Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sny

31. 05. 2003
0
0
1242
Autor
bobotic

Ek Wiwar after Woduride witadahalaiban woranto runor promiň příteli mám tě pořád ROZEPSANÉHO Patří to k Rozepsaným nedodělaným.

 Snem? Proč měl bych mu děkovat? Ukázal mi jiný svět a jak mám teď  žít v tomhle?

 

 Ach sny, nakonec hřejivý upírové. A taková ta touha žít?

 

 Vím teď  už Vím a nadávám svým snům, za to že mám a znám, o co jde, tajemství marním.

 A všem odpovídám? Nemohu snít, nechci snít, jestli mám, o co stát, když takhle to ztratím. Proč sen ukázal mi cestu pryč a já se každé ráno vracím, a nemohu dál. Sám, jen sám podřezávám vše, co mohu jen, pohladit v snech a přitom snad...zas ráno svět proklínat.

 

 Je tu celí vesmír mezi mou tváří a rukami, jež se ji dotýkají. Lžu ti jako můj dech tvým ňadrům. Ne že bych chtěl, ale už jen mé bytí tady, je nepravdivé. Ale zkus ho vyvrátit prostou negací.


Sanjuro
02. 06. 2003
Dát tip
Každá mince má přec rub i líc, pamatuj na to, snít může být i hezké a nutně to nemusí bolet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru