Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otrávené dary - epilog

04. 06. 2003
8
1
2194
Autor
redscorpion

Otrávené dary – epilog

 

Proč znejistím vždy, když Tě potkám?

 

Proč jsme skončili úplně stejně jako ostatní? MY! Tuctový rozchod, tuctová nenávist…

 

Náš vztah přece nebyl tuctový. Tak proč takový konec? Proč ta bolest? Proč se mi pořád tak zasraně líbíš! Proč tu zase ležím a poslouchám rádiový hlavy a píšu. Kurva proč!?

 

Proč jen teď vypadáš tak dobře. Jak bych byl šťastný, kdybys trpěla jako dřív. Bez přátel a na chlastu. Kdybys připomínala somráka a já byl jediný, kdo by viděl Tvou krásu. Protože seru na povrch a na to, jaký má kdo kozy a jak se chová…

– Jenže, kdyby to byla pravda, dál bych trpěl pod vlivem Tvých můřích křídel.

 

Ale, to je všechno k hovnu. Chtěl bych Tě zmlátit, jenže nesnesu myšlenku, že by se Ti to mohlo vlastně líbit. Já vlastně šíleně rád trpím a taky rád ubližuju, protože potom trpím dvojnásob.

 

Býval bych s Tebou jednou rád umřel, protože Tvůj život je plýtvání vzduchem a můj je bez Tvého zoufale šťastný.

 

A kýžená – hluboká a osvobozující nenávist – stále ne a ne přijít…


1 názor

PŘEČETL JSEM SI PÁR DĚL RUDÉHO ŠKORŠPIÓNA A TÍMHLE TADY KONČÍM A VEŘEJNĚ PROHLAŠUJI, ŽE JEHO DÍLO JE MOC RUDÝ, NEŽ ABY SE LÍBILO MĚ ... PO STRÁNCE LITERÁRNÍ TO NEDOKÁŽU POSOUDIT, ALE ASI TO TAKY NEBUDE ŽÁDNÁ SLÁVA. NECHÁPU A NECHCI CHÁPAT. SBOHEM.

ju *

redscorpion
26. 04. 2004
Dát tip
eh, tak jsem si to přečetl po čase a...

co dodat? * a uctivy ticho...nevim proc, ale-no proste je to DOBRY. a to hodne

ashentree
17. 07. 2003
Dát tip
beauty: Možná jak se vyspím nebo tak něco :-) Dneska jsem se vyspal ale divně...Tak nevím proč háčkuju :-)) Já raději bohudík Tebe ;) A rád můžu mít upřímně tolik jen jednu ;) Ona mi to, holka, určitě promine, že občas zapomenu...Ale budu se snažit nabodávat co nejvíc písmen...Ona to zaslouží...To je fakt...

redscorpion
10. 06. 2003
Dát tip
AVI TADYYYYY

redscorpion
10. 06. 2003
Dát tip
Tak jo, dík...ještě že veřejně, mohl bych to brát vlažně(8

ashentree
06. 06. 2003
Dát tip
Dost prirozene to z Tebe vypadlo, osobni vypoved...Radiovy hlavy a srani na povrch...Sila...I kdyz by se v tom dalo filosoficky rypat, ale nemam ted naladu ;) Rad trpet...Udernej a cistej projev, bez zbytecnyho bahna okolo, za to davam TiP*

ashentree
06. 06. 2003
Dát tip
Jeste k reakci rebeccine...Mozna je to fakt az moc osobni, je to jako zapis v denicku nebo neco, co si jen tak napises pro sebe...Otazka zda se chces takto zverejnovat, pokud jo, je to OK, urcite si z toho nekdo neco vezme...TiPoval jsem za cistotu vyjadreni nazoru, tohle neni urceno k hledani umeleckych hodnot...Je to primy vystrizek ze zivota a sem muzeme kazdy davat, co svobodne chceme...

redscorpion
06. 06. 2003
Dát tip
Dík za POCHOPENÍ!

redscorpion
05. 06. 2003
Dát tip
Týýý jo, takhle po ránu (5:37) - mít v sobě litřík vína...se někdo má(8 Tak jo, citát z ní udělat můžu. Nepřijde mi nijak originální, jen nádherně pravdivá. Opravdu jsem ten pocit několikrát měl... Hmm a taky doufám, že jsem ji někde nešlohnul, protože člověk už někdy neví. Něco Tě to bude ale stát: Co jsi mi to chtěla?!!! To mi nemůžeš dělat, takhle mě škádlit. Veřejně nebo soukromě, ale už mě nenapínej. A neboj, kdyby se mě to mělo dotknout, tak tím líp(-;

Evička
04. 06. 2003
Dát tip
Upřímná výpověď - u chlapů mi dělá dobře!** A pěkně hustá kritika.***

fermosa
04. 06. 2003
Dát tip
no, v podstatě souhlasím s rebeccou i s Evičkou :o) Pravdou je, že máš na víc....

Cirilla
04. 06. 2003
Dát tip
*

redscorpion
04. 06. 2003
Dát tip
jasně, je to jen dopis... a nikdo by si nejspíš nezasloužil ho dostat, proto nenese věnování... A taky je to o nejnižších pocitech, který jen málokdo dá znát. Hnusných a odporných myšlenkách, který má stejně každej. Jenže ty hezký vedou...jsou populárnější. A já chci ukazovat vše. Alespoň tady. A uznávám, nemá formu. Prostě to chtělo ven, asi tak jako sperma...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru