Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Františkovi Nedvědovi

28. 05. 2003
8
0
4141
Autor
Aki

vsigdá gatóf :o)

Na břehu Sázavy

pár skautů špinavých

lovilo svýho bobříka

A že se snažili

tak se už po chvíli

chuděrka, na rožni opíká


Maria
03. 09. 2003
Dát tip
Aki: máš pravdu, ale... kdo z nás nejni? :-))

Aki
03. 09. 2003
Dát tip
Mara: třeba já :o) já jsem úplně stejnej pták jak na netu, tak ve skutečnosti :o))

Yfča
03. 09. 2003
Dát tip
Potvrzuji, že Aki nekecá (není slovo "nekecá" neetické?).

Maria
03. 09. 2003
Dát tip
Yfča: já myslim, že to neni neetické slovo.. to bysme (bychom:-) za chvíli nemohli mluvit vůbec:-)) Aki: no, možná ti to i budu věřit:-)) ale netvrď mi, že se občas nepřetvařuješ..?

Aki
03. 09. 2003
Dát tip
Maria: nepřetvařuju :o) ne, že bych kvůli tomu neměl nikdy problémy, ale nedělám to. mám rád, když jsou lidi ke mně upřímný a zároveň se snažím bejt upřímnej k druhým... myslím, že ohledně tohohle je moje svědomí čistý :o) Yfča: dík za zastání :o) máš ale pravdu, "kecat" se neříká... ale nevím, co by mělo bejt místo toho, páč Lyryk tady trochu pozměnil význam slova "lhát"... protože když lže on, tak vlastně nelže... hmmm... a když lžu já, tak dělám vlastně co? začínám v tom mít nějakej bordel :o)) ale je fakt, že Lyryk mě nasral tím, co s tímhle servrem proved, úplně maximálně... v pondělí všecko smažu a potáhnu jinam, tohle není nic pro svobodomyslný ptáky... :o)

Maria
24. 06. 2003
Dát tip
Aki: asi jsem se vyjádřila špatně. To věnování je fajn, mám spíš něco proti té diskuzi, co se vede dál, ale to je můj osobní problém... já mám Frantu Nedvěda docela ráda a o tom to je...:-)))

Aki
24. 06. 2003
Dát tip
Maria: ale jó, dyk já ty Nedvěďácký písničky taky můžu... :o) akorát jsou to možná maličko jiný lidi, než jaký se prezentujou na veřejnosti...

Spvrivs
19. 06. 2003
Dát tip
*! :-))))))))

Maria
12. 06. 2003
Dát tip
Ta basnicka je hezka, kdyz si odmyslim to "venovani". Jinak jestli muzu pridat nazor do diskuze, myslim, ze Honza Nedved je na tom lip, co se penez atd. tyce...ale to je nazor, ja jim na ucty nevidim...:-)))

Aki
12. 06. 2003
Dát tip
Maria: co máš proti věnování? :o)

rabako
11. 06. 2003
Dát tip
:oD !

bobříci jsou gut... směju se i celou debatu, vždycky když někde hrajem , a někdo chce zahrát něco od Nědvědů, začnem tradičně: medvědi nevědi že túristi nemaj zbraně...

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Bingo :o))) Vzpomněl jsem si ještě na jednu: Dneska už mi vtipy ne idú cez perí, stojím s dlhou viazankou na debne od sherry, stojím s dlhým obojkom ak stájňový pinč, tu viazanku, čo nosím, mi navliekol sudca Lynč. Tak kopni do tej onej, nech panstvo nečaká, sú dlhé schody do neba a cesta ďaleká do nebeského bara, ja smädno v krku mám tak kopni do tej onej, nech na cestu sa dám. Mimochodem, neznáte to někdo celé? Tady mám díru, dvě sloky chybí, pak umím až závěr: Až kopneš do tej onej, len jedna blbúčka, na krku ti zvostane dieročka maĺučká, iba dierka maĺučká a k smrti jenom trk, mám to smutný koniec a whisky ani srk. Tak kopni do tej onej...

houmles
30. 05. 2003
Dát tip
A tady mate skautsky pozdrav od kamarada smolika: v rudé skvrně na koberci české značky Kovral probodnutý rychlým šípem leží Jarda Foglar a čurák mu zmodral ;-)

Endif
30. 05. 2003
Dát tip
Humble: dobrý, akorát to není nedvědovina :)

j_i_r_i_k
30. 05. 2003
Dát tip
Humble: :))))))))))))) Bohužel ty dvě sloky Ti asi nedodám :(... Endif: No co, nejen Honza s Frantou trůní na Olympu folkařů a trampů :)...

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Endif: Však Rosa na kolejích taky ne :o)

Endif
30. 05. 2003
Dát tip
Humble: tu jsem přehlíd... chachá, ten chlap musel usnout při močení! :))

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Když už se u těch Nedvědů objevila tahle, tak jsem si myslel, ať jsou všechny pěkně pohromadě :o)

Humble
29. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k :o)))))) Aki: Dávám Ti plně za pravdu...

j_i_r_i_k
29. 05. 2003
Dát tip
Humble: Eh, a netrápí Tě trochu, že nevíš, o čí jazyk a čí přirození se jedná?

Endif
29. 05. 2003
Dát tip
* Zajímalo by mě, jestli je pečenej bobřík lepší než pečenej sysel... ale to sem asi nepatří ;)

Aki
29. 05. 2003
Dát tip
Endif: dej mi na to víkend, zjistím ti to :o))

Endif
29. 05. 2003
Dát tip
Fajn, v pondělí dej vědět! :)

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
....jo, taky si občas nějakýho ulovim.....bobřící jsou dobří...nejen pečení:-)

Dejf
28. 05. 2003
Dát tip
háááááááááá ... myslím, že Nedvídek by měl moc velkou radost :-))) TIP

Carrie
28. 05. 2003
Dát tip
Bobřící jsou dobří - nejen pečení! Ale nejlepší je Bobřík Mlčení ;o)))))

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))) Ale proč zrovna Frantovi...

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
jirik: jen tak... a proč ne? :o))

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
No protože ten si to zrovna moc nezaslouží, je spíš na country v júesej stylu :)))...

Bobísek
28. 05. 2003
Dát tip
:-)

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
jirik: Franta Nedvěd si to určitě zaslouží... dyk je to nejspíš nejbohatší tramp v tomdle státě :o) tak si zaslouží i romantickou básničku, nebo ne? :o)

Dejf
28. 05. 2003
Dát tip
znovu se směju ...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))) Tak jo, před takovým argumentem se mé rozplynuly...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))) Tak jo, před takovým argumentem se mé rozplynuly...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
:))))) Tak jo, před takovým argumentem se mé rozplynuly...

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Hmmm... Opakování matka moudrosti, tady to je třikrát a mně se úspěšné odeslání příspěvku neukázalo ani jednou :(...

Humble
28. 05. 2003
Dát tip

Gunhead
28. 05. 2003
Dát tip
Na břehu řeky modravý skauti už prej neloví neboť je to zločin vzkázal z bažin Jožin

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Na břehu Sázavy pár skautů opilých lovilo svůdnou bobřici I když se snažili tak zvadli po chvíli nebyli žádní mladíci

Gunhead
28. 05. 2003
Dát tip
bobříci se koupou k ránu namleli je do salámů stačilo si počíhat tělíčka jim propíchat no to jsou ale voškliváci.... :)

Humble
28. 05. 2003
Dát tip
Už nějak, lásko, zapomínám, už dávno nejsem ješitnej chlap... Z papíru růže pobledla nám, zase jsme spolu, ale každý sám... (tohle není parodie, to je pro změnu Božský Honza)

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Humble: Tuhle písničku mám moc rád, tak bacha na mě :)))...

Naja
28. 05. 2003
Dát tip
Vsechny vas zeru... zejmena bobriky :=)))

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
Humble: taky znám jednu Honzovu... Na zeď jsem si přidělal kůže z tapírů... na stůl tuplák Gambáče, já ho strašně rád... boty od Versáčeho, šitý na míru ještě že jsem poslanec, zaplatí to stát... ...nebo tak nějak... :o)

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
Franta Medvěd to je kos, ztratil boty chodí bos. Honza Medvěd to je taky kos, ztratil boty a taky chodí bos:-)

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
Litochowitz: jo, tomu říkám hitovej text :o))

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
....děkuju za uznání:-)

Rowenna
28. 05. 2003
Dát tip
To se Franta radostí začervená. :-))

básnička je skvělá i s tou pointou :-))) pro katugira: zde tipuju, ale kdyby se jednalo o někoho jinýho, tak bych pravděpodobně netipovala, protože s Akim mám postranní úmysly

Kastel
28. 05. 2003
Dát tip
:o) kanibalové ?

Kačaba
28. 05. 2003
Dát tip
Dobrý!!!!!!!:-)) Yfča - no mami! ty jsi hrozná! :-)))

Rowenna
28. 05. 2003
Dát tip
Kačabo. :-)) Ifčo: To se poddá. :-))

Humble
28. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Já ji s oblibou hraju na kytaru v rámci cyklu "Honza Nedvěd ještě po dvaceti letech". A vůbec, kdysi jsem si na nedvědoviny pořídil dvanáctku :o) Litochowitz: To nemá chybu! Aki: Jednou částečně pod vlivem jsem vymyslil tohle
Na kolejích stála a za uchem vřed smrad vod ní jak vod maštali s cigárem v hubě a zubů jen pět prázdný voči vychlastaný

Humble: dvanáctku si pořídim v sámošce, ani nemusim vyndat kytaru z futrálu :-)))))

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
cekanka: helehelehele, jaký úmysly? to mi teda vysvětli, nebo uvidíš ten mazec :o)

no postranní, ty nevíš, co to jsou postranní úmysly????? To seš teda divnej chlap! :-))))) já jsem teda normální chlap a postranníma úmyslama se zabejvám často :-)))))

Gunhead
28. 05. 2003
Dát tip
Nohama stíráš , kosu na kolejích...

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Kačaba: Dcero, ty taky! ;o)

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
cekanka: já mám postranní úmysly různý... někdy víc vpravo, jindy zas doleva... po 10 pivech mívám postranní úmysly nepravidelně na všechny strany, končící většinou úmylsem dopředu... hubou na zem... :o)) tak nějak jsi to myslela? :o) Yfča: bude domácí násilí? :o))

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Aki, už bylo! :o))

Humble
28. 05. 2003
Dát tip
Gunhead: Rukama stíráš rosu z přirození... :o)

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
Yfča: a žiješ? :o))

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Naštěstí mi zlomila jenom nohu a tři žebra...

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
Yfča: já ti to říkám pořád, že na Kačabu dřevěnej klacek nestačí... jedině řetěz a železná tyč, zapamatuj si to... :o))

tak nějak jsem to nemyslela :-))))) úmysl znamená, že CHCEŠ, ty nechceš, ale musíš :-)))))

j_i_r_i_k
28. 05. 2003
Dát tip
Humble: Tak to mi musíš někdy zahrát, zní to jako moc zajímavej cyklus - sakra, mám pocit, že nebejt Ty nebo já chlap, začnu Tě uhánět :)))...

Aki
28. 05. 2003
Dát tip
Humble: a nebylo by to lepší jazykem? :o))

Krel
28. 05. 2003
Dát tip
:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru