Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

18. 12. 1998
1
0
2736
Autor
Kombajn

Zajímalo by mne, zda jsem se trefil do kategorie...

Někdy se sám sebe marně ptám, kam se ten náš svět vlastně řítí a proč zrovna právě nám, dána byla ta nejistá možnost žití. Proč žít tu mají zrovna jen lidi, proč zrovna tito odepsaní psanci. Co na nich vlastně ten Bůh vidí, že dává jim stále novou šanci. Proč ti co shánějí dolary a marky, mají od Boha nadosmrti klid. Proč sobě nakupovat mohou dárky a proč ostatní musí tvrdě dřít. Proč dál vedou se nesmyslné války, proč dál trpí hlavně nevinné duše. Proč zbloudilá střela vypálená z dálky, bez problémů si najít cíl svůj může.
adamekma
28. 08. 2004
Dát tip
ted uz 6.. a nejak jsem na to tady narazil ... * + klub

Kombajn
19. 06. 2003
Dát tip
no je to 5 let stare :)))))

kubjin
21. 04. 2003
Dát tip
Asi jsem přísný, ale chce to pilovat rytmus. Námět je dobrý. Za nějaký čas to zkus napsat znovu.

Acynonyx
02. 02. 2000
Dát tip
Proč trpí neviní?
A kdo jsou vini?
Vše se děje proto, aby svět došel Božího plánu.

Martin
12. 01. 1999
Dát tip
No, pokud bychom dostali odpověd, tak by se nám asi moc nelíbila. Co kdyby dopadla jak ve Stopařově Průvodci po Galaxii :-))

Jarka
30. 12. 1998
Dát tip
Proč? To by mne taky zajímalo. Báseň složená
z otázek je dobrá, ale ještě lepší by byla
z odpovědí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru