Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

extra velké kousky

24. 05. 2003
8
0
2135

ovoce, the war was declared

ruměný ptáčník

v konečníku

ptáka

ptakopyska láká

 

na kus housky

čekají nás

 

 

 

 

pěkné kousky


ať žijí řiťolízali přítulní

Aaronix
07. 12. 2003
Dát tip
100 bodou

Toma
23. 10. 2003
Dát tip
Zase dobrý :-)

Rook
24. 08. 2003
Dát tip
Skvělej styl... Asi Ti to tu budu muset všechno otypovat... :)

Vyjan
14. 06. 2003
Dát tip
Další malý skvost. Tip

Carrie
10. 06. 2003
Dát tip
ten ptáčník!!!! :-))))

traktorysta
07. 06. 2003
Dát tip
hmmm tak ted nevim. mam se jit divat na vesnicke porno, nebo mi staci cist pismak?

clovrdik
06. 06. 2003
Dát tip
:-)))))

gepe
28. 05. 2003
Dát tip
jóóóóóó..... :o)))))))))))) za ptáčky i ptakopysky..... ;o)

Semeno
26. 05. 2003
Dát tip
zabaleno v Tropi colours, ač naši zakladatelé nestráví ani ždibek, proč bychom my všihni nemohli, když je to tak krásné (?) Love is the tower chutné, viďte? Jen šílenci umírají hlady. MMMmmm, mé milované představy. Znám všechny, co vás přede mnou vyzvraceli, já se vás nevzdám, ač nejste mé. Za třešně!

Cheeky
25. 05. 2003
Dát tip
co máš pořád s tou prdelí?!?!

"ovoce, the war was declared" - "extra velké kousky" - mám to chápat tak, že máš po jablíčkách zácpu?

katugiro
25. 05. 2003
Dát tip
zasmát se, otřepat a jít dál... :)

MP: já ani nevím... ale mohlo by to vlastně celé být o nedobře strávených třešních...

Krel
24. 05. 2003
Dát tip
:-)) ééééé.......

Heh...:o) Ruměný ptáčník v konečníku je úúúžasná metafora... Housky/kousky je vtipné... ale takové... otřepané... i když v tomhle kontextu...:o)

po použití otřepat

...před použitím... by možná bylo hygieničtější. Anebo se ti líbí, když přitom kaštany chřestí jako kastaněty? :o)

1. kaštaněty muší bét 2. ne třepat řití, zaklepat posunovačem

djPrd
24. 05. 2003
Dát tip
líbíš se mi, já taky někdy píšu o hnědým tématu. I o bílým a lepkavým... teda o tom častějc.

ShArKeY
24. 05. 2003
Dát tip
seš možná trochu magor, ale správným způsobem

ShArKeY: jůůů, taky to máš rád? nemoh bych jí někdy vidět?

Hnědka
24. 05. 2003
Dát tip
Konečně někdo píše milostnou lyriku o mně!!!

Evička
24. 05. 2003
Dát tip
Muži jsou zde poslední dobou nějak výjimečně EXCENTRIČTI! Neděje se něco v kosmu??????????? A ta barva!!! Něco mi to připomíná...:-))))))))))))))))))))))

evička: nebude to můj případ, mířím vždy střed, přímo do hnědého. takže ti ta barva něco připomíná zřejmě správně... konečně, ne že bych ti již svým maxidílem chtěl něco sugerovat... i když dílem ano, dílem ne... ale nakonec i celým, hlavně když do hnědých.

Evička
24. 05. 2003
Dát tip
Tak fajn. Jsi ftipnej. :-)))))))))))))))))))))))))

Wopi
24. 05. 2003
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru