo hledá tvorbu pro děti a ty ho zbytečně zdržuješ něčím, co nehledal. V tom bych viděl zhruba smysl daných kategorií.

gr_4you
21. 03. 2005
Dát tip
báseň - tip co se týče kategorie - již bys mohl mít pubertu za sebou. Určitý normy jsou natolik smyslupný (nepsat sprostě do básní pro děti), že jejich porušováním nenapravíš svět. Porušovat se mají normy příliš upjatý nebo úplně nesmyslný. Jestli se najde tucet dalších, kteří budou mít příjemný mražení u kostrče, tak tuhle kategorii patří zrušit. Osobně v tom ale nevidím žádný hrdinství.

čus hele to ale asi není Písmáci dětem, již ta první vjeta je trochu jinam

Fungus
10. 12. 2004
Dát tip
ČTU TĚ!

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
Růženka> Zůstane

to bych se taky jinak pěkně nakakal!

Petr_Pan
15. 07. 2004
Dát tip
Jééé Ty jseš tady? Koukám, že s 815_0 jsem za sebou nechal nejen nějaké ty depky, ale taky pár oblíbených autorů - omlouvám se a časem Tě přečtu :-)

Toma
23. 10. 2003
Dát tip
Dokonale erotický!

Lyryk
11. 09. 2003
Dát tip
proč myslíš, že to patří do kategorie Písmáci dětem .-)?

hmmm... no asi tak. přednastavené kategorie mě trošku provokovaly, myslím, že napsat "román" na dva řádky (kdyby tu taková možnost byla) je docela prdel. jako je prdel napsat "miniaturu" o patnácti tisící znacích. příjemně mě z toho mrazilo pod kostrčí. o mravní výchovu mládeže a případné její narušení jsem strach neměl... když je dítě dost velké na to, aby mohlo samičké surfovat po netu (a i bych se divil, kdyby takové vůbec chtělo číst básničky... ale možno se pletu (ale já v desíti letech bych určitě prosurfoval nejdřív nicky jako Prdel a iné podobné :), hnědý stryko už ho z míry nevyvede. a rodič, kteý by tu snad opravdu hledal básničku pro děti mne potomkovi snad snadno nepřečte...

& en plus kdybych se tu měl každého ptát, proč si myslí, že jeho dílko je poezie epická... ajvaj! a to už nemluvím o starších kategoriích, kde se lyrické básně dělily na veršované a neveršované(!!!). a navíc, kdo ví, jestli bych po krátké diskusi nezměnil kategorii sám... (neee :)))

Lyryk
11. 09. 2003
Dát tip
mne to neuráží, chápu srandu, ale jemnocit zájemců o tuto kategorii z řad autorů, by mohlo .-)

hm.... neozval se žáden. a už s tím ani nepočítám. až se nějaký ozve jsem otevřený diskusi .)

Lyryk
11. 09. 2003
Dát tip
tak kdyby se ozval, mám v tebe důvěru... .-)

Z hnědých mrtvých podruhé: S_b, g_m: Z výpisu logu adminů, aneb jak to tenkrát bylo a jak rád to dneska vím... mohli jsme o tom tenkrát podebatovat, ať už veřejně nebo v skrytku... on se ale opravdu někdo plížil. 2003-05-23 08:49:44 Merle 84768 nepatří do písmáci dětem 2003-05-23 08:49:44 system 84768 Zmena kategorie na ostatni 2003-05-22 22:54:31 Wopi 84768 nevhodná kategorie

... a já si tenkrát myslel a bláhovej věřil, že je to nějaká chybička v systému, nedopatření... že jsem třeba i něco nedobře zmáčknul. a pustil jsem to z hlavy. tak o tom jsme si mohli pěkně od plíce i prdky pohovořit, chlapci.

Kašika
01. 07. 2003
Dát tip
:-) Kdekoli na Tebe narazím, chechtám se a chechtám :-)
Posílám Ti * , nejen za tohle dílo, ale za všechny skvělý výroky, co je trousíš po Písmáku. Hezkej den!

morčák: to je tím, že málo čtete, Krocane Králíčku

Vyjan
14. 06. 2003
Dát tip
Nelíbí se mi konec. Ta snaha o pointu to kazí.

g_mor
14. 06. 2003
Dát tip
Sleeping_beauty: proč by to mělo být pro děti???

s_b: g_morr: tak pardeen: kvůli tomu se mi ještě vyplatí vstát z hnědých mrtvých: já kategorii z Písmáci dětem na Ostatní neměnil, zřejmě se tu pohybuje nějaký tajmený redakční Goro Mstitel, Sokol, strážce moči, rytíř smutné prostaty, pan Spravedlivej... měním zpět...

Humble
13. 06. 2003
Dát tip
Dobrá hygienická poezie. Tip :o)

morčák
13. 06. 2003
Dát tip
Z projevu autora se mi nepodařilo rozeznat jeho pohlaví. Jestli je to žena, tak by to byl kus! A jestli ,není tak by to byl hnus.

traktorysta
11. 06. 2003
Dát tip
no, znam jednoho takoveho, co se zajima o scifi a haiku a tak obecne a ma neco do cineni s up.

down. mylim, ze to neni tenhle. juknulos na něj?

Carrie
10. 06. 2003
Dát tip
na řiti břit nezanechal šrám i kdyby buď prominut jaká velkorysost!!! :-))))

Bobísek
10. 06. 2003
Dát tip
:-))

traktorysta
10. 06. 2003
Dát tip
ha! tak už je tady s nama i bobisek?

ty ho znáš?

traktorysta
07. 06. 2003
Dát tip
hmm. 12? a nechces se seznamit blize?

jen jestli máš duši... nahustíme ji a vy plujem na hnědé moře

mník
26. 05. 2003
Dát tip
      :)

Semeno
26. 05. 2003
Dát tip
Průtrž? Pojeďme na cestu za skrytými naturáliemi. Milá představa lesních bakterií a tužeb ztvárnění. Ještě že nekončíš prázdnem, jako to občas dělal Bukowski. Nedáváš pěstí, jemně dloubeš napínáčkem. Ale nejvíc oceňuju dokončení. Pocity,...Připadalo jsem si jako jako šupina leklý ryby v silnym proudu řeky, která mě drtí břehama, abych se mohlo jako oblázek vynořit v poklidně tlející tůňce. Kouzelný.

Jejda, to je ale povedená báseň!!! *

815_0
23. 05. 2003
Dát tip
Řek bych, že je to víc než jen zajímavý, ale na to jaký, se mi názory rozcházej...:) Ale to neřešim - je to fain - trochu úlet od všech těch sladkejch věcí, který tady člověk může číst... TIP za originalitu ;)

Cheeky
23. 05. 2003
Dát tip
To je hukooooooooooot!!!!!!!! :-))

Maretta
22. 05. 2003
Dát tip
tak tohle hraničí ... má to docela nápad, čekala jsem, že to bude nechutné, ale je to vkusné:) ano, odvážím se i tipnouti:) tippp Ps: jak až si tu kritiku hluboko vpravíš.......?

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
chm..

přijde na to 1. kudyma 2. kolik máš... tahle nebyla z nejdelších...

to by ses divila, mne je 12

Watukina
22. 05. 2003
Dát tip
Připojuji se k sleeping beauty - ty děti by měly přes tu holou prdel někdy dostat ... :))

ano! naplacat, naplacat naplacat!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru