Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ha Ivan

25. 05. 2003
1
0
1750
Autor
tibbaR_etihW

Tož to bylo, tehdy když staré lípy byli keříčky na kraji lesa a moje prabába byla malé dítě. Tehdy se vykládal příběh o mladých Djs co zremixovali kultovní rodinnou vánoční pohádku Mrazík.

 

To bylo v době, kdy ani jeden z nich netušil co rozpoutají, dnešní verze Mrazíka je uspěchaná, přesto Vám jí děti Traminů povím, bude to trvat asi čtvrt hodiny, tehdejší pohádka měla si 90 minut, to je ale jiný příběh....................

 

Nástěnka koukala z okan, když tu náhle zaslechla: "Chaloupko, chaloupko, ať je mi vhod, otoč se ať je ke mně tvůj vchod!"

 

Násťa vyběhla na verandu a křikla: " HA Ivan!"

 

"Násťo polez dolůůůůůůůůůůůůů!" Zvolal Ivan.

 

Dívka uposlechla, chaloupka na jedné muří nožce se sklonila a Nasťa se přehoupla přes zábradlí.

Ivan ji chtěl políbit, jakmile se však dotkl její berli zmrzl a Násťa mu povídá" "počkej chytráčku já ti to ukážu!"

 

Ivan se nemohl ani hnout, ale vnímal, tak čekal.

 

Násťa zavolala do lesa:"Vyrostla malá jedlička, tam mezi modříny, zelená byl celičká od jara do zimy!"

 

Z lesa vyběhl tlustý upocený starý pán, oběhl Ivana několikrát dokola a Ivan roztál.

 

Mezitím se kolem prohnala Marfuša s hubou plnou ořechů, za moment na to ji oloupili loupežníci. *Víte děti, tehdejší sociální poměry v Rusku a ve Světe byli hrozné. Dnes máme všeho dost, ale tehdy neměli ani továrnu na jediný strom."

 

Násťa si nakonec Ivana vzala, ale ne pro jeho bohatství, ale proto že jeho děd měl kouzelné oříšky a uměl na ně pěkně cinkat, a hlavně Násťa nechtěla za muže medvěda, proto Ivana hodila na sáňkách samochodkách do hlubokého sněhu a Ivan se zebořil po pás, tudíž to vypdalo jako by klečel."

 

a jestli neumřeli radují se do dnes.

 

KANĚC FILMA


kassiope
26. 05. 2003
Dát tip
Taky tak :o)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru