Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezi srhami

09. 06. 2003
6
0
2458
Autor
Dejf

Mezi srhami

Na paloučku zadek holý
Trčí mezi srhami

Neodolám, sáhnu na něj
křičím, prchám travami

Běžím domů, do postele
máma dává obklady

Naštěstí už v šoku nejsem
byl to zadek od panny
... nafukovací
Sonor
27. 09. 2005
Dát tip
dívaj se na mě jak na blázna. řehtám se jak prdlej. víc toho víc.*

Aleya
18. 04. 2004
Dát tip
jedním slovem do-ko-na-lééé :-D!!!*

Smykač
17. 06. 2003
Dát tip
Hmmm, Dactylis glomerata a nafukovací panna, co tam asi dělaly???

Dejf
17. 06. 2003
Dát tip
hele s těmahle věcima na mě nechoď :-)))))

Smykač
17. 06. 2003
Dát tip
Proč? Já si jen opakuju botanu, ty jsi přišel se srhou, já ji jen latinsky pojmenoval:))

Dejf
11. 06. 2003
Dát tip
Jé, děkuju, ale víš, žes zapomněl dát ten TIP? :-)))

Kolega
11. 06. 2003
Dát tip
Odpusť mi, prosím, toto politováníhodné nedopatření, které se stává jednou za deset let.

Dejf
11. 06. 2003
Dát tip
Jé, ještě jednou děkuju, velkoryse ti odpouštím :-))))

SilverArrow
10. 06. 2003
Dát tip
Navždy: Jen to neomlouvej, je to sračka!

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
SilverArrow: Nazval bych tě páchnoucím opičím trusem, ale na to jsem moc slušnej. Když o něčem prohlášíš, že je to "sračka", tak aspoň nejdřív napiš proč!!

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Johne Silvere, tvůj šíp se sice svým způsobem trefil do černýho, ale chce si to přečíst celou sbírčičku Uuchylné dopoledne, Dejf je jinak opravdu povedený ftipálek! :-)))))) Dejfiku!A totototototo, tedjkoncem říkám, nejni nad veverku!! A a a ty srhy - to sou jako srny? Nebo cooo? Prosím, vysvětli prosté ženě, vo co tu de? Dík!

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
"Srha" - to je druh traviny :-))

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Aha! Děkuji, vzdělanče! A hezká příhoda - to sem netušila, že chlapi sou takoví romantici a dobrodruzi a nosej si na louky i ženský nafukovací! Tos fakt zažil???? :-)))

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
Naštěstí ne, ale párkrát jsem už holej zadek na louce viděl ... ale nesáhl jsem si - z celkem pochopitelných důvodů to byl vždycky zadek mužskýho ... :-))

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Budu muset chodit víc do přírody....! :-)))))))*

Kastel
10. 06. 2003
Dát tip
:o))

je to řízné :)) tím chci říct, že srha je říznačka. taky jedna. příjmením. takže jestli chtěl někdo tu gumovou slečnu přeříznout, vzal ji na pravé místo.

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Teda, ten Dejf je fakt géňa! Díky, hněďásku!

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
průser_mračen - potěšils mě svou úžasnou dedukcí, díky tobě a díky i ostatním za ty úsměvy :-)))

Kolega
10. 06. 2003
Dát tip
Kam že ti máma dávala ty obklady? Nebylo to víc, než jen sáhnutí? Néééé, jen to neber vážně, protože za vTip Tip

Dejf
06. 06. 2003
Dát tip
Navždy_Tvůj - nebýt toho milého úměvu, asi bych se naštval. Ale nemůžu si pomoct, mně tvoje hodnocení s tím smajlíkem pořád připadá jako perfektní pochvala :-)))

Dejf: to taky je, 0/5 neznamená že to za nic nestojí, jak si většina lidí myslí :)

Krrk
05. 06. 2003
Dát tip
Rozesmálo, to by fakt asi byl šok ... a praskla? tip

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
:-P :-R :-D :-E :-L :-))))

0/5

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru