Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křídla motýlí...

10. 05. 1999
0
0
1293
Autor
Jarka

Schoulená pod křídly malého běláska, toužím se dotýkat vzdálených hvězd... "Proč vlastně?" - ve vzduchu visí otázka a stromy odkvétají podél mých cest... Svou tváří hladím křídla pestrá.. motýlí.. mazlím se jemně s něžnými doteky, splývám tu s hudbou, se zpěvem vílím, v trávě plné květin, dole u řeky... Ve světlém stínu rozkvetlé slunečnice, mezi diamanty ranní rosy, zaháním tmu, už zbývá jen jedna svíce... Jsem nahá a nohy mé jsou bosy... Toužím po květech pestrých orchideí, všude kolem je spousta včel, kdo nikdy nesnil, ten ani neví, kdo se tu v hladině tvé duše skvěl...
Saxanka
29. 04. 2000
Dát tip
Ano!!! Motýlky miluju a tvoje básně taky!!!!

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Motýl bez pelu nelétá.
Nehlaď je.
Miluj je.

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Jarko, STAČÍ!!!:-))) Já děkuju! Ale hoď sem honem zase něco!!!!!

Print
11. 05. 1999
Dát tip
Taky chci, abys mi poděkovala, že se mi to líbí!!!:-)) Ach, ti motýli...ti mě vždycky dostanou - ale nechtějí si na mě sednout! Mají rádi kdeco, ale ne bodláky (nebo co jsem):-))

Merle
11. 05. 1999
Dát tip
Zase ty představy, jak jsi... bosá mezi květinami. Ehm. No. Nějaké zápory: diamanty rosy (já už seděl v mokrý trávě), jinak snad nic.

snoopy
11. 05. 1999
Dát tip
mě moc nesedí, snad že není tak osobní, je taková lehká, nanicovatá, taková křídla motýlí.. hm, takže jsi to asi docela vystihla

Jarka
11. 05. 1999
Dát tip
Díky, PRINTE!!! Stačí?

Gity
10. 05. 1999
Dát tip
Jarko, tahle se mi líbí. Není tak moc "osobní" a to mi sedí. Taky jsem napsala jednu o motýlech. Je to dávno. A bylo to osobní....

Jarka
10. 05. 1999
Dát tip
Díky, jsem ráda, že se ti líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru