Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Campanella

01. 06. 2003
13
0
4080

  

 

odpusť mi, odpusť, moje milá

                                                   vodu…..

proč jsi se, proč ses zaslíbila

                                                   klavírnímu doprovodu…..

já tě smím, smím tě, jako strunu

                                                   napínat…..

a pak tě pustit

                                                  bez důvodu…..

toužím tě v ranním slunci vydrnkávat

                                                  na houslích…..

chtěl bych z nich, chtěl prstem vydrnkat tvůj

                                                  smích…..


gASK
08. 12. 2003
Dát tip
To jsem nevěděl že umíš i takovýhle:)) Pěkné a myslím, že jsem si tam našel i svůj význam....jen to tady mám takový malinkatý, že to sotva přečtu:))) (Původně jsem tě chtěl taky napínat, ale nakonec ti ten *tip dám rovnou;)

Já to mám taky malinkatý :-))) tak to zvětšim :-)

gASK
08. 12. 2003
Dát tip
Nemusíš, už jsem to rozluštil:))) Ať se ostatní taky potrápěj, no né?

No jo, ale ta jedna řádka je větší, než ty ostatní, tady jsou furt nějaký problémy s těma fontama

gASK
08. 12. 2003
Dát tip
No jo no, nejlepší je žádný barvičky a fontění nedělat a nechat to jak to je...to ti pak nic neudělá:)))

když to by pak nebylo ono, já si na tu estetiku potrpim :-)))))

...viz houba:o)...mám nějakej "zahoubenej" mozek:)) asi z tý 15 hodinový cesty. Nicméně co se týče obrazu ...estetičnosti a tak- typ!

No jo, jenže když sem psala houba kritiku, nebylo to napsaný písmenkama, ale nějakejma záhadnejma znakama :-)))))

Chjo!!! Proč musim bejt vždycky já ten blbej:((( Asi je to f tom, že netušim, co je Campanella...možná

:-))))) Campanella je Paganiniho skladba a je moc krásná, někde si ji poslechni :-)

Doufám, že tušíš, kdo je Paganini :-)))

Tak!!!! A už je mi to jasný!!!:o)Už můžu říct, jak pěknou to má myšlenku:o)

Tak!!!! A už je mi to jasný!!!:o)Už můžu říct, jak pěknou to má myšlenku:o).Paganiniho znám....co se týče mně, nejradši mám Vivaldiho a Bacha...hraju teď na flétnu Bandinerii, což je taky moc hezká vjec..

:-))))) vidíš :-) ale opravdu si to někde poslechni :-)

Jo, Vivaldiho taky můžu :-) ale jinak na klasiku nejsem odborník :-)

Dyž mě do toho tak nutíš:))...seženu si to:)

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
No, už to je česky, ale stejně to nějak nechápu, asi to není pro mě...

na tom přece neni nic nepochopitelnýho :-)

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
A jsi si vědoma toho, že touto větou říkáš, že v tom textu není ani nic, co by se dalo pochopit, jinými slovy, že tam není vůbec žádné sdělení či myšlenka? :)))

tam je myšlenek!!!!! Pro každýho, co potřebuje :-)))

Kastel
02. 06. 2003
Dát tip
smutný muž, který si stěžuje, že jeho přítelkny virtuozka má na něj málo času a navíc, vzhledem k tomu, že se věnuje vážně hudbě s ní není ani žádná velká sranda - to, že nemá myšlenku? Navíc, milý bude nejspíš hasič :o) T

:-))))) ta voda je tam přece jako minulost!!!!! Minulost, která odtekla a už se nevrátí!!!!! Anebo voda ve vaně, má jí tam moc :-)))))

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
Tak jo, je tam víc myšlenek než slov, jen jsem zrovna příliš zblblý z Fourierových řad než abych to docenil...

to je hezký... a myslels na mě???

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
Kdy? Přiznávám, že chvilkama na Tebe nemyslím :)...

no já myslela ráno :-)))

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
No to jsem myslel - ale asi ne dost, no :(...

Ono to dobře dopadne, zejtra jdeme zase a oni se ozvou :-)

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
Aha, ale zejtra píšu tu zkoušku, tak to asi držet palečky nebudu...

to budu zase já :-)

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
Jo, to budu potřebovat fakt maximálně, protože to vůbec neumim, uáááááá... Tak od osmi třiceti asi tři hodiny... nebo čtyři, teď nevim...

Tak nebuj :-)

j_i_r_i_k
02. 06. 2003
Dát tip
Tak já teda bujet nebudu :)...

druhá verze, neřikám, že poslední :-))) nějak se mi ta myšlenka zalíbila, akorát nevim, co si s ní počít :-) a vy mi moc nepomáháte :-))))) na co vás mám? :-)))

Kandelabr
01. 06. 2003
Dát tip
asi by se mi víc líbilo kdyby se ta dvojice unikat-napínat taky rýmovala. no a jinak je to taková miloučkost co k tomu dodat :)

No, to mně by se líbilo taky, ale kde vzít a nekrást :-)))

houba
01. 06. 2003
Dát tip
ty jo, nevim, tohle sahá za moje intelektový hranice :))))

(G)eorge
01. 06. 2003
Dát tip
vtipné, forma celkem vadí

j_i_r_i_k
01. 06. 2003
Dát tip
To mi blbne kódování nebo to je záměr, aby to byla substituční šifra? Teď nějak nemám na to to luštit :(...

Wopi
01. 06. 2003
Dát tip
taky se mi zobrazuje jen změť podivných znaků... nešlo by to dát do Arialu?

odezdikezdi
01. 06. 2003
Dát tip
taky jsem nějak mimo příjem ... :)

Omlouvám se, nevim, co to mělo znamenat, odeslala jsem to v pořádku. Teď mi nešlo ani zvětšit písmo, hned z toho zase byla ta cizí řeč, tak ještě jednou :-)

Dejf
01. 06. 2003
Dát tip
Ačkoliv chápu snad jen trochu, nemůžu říct, že by to nebylo hezké. Je tam pěkná metaforka. Ale Campanella mě napadá jenom jako ten smyčcový soubor nebo jeden vědátor, co ho zabili o Bartolomějské noci a napsal Sluneční stát. Jinak vytknout můžu snad jenom to "raní", což je ovšem dost běžná hrubka :-)))

raní se píše raní a hrubka to neni, bych řekla já, ranný jsou brambory, bych řekla já :-) a Campanella je na housle, Paganini složil nějakou a je to moc krásný a tohle je o houslích :-)

Pivson
01. 06. 2003
Dát tip
Je to úžasné, jenom, Čekanko, nechápu, ty máš nějaké zalíbení v ženách?

ne :-))))) ani vůbec nevim, proč jsem to napsala jako chlap :-))))) vadí to nějak? :-)))

Pivson
01. 06. 2003
Dát tip
Nevadí, naopak, jsem rád...

Dejf: tak jo, prej je to obráceně, tak já se kaju, omlouvám se češtině a jdu se učit pravidla pravopisu :-)

des_te_meer
01. 06. 2003
Dát tip
cekanko, je to tak, jak to pise Dejf:-) od ráno je správně ranní a brambory jsou rané ( jako časné, skoré) :-) ale jinak za dílko tip ***

už jsem to taky opravila :-) dík :-)

des_te_meer
01. 06. 2003
Dát tip
jj, jsem si všimla:-) - když jsem klikla na dílko, tak tam ještě ta tvá další zprávička nebyla, tak proto se ti tam objevilo i tohleto ode mě ještě

Gerten
01. 06. 2003
Dát tip
:-)

Lalinka
01. 06. 2003
Dát tip
fakt talent *

kdo???

Lalinka
01. 06. 2003
Dát tip
no autooooor ne

Lalinka
01. 06. 2003
Dát tip
autor samoze

jéééééééééé :-))) to je milý! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru