Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOUFALSTVÍ

01. 06. 2003
2
0
1097
Autor
marťánek

funguje to

"Když nevíš co se sebou dál vše přestává tě bavit,

zkus na chvíli se zamyslet,svůj smysl života najít."

 

                                                                                          marťánek


Honey
16. 03. 2004
Dát tip
myslim že nemuzes najit smysl života tak, že se zamyslis... to sou jakesi čáry máry :o)))

NIghtRunner
01. 03. 2004
Dát tip
No... To bych taky potřeboval... :-)

Jeheheman
23. 02. 2004
Dát tip
Třeba je smysl jenom zbožné přání a žádný není. Proč by taky měl. Vesmír může fungovat i beze smyslu:o) Fyzikálním zákonům je jejich smysl jedno.

Hanca
23. 02. 2004
Dát tip
Najít smysl života se dle mého názoru každému ani nepodaří, stále hledám a už jsem "žena v nejlepších letech" :o)))))) Myslím, že jednou jsme dole, jednou nahoře a tahle smyčka se stále opakuje, zamyslet nad sebou by se člověk měl, ale všeho s mírou.

KayTee
23. 02. 2004
Dát tip
myslím, že nefunguje...smysl života nenajdeš, když si zamaneš...na smysl svého života přicházíš postupně...

marťánek
23. 02. 2004
Dát tip
kay tee:asi máš pravdu ale zamyslet se můžeš.

Jeheheman
23. 02. 2004
Dát tip
kayTee: nebo spíš iluze tohoto smyslu.

Pivicko
23. 02. 2004
Dát tip
Jéje marťánku, to je moc hezký :-))))

Hanca
23. 02. 2004
Dát tip
Tuhle otázku cítím jako otázku velmi hlubokomyslnou a složitou, ale za svou odpovědí si stojím a lidé, kteří smysl života našli, jsou šťastní, asi smyslem života je najít spřízněnou duši, která člověka podrží při jeho hledání tohoto smyslu, toto téme je velmi složité a tak na prasknutí hlavy. o:)))) Netrapme se a smějme se, smích je koření života!!!!!!!!!

Pivicko
23. 02. 2004
Dát tip
Hanca: Jak je v tom citátu - najít svůj smysl života - každý máme totiž jiný, ne? I když máš samozřejmě taky pravdu :-)))

Honey
29. 06. 2003
Dát tip
něco f tom je, pointu to má..

marťánek
17. 06. 2003
Dát tip
815_0-úplně tě chápu:)taky miluju citáty(mám je,ty co se mi obzvlášť líbily,nalepené v pokoji po skříních:)no a jinak nad tématem hledání smyslu života by se dalo docela dlouho uvažovat(třeba celý život:)takže nad tím nepřemýšlejme a pojďme ho hledat......přeji všem ať najdou ten správný smysl života:)))

StvN
09. 06. 2003
Dát tip
Jenže v takových chvílích, kdy nevíš jak dál, se myslí zatraceně těžko.

815_0
09. 06. 2003
Dát tip
Krásný - to o čem přemýšlím téměř pořád jsi zformulovala do jedné větičky - moc pěkný - TIP + vím že je to těžký, ale je potřeba věřit, že vše je, jak má být, vše má svůj smysl a že "život je dlouhý dost, kdž víš, jak ho prožít" (Seneca) - a když to nevíš, jako já, nemá cenu dělat předčasný závěry, protože nám bylo dáno dost času na to, aby jsme smysl života svého našli a je tedy velkou hloupostí a nerozvážností si jej záměrně zkracovati...:) Tak - teď jsem napsal tak dlouhej souvislej text spisovnou češtinou, že by to měla vidět naše profesorka na ČJ :) Odpust mi, jestli to teď vypadá jako lehkovážnost... Musím přiznat, že když jsem v depresi, hodně smutnej a nevím, proč žít, na všechno, co jsem do teď napsal vždycky zapomenu...:)

Nugetka
04. 06. 2003
Dát tip
Můj smysl života... Ten hledám už pěkně dlouho...

rawik
01. 06. 2003
Dát tip
trochu fousatý :o)

Gunhead
01. 06. 2003
Dát tip
najít smysl života ? to by asi nebylo zamyšlení na chvilku... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru