Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lavice

29. 05. 2003
1
0
1575
Autor
Peggy

Z nudy ve fyzice

Taháky, vzkazy, obrázky, samolepky,... Kolik životů najdeš na jedný lavici? Červenou fixou nápis: "Už tě nechci!" křičí do světa o konci jedné lásky. Čtyřlístek pro štěstí, srdíčko, letopočty,... A červenou fixou nápis: "Už tě nechci!" A co napadne tebe?! Je to tak jednoduchý: "Už tě nechci!" Tak jasný: "Už tě nechci!" Tak radikální: "Už tě nechci!" Tak výmluvný: "Už tě nechci!" Zní to jako výkřik do tmy někoho, koho strašně bolí srdce, nebo někoho, kdo žádný nemá?! Zamyslíš se nad tím, kdo to byl? Byla? A proč? A proč ne?!! Všichni vidí jen mýdlový bubliny z frází a citátů slavných autorů. Vzorečky do fyziky na výpočet rychlosti s jakou náš vztah končí. Vydělím délku naší společné cesty  časem na ní stráveným. A pak to všechno znásobím... "Už tě nechci!" Nápisy rozmazávají horký slzy. Zvoní. Šmirglovým papírem smývám tvé tetování o životě. A krev tryská z nápisu: "Už tě nechci!"


Tristram
23. 09. 2003
Dát tip
tohle je silné..

Peggy
21. 09. 2003
Dát tip
Možná bys mi to mohl říct ty?

ale chceš. a nechceš si to přiznat že? jaký je být zvislá na svým otroku? tip

Endif
30. 05. 2003
Dát tip
Kdo se nudí při fyzice, nezná docenta Vlčka! :) PS: není to tak špatný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru