Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zavazadlo našeho dítěte

30. 05. 2003
10
0
1876
Autor
Josefk

:-)

Těšíme se, až zase přijede. Až zase uslyšíme cestou od rychlíku ten hustý slovopád o tom, že Dášeně koupili "jejich" v Praze byt, že Janson zase chtěl třikrát přílohu navíc, že Gábina už má kromě svýho dítěte, jeho dětí už i jejich dítě, že ledničku do cizího bytu nechce, že už dá tu výpověď, že kvůli rovnátkům se nemůže pořádně ani nažrat, že Svěcený jí dal cédéčko, že zůstatek na účtu jí jenom klesá, uvidíme, že má novou kabelku, halenku, sukni, boty, džíny, tanga a zjistíme, že si přijela odpočinout. To víte, u nás na venkově je vzduch prosycen trojmocným kyslíkem a to pak s Pražandou pořádně sekne. Jen nám trochu vadí, že z tohoto důvodu ji přes víkend téměř nevidíme. Ale zase se aspoň v klidu můžeme věnovat chystání věcí, co jí nabalíme do zavazadla.
clovrdik
29. 07. 2003
Dát tip
:-)) z druhý strany barikády si to dovedu představit :-)) TIP za to

gd
28. 07. 2003
Dát tip
znám z druhé strany... ale spíš mlčím...

Ludvoděj
19. 06. 2003
Dát tip
:)

nemesis
04. 06. 2003
Dát tip
*!

odezdikezdi
30. 05. 2003
Dát tip
:) znám od maminky, opačně ještě ne:) četla jsem moc ráda ***

Flegmatik
30. 05. 2003
Dát tip
pekne

Marthin
30. 05. 2003
Dát tip
:-)) Já teď dostal jen vejce..asi jsem byl moc doma..;-)

Rowenna
29. 05. 2003
Dát tip
Tak tohle znám. Tyhle víkendy. :-)) o těšení, o praní, o vyvařování, o balení. :-))

Bobísek
29. 05. 2003
Dát tip
*

Duf
29. 05. 2003
Dát tip
(-:

Armand
29. 05. 2003
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru