Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svině čekání

02. 06. 2003
0
0
960
Autor
qark

teda, clovek tu sedi uz par dni pred pocitacem , cumí na obrazovku a ceka na nejakou odpoved (obcas byva probuzen zapnutim sporice, ale to ho udrzuje bdeleho) a ona neprichazi a neprichazi......
skoro z toho az jde na cloveka infarkt, kdyz se nikdo neoziva a sam si rika: mam ja to vubec zapotrebi, je spousta jinejch veci, co se da delat, a spousta jinejch lidi, co te radi uvidi (uz min...uslysi), ale ne, ty tu proste budes sedet, cumet a cekat, az se ti nekdo ozve, ... ahhh, to bolestne muceni sebe sama, to vzruseni z proradneho cekani, ani sex me misty tak nevzrusuje.... jsem uchyl, co silibuje ve vlastnich negativnich pocitech, tak radeji si zkus predstavit nejakou zenu... no, tak ... zkus nekoho znamyho.... zkus treba vercu....... kruci, ta nema prsa, no, ale ma charakter, uz nejsi ani muz, nevazim si te.... tak nikolu, ta ma prsa a taky .... co to , sporic se zase zapnul, necham ho aspon me bude drzet pri vedomi, ... no, tak.... objev se , aaaaah, .... ne jsem klidnej , v pohode cekam......... a seru uz na cekani, seru, seru, seru..........nejhorsi je, ze driv jsi takovejma zoufalcema pohrdal, tema, co se jejich zivot da shrnout do jednoho slova(mozna i do par vystiznejch), a sice. cekani...samota...souzeni se.... , no a v neposledni rade : beznadej ...smutek....touha...a vsudypritomny zal. a takhle koncim i ja. pohrdal bych sebou tez, ale nemam cas, chtive cekam......... ted doopravdy penim vztekem, po tak bolestnych ranach najednou prijde tohle, do hlavy se mi furt dere to slovo: skonci to...... skonci to, a uz to neni jen v hlave. prostupuje to mnou a strika z poru, dokonce je to i v hlase moji segry, je to jasne musim s tim prestat, ne , nemuzu ten pocitac vypnout, v zivote jsem nemel lepsiho pritele........ tak to bude muset vyresit nejaky ostry, chladny kov, budu ho muset ale ponorit do sebe, tak aspon ocistim sve svedomi a zabranim vzpominkam, aby mi vytrhali vnitrnosti v cele s mozkem z tela, no, to snad ne, ja uz z toho doopravdy silim, ta svine me vnitrni ja se snazi prorazit mou telesnou schranku a opustit me, jiste, opustit me jako kazda z tech proradnych zen, co byly memu srdci tak drahe, .... svine, svine, vsechny jsou svine, me vnitrni ja je svine, celej svet je svine, vcetne tebe, ty svine.... , ale co, muzu si za to sam, tim posedavanim a cekanim nic nevyresim, beztak je nas spousty jako ja a nikdo (nebo aspon vetsina se nesebevrazdi) , tak tedy beze mne to zvladnou...... no, jiste,..... jsem rozhodnut.......... vypnu konecne jen ten program na vyhledavani mimozemskych signalu......bude to bolet.... ale co..... vypnuto ....jsem svoboden...,. sbohem vesmire, vitej Zeme, ach, ta slast, jiz mi ani nechybito civeni na obrazovku, ani pocitac mi neprijde tak pratelsky, to jen ..... jen on je svine, omotal si mne tim napjatym ocekavani neznameho a falesnym pocitem z objevitelstvi....... sem vul ...... uz vypnu i tebe ty svine pocitaci......klik.....klik.........klik..............................a bezpecne vypinam..............................jsem ziv........


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru