Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena

09. 06. 2003
24
1
4998

Doporučuju si přečíst i Muže, taknějak to souvisí

 

Panebože, proč zrovna já musim mít tak komplikovanej život? Já nechci pořád utíkat! Jak se to stalo? A kde to všecko začlo? Když jsem se vdávala, opravdu jsem byla přesvědčená, že to je do smrti! Jenomže pak se to nějak zamotalo… Nepoučuj, já za to nemůžu. Já mu nezahybala. Vzala jsem si ho a to bylo pro mě svatý. No jo, milovala jsem ho. Byl to chlap. Asi jedinej opravdickej chlap. Já nevim, proč! Prostě byl a hotovo! Měli jsme mít děti, jenže tenkrát jsme je nechtěli, nějak nám přišlo, že máme čas. Jasně, že jsme měli čas, dyk jsme se brali, když nám bylo dvacet! A nevim, na čem to krachlo, jestli na tom, že jsme byli mladý, nebo na tom věčným harcování po podnájmech, nebo na tom, že on byl prostě na ženský…a na sex…..ach jo…..nebrečim! Proč bych měla brečet, když to bylo krásný! Myslíš, že mě neměl doopravdy rád? Viď, já taky myslim, že měl. Ale musela jsem ho opustit, když to prasklo. Nemohla jsem mu tu holku tolerovat. A pak…..potkala jsem Bohouše. Tak jsem utekla. Kdybys někdy chtěla utíkat, tak přijď na poradu, já se v tom vyznám. Utekla jsem k Bohoušovi. Byl tak milej a hodnej a věděla jsem, že mi nikdy nevěrnej nebude. Ani ten sex nepotřeboval. Byla jsem tak zraněná a podvedená, že jsem to považovala za tu největší přednost. A tak jsem si ho vzala. Když o tom teď přemejšlim, nemohlo to vydržet, byla s nim nuda, tak strašná nuda! Nač mi bylo, že mě miloval, když jsem ho skoro neviděla, když na mě neměl čas a když už byl náhodou doma, tak spal? A pak jsem potkala Jirku. Ty víš, jak to bylo s Jirkou. Byla to apokalypsa. Naprosto dokonalý to bylo. Nech toho, že byl ženatej, taky jsem přece byla vdaná! Nebuď zlá, já mu nic nevyčítám, on mi neublížil, to okolnosti, nikdy jsem po něm nechtěla, aby opustil děti! Já vim, žes to odsrala ty! Nakonec, vždycky to odsereš ty, tak se nezlob, co bych si bez tebe počala! Ale stejně, kdyby nebylo Péti, asi bych brečela ještě teď. On je moc hodnej, víš! A má mě tak dojemně rád! Jenže jsem z toho dostala strach a tak jsem utekla do tý Ameriky. Musela jsem, nebyla jsem si jistá sama sebou a Péťovi jsem ublížit nechtěla. Řikala jsem si, že když to vydrží ten půlrok, co budu ve státech, tak to vydrží na věky. Ale když o tom tak přemejšlim, tak jsem doufala, že on to nevydrží. Bylo to tam skvělý, bejvala bych tam zustala. Martin je tam nelegálně už pět let a daří se mu. A potkala jsem tam Dianu. Řekla bys, že mě ze všech těch průserů s chlapama nakonec bude tahat ženská? Jasně, že by to nevydrželo, nejsem na ženský, ale…..moc mi pomohla…moc….. Jenže pak jsem zjistila, že jsem těhotná. Musela jsem se okamžitě vrátit, chci, aby se moje dítě narodilo doma. Takže teď ležim v nemocnici, roste mi břicho a já ani nevim, koho to dítě je. Jo, není Diany, to je fakt jistý. Co mám dělat? Chápeš to? Teď už nemůžu utect! Už nikdy nemůžu nikam utect!


1 názor

gASK
12. 12. 2003
Dát tip
Jeho taky...nemůže ti napsat sám, nemá ručičky:)))

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Opět tvůj typický příval slov co mne strhnul a převálcoval:))) Skvěle sepsaný osud jedné(?) ženy, nejlepší je že tam je shruto pouze co se jí stalo a jakýi základní "náhled", zbytek si můžu pěkně domyslet;)...*díky ti...

můžeš si domyslet, co chceš :-)

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
Jé, fakt můžu? Tý jo, to budeš koukat co já si všecko vymyslím:))) Muhahaha..

Muhahaha? Ajé .-)))))

gASK
11. 12. 2003
Dát tip
To je můj šílený smích:) Já jsem vás ještě neseznámil? Smíchu, to je čekanka, čekanko, to je smích....

těší mě :-)))

No, to by bylo skvělý, akorát, že to by asi Evička nešla slavit :-)))))

Proč? Buď trošku konkrétní, jo! Já myslim, že je, akorát to neni sprostý a hospodský

Ale on si nechtěl brát žádnou s velkejma kozama, asi jsi to špatně přečet :-)))))

Jo, jakože by licitoval v bordelu, kterou štětku pojme za vlastní, když ho jeho vyvolená nechce? To by bylo skvělý, ale kdybys to napsal ty :-)))

No ale tys to taky čet! :-)))))

Dejf
27. 06. 2003
Dát tip
stejně už to všichni četli, ale já si ten klub neodpustím :-)))

asi nejsem zkušenej chatař, protože mi význam zkratky btw. neustále uniká :-))) asiže jsem vysazená na tu češtinu :-)

StvN
18. 06. 2003
Dát tip
by the way, tedy mimochodem, to vim i já, ale jsem si jistej, že podobných je víc

No dobře, tak jsem si to přeložila, ale stejně nevim, proč bych to měla používat a kde. Řikám, že já česky.

StvN
18. 06. 2003
Dát tip
Já taky nemám rád cizí slova a tak, když jde něco říct, česky, tak to tak řeknu.

Hele, když už jsme u toho, co to je StvN?

StvN
18. 06. 2003
Dát tip
Zkus to vymyslet. Jinak nápověda je tady .

Už jsem to četla a teď se mi nechce to číst znova.

StvN
18. 06. 2003
Dát tip
V kritikách.

...nic... jsem dneska nadměrně ztuplá

StvN
18. 06. 2003
Dát tip
St(e)v(e)N

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
Myslíš, že ne? A co ta osmička na čele, něco jako nekonečná hloupost?

To neni osmička na čele, to jsou vykulený voči

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
Nebo brýle. Umíš smajlíkem mrknout?

;-)

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
A druhým okem.

(-;

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
To je ale kulišárna.

:-p

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
Smích jednim koutkem. A dvojitá brada. :-w

No, to mi spíš přijde takovej ten škleb strachovej, jak v těch kreslenejch filmech maj dycky tu hubu do blesku :-)))))

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
To mě jen tak napadlo, víš, že smajlíky nezvládám. Tohle byl můj první a jedinej pokus. Prostě na to nemam talent.

nevim, že nezvládáš a já taky nejsem ten, kdo určuje, jakej smajlík je ten správnej :-)

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
Já myslim, že na to musí být nějaký tabulky s normama, kdy kterej smajlík lze možno použít a kdy je nevhodný.

Myslíš, že na tom pracuje kolektiv výzkumnýho ústavu A.S.Popova?

StvN
17. 06. 2003
Dát tip
No to nevim, spíš bych to zadal nějakýmu zběhlýmu chataři. Co ten musí znát znaků a zkratek (btw) aby přežil na seznamce, to je jako nějaká šifra, nebo novej jazyk.

StvN
16. 06. 2003
Dát tip
Pravda, ten rozhovor byl....divnej.

StvN: Opravdu? 8-)

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Aha. Mám asi trochu jinou představu normálního telefonickýho hovoru.

A jakou?

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Rychle a skvěle.

StvN: Protože seš chlap a nechápeš, jak někdo může telefonovat dýl, než patnáct sekund :-)))))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Přesně tak.

StvN: Fuj, takovýho chlapa mám doma!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Snad ňam, ne? Kdyby tak volal on, těžko by zbyl čas na tebe.

teď nevim, jakej čas by na mě měl zbejt!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
No, aby sis mohla taky zatelefonovat, ne?

Ale já mám svuj vlastní telefon!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Detailistko.

StvN: No, já jsem spíš očekávala, že odpovíš, že by neměl čas na mě, kdyby furt telefonoval :-)))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
A to by ti vadilo?....

StvN: Vidim ho deset minut denně a netelefonuje :-)))))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Ve zprávách o počasí?

Jo, kdyby aspoň to :-))))) bohužel osobně :-)))))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Teda to je smůla, já myslel, že je to tvůj manžel....

StvN: Kterej?

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Aha. Hm....ten na telefonu? Nebo ten z počasí?

Ptám se, kterýhos myslel, jestli Jančaříka, nebo toho.....jak se jmenuje.....jo, Zákopčaník!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Já myslel Měsíčníka.

Toho neznám, my máme jen omezenou nabídku programů :-)))))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Nám už dva měsíce běží HBO a já netušim proč, nikdy jsme ho neplatili. MOžná nějakej tajnej sponzor.

StvN: No, jen jestli jste si ho nezapli načerno :-)))))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Nevim, já doma skoro nejsem. Já jen chtěl říct, že ani tam bys Měsíčníka nepotkala, tak možná někde u PNS.

ale já ho potkat nechci!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Ani mu zavolat?

ne, proč? :-)))

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
To jsi tak nelidská?

Ty seš dneska nějakej dovnej, trošku jakoby mluvíš z cesty :-)))))

blekota
13. 06. 2003
Dát tip
Ježíš, tak tohle je po Mužskym celkem drsňárna:o). Nevím, jak komu, ale to mě fakt pobavilo:o).Tlemim se tu jak idiot. Fakt síla a brutus. Neuvěřitelný a krutě reálný****

No a kde mám teda tip??? :-))))) To mám ráda, hvězdičky, hvězdičky a tip nikde! :-)))))

IVANOL
12. 06. 2003
Dát tip
Takový milý nezkreslený pohled na ženu, která pích, pích a ani neví s kym. Předpokládám, že to tedy musela být pěkná děvka, a tak bych taky tuhle povídku přejmenoval. "Muž" byl tak trochu víc ze života, tak trochu víc "okoukanej". V "Ženě" si, bych řekl, spíš definovala své touhy a své obavy do postavy té chuděry. Tahle ženská je taková zparchantělá karikatura na ženskou, která se stejně v přechodu zcvokne. Napsané je to docela slušně, i když tak trochu "lacině", a jak správně cítíš někde nade mnou, vulgarita přitahuje.

Narvah
12. 06. 2003
Dát tip
tohle není dobrý. je to nahraný. nedá se věřit. ničemu.

StvN
12. 06. 2003
Dát tip
Zdá se mi, že sklouzáváš ke stereotypu, ale ruku bych za to do ohně nedal. Nějak jsem nevzal přechod od Jirky k Péťovi, na první pohled se mi zdálo, že jsi popletla jména. A s kym to jako mluvíš? Zase nějaká Kamila?

IVANOL: Dík :-) Narvah: Dík :-) StvN: Normálně telefonickej rozhovor, ne! :-)))))

Agáta_212
12. 06. 2003
Dát tip
Názor stejný jako na muže... V tomhle jsem se jenom nějak špatně orientovala. Možná únava. A možná bych si to měla přečíst znova. Co se týče prvního dojmu víc se mi líbil Muž.

RadeX
11. 06. 2003
Dát tip
Mno... Ještě jsem k tomu nic neřek, a už mi nějak došla slova... Takže povim jen "tip".

Dík, trošku mi přijde škoda, že Muž zvítězil, nemůžu se ubránit dojmu, že to je díky tomu, že je to vulgární :-)

guy
11. 06. 2003
Dát tip
no, u tohodle by se mi hodilo použít to švejkovské, že život lidskej - v tomhle případě ženskej - je tak složitej, že život samotnýho člověka - v tomhle případě ženský - je proti tomu úplný ... jenže protože sem to už několikrát použil, tak se nechci opakovat, i když je to svatá pravda ***

:-)))

nin
11. 06. 2003
Dát tip
teď jsem se mrkla teda sem - no Muž se mi líbí o kusanec víc, ne kvuli vulgárnosti, mně teda oba přijdou stejně hustý, ale ten Muž je nějak líp napsanej ale za tohle taky * :)

nin: Myslíš????? No, tak dobře, tobě to budu věřit.....i když mně to přišlo naopak :-)

nin
11. 06. 2003
Dát tip
no štvali mě oba stejně, takže ten dojem nemůže bejt z toho, že bych jednomu z nich víc nadržovala :)

:-)))))třebas nadržuješ chlapům paušálně :-)))))

nin
11. 06. 2003
Dát tip
:)))) to jo ale tenhle chlap byl nadrženej sám od sebe :)

:-))))) sám od sebe, bez tebe :-)))))

Aki
11. 06. 2003
Dát tip
typická ženská :o))))* všichni jí ubližujou, ona přece za nic nemůže :o)) tomu se říká nestrannej pohled na svět... vzhledem k tomu, že autorem povídky je taktéž ženská, zaslouží si nejen tip, ale i pusu navrch :o))

Aki: No, já si bohužel taky myslim, že takový ženský jsou :-))) Jo, pusu......? MŇAM :-)))))

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
Ten název navozuje dojem, že tohle je osud průměrné ženy - a to by bylo teda fakt drsný, kdyby to tak bylo. Ale je to velice dobře napsané. Už jsem si zvykl na tvůj průjmový styl a myslím, že ač není tak úplně originální, rozhodně je zvládnutý a zajímavý. Je vždycky dobré počtení. A navíc konkrétně toto působí dost věrohodně a prožitě ... TIP

3,5/5+T + víš že bych věřil že je to ze života ?..... smutně reálný, nezávidím... každej z nás asi v životě obětuje aniž by věděl pro co vlastně...

Tohle všecko někdo prožil :-))) teda několik lidí a něco trošku jinak, ale je to fakt ze života :-))))) dík :-)

cekanka: ju ju...:)

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
A já se lekl, žes to všechno stihla sama :-))

Ne :-))) já jsem vdaná poprvé :-)))))

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
... a naposled :-))

to nevim :-)

Dejf
10. 06. 2003
Dát tip
ještě avi :-)

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
No, Diana by byla asi nakonec to nejlepší řešení, dobrej otec. A ešče by si holky pěkně poklábosily a podělily by se o starosti!:-)))) Jsi fakt Hrabal, takovej Pepin, co chrlí jeden příběh za druhým - taky v tom poznávám osudy vícero ženskejch, co znám. Dík! *

Jo, s Dianou by bylo fajn :-) určitě by neřvala kvůli šminkám :-)))))

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Mý kámošky NIKDY neřvou kvůli šminkám. NEKARAMÁDÍM SE se s kravičkama!

No dyk právě, holky kvůli šminkám neřvou, namželé ano :-)

Kandelabr
10. 06. 2003
Dát tip
a se zvířátkama nic neměla? nebo s mrtvolákem? (je ted v té americe-třeba je otec on :))) příběh takový...je mi blbé říkat normální, ale je to tak. napsané fajně, to je jasnost.

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Joooooooo? To neznám! To asi proto, že mou jedinou šminkou je tužka na obočí a tu mám SCHO VA NOU! Mně stačí můj kjáááásnej ksicht!

kandelábr: Ty seš ale prase! Evička: Chlapi nesnášej, když se jejich ženský malujou a prachy za šminky jsou podle nich vyhozený :-) Máš kliku, krásnej ksichte :-)))))

Kandelabr
10. 06. 2003
Dát tip
tak se hned nečerti... :(

kandelábr: Tak toho nech, fuj!

j_i_r_i_k
10. 06. 2003
Dát tip
cekanka: Nebuď na Kandelabra hned zlá, někdy je jedinou obranou před drsnou realitou ještě drsnější humor... A tohle je fakt něco, moc mňam... Jo a máš nádhernej vyprávěcí styl, to je fakt...

Já na kandelábra nejsem zlá :-))) mám ho ráda, to nevíš :-)

A kde mám tip, když je to tak krásný???

j_i_r_i_k
10. 06. 2003
Dát tip
Však jsem Ti tip dal :)... Já jen nemám potřebu dělat ty hvězdičky, víš? :)))

No dobře :-) hvězdičko :-)

Kandelabr
10. 06. 2003
Dát tip
ale jo! zlá jsi. všichni jsou na mě zlí! (ublížený kandelábr) tak! jdu trucovat do koutečku :)

Tak si běž trucovat, kandelábre jeden divnej! :-)))))

Kandelabr
10. 06. 2003
Dát tip
cožééé??? tady v koutě není nic slyšeeet!!! :))

Poněvač brečíš nahlas!

Kandelabr
10. 06. 2003
Dát tip
nene...já mužně trpím zcela tiše. (místem ti tu plýtvám, kdyby alespoň nějaká konstruktivní kritika ze mě vzešla...zkusím to) pěkné to máš. (sakra. tak nic :)

Gerten
10. 06. 2003
Dát tip
Moc dobrý :-)))))*t

přesný? :-)))

Kandelábr: :-)

Gerten
10. 06. 2003
Dát tip
Jak jen mohu posoudit - ano.

Gerten: A můžeš? :-)))

Gerten
10. 06. 2003
Dát tip
Co se s nocí neřeklo řekou koulivě odteklo

jééééééééé :-)))))

Hester
10. 06. 2003
Dát tip
A já si tipnu, mně se to líbí. Taky mám za sebou malérový období, tak se do toho dokážu vcejtit :-) ***

ď :-)

Cheeky
10. 06. 2003
Dát tip
teeda... hele seš si jistá že to dítě nebylo Diany?? třeba měla na tom robertkovi ještě něco z minulýho přítele... no ale pak se to tím pádem začíná zamotávat :-/ no nic, máš můj tip, tolikchlapů bych v žitotě chtěla mít :-))

fungus2
10. 06. 2003
Dát tip
Hm. Povedlo se .TIP

Cheeky: jakejch tolik? :-))))) nejsem si jistá :-) ale vzhledem k tomu, že Diana je na ženský, předpokládám, že na robertkovi nemohla ani nic mít :-) fungus: ď :-)

jééééééééééééé

WiruZ
10. 06. 2003
Dát tip
zaujimave...rozhodne zaujimave.....*/*

Odkdy ty seš Slovák?

Zolo
10. 06. 2003
Dát tip
Má poklona*

Teda, dneska jsem asi byla hodná :-))) dík :-)

WiruZ
10. 06. 2003
Dát tip
no uz jsemzasejc czech.....:)

W: To je dobře :-)

WiruZ
10. 06. 2003
Dát tip
co mas proti slovakom hej?

Hej nic, Slováka mám doma :-)))

WiruZ
10. 06. 2003
Dát tip
tak vidis...ale hold jsem cech....to se neda poprit....

já to nepopírám :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru