Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžové brýle

10. 06. 2003
1
0
2293
Autor
POMNĚNKAa

,,Člověk,který se dívá přes růžové brýle oslepne\"

Vzpomeňme si na knihu o J.A.Komenského ,,Labyrint světa a ráj srdce".Pokud si lidé ,,nasadil"pomyslné růžové brýle,viděl svět krásný,,vše se zdálo nádherné,ale pokud si brýle sundali přišlo velké zklamání.Je pravda ,že si růžové brýle nasadí každý z nás hlavně zamilovaní,kterým se zdá každý den krásný.A také blázni,kteří mají ,,růžové brýle" celý svůj život a žijí v bláhových představách°A snech.Je to ale něco krásného.Závidím jim!ani nevíte jak.Kdkoliv se jim zachce mohou vzlétnout k nebesům a snít.Každý člověk si přeje aby se mu v životě splnili jeho nebeské sny a touhy,ale u některých přání jsou tvrdé následky a tvrdý dopad-realita.

Už od pradávna touží lidstvo po růžových brýlích.Jak úžasně umí tyto ,,brýle"oklamat naše smysly.Je to jako droga,která člověka užírá ve vnitř,až ho úplně zničí a i ty nejsilnější přijdou o své iluze a oslepnou touhou po růžových brýlích...


Semipalakva
07. 09. 2003
Dát tip
nin možná nám tím citátem autor chtěl něco říci možná i zrovna umíral, vyryješ mu svou připomínku to do náhrobku? :-/ (ale s chybami v citátu máš jinak pravdu)

Krel
07. 09. 2003
Dát tip
semi: :-) to zas bylo...

Semipalakva
07. 09. 2003
Dát tip
nojo zase jsem prohrál:.-/

nin
03. 09. 2003
Dát tip
Semipalakva: ani já nejsem zamindrákovanej brejlovec se slovníkem v kapse, jenom mi připadá zatraceně neuctivý, když někdo pomrví citát! Je mi fuk, když je dílo dobrý a je v něm nějaká ta gramatická chyba, ale když si to někdo po sobě evidentně nepřečte a přitom stojí o hlubší kritiku...

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
Pro všechny Kritiky: i přeZ to přeZevšechno dělám ty samé gramaTycké chiBy jako PoMěNkA a vúBec se Za ně nestydím, protože nejsem zamindrákovanej brejlovec s kapesním slovníkem v kapse. I když nemám doktorát z psychologie a nejsem zasranej kandidát čehokoliv a nenutím lidi řikat mi pane, tak jsem ,,vzdělanej" ... Ps dílko je hezounké

Marwin
10. 07. 2003
Dát tip
Na druhou stranu, čistě teoreticky, nosit růžové brýle celý svůj život...

Kačírek
07. 07. 2003
Dát tip
...to je fakt... :o)

Albireo
16. 06. 2003
Dát tip
Ty výtky jsou oprávněné, ale myšlenkově se mi to líbí.

Romy
13. 06. 2003
Dát tip
*

POMNĚNKAa
12. 06. 2003
Dát tip
Promin ale opisovala jsem to z knizky jo prez ma bej preS

nin
11. 06. 2003
Dát tip
proboha, když opisuješ citát, opiš ho správně: 1. za čárkou se píše mezera 2. přeS 3. za brýle má být mezera dál jsem nečetla, sorry, tohle mě odradilo

Wopi
11. 06. 2003
Dát tip
Jo, takhle to působí jako rychlokvaška. Chudák Komenský by si zasloužil, aby byl ocitován pozorněji. :)

nin
11. 06. 2003
Dát tip
dál je to taky slušná práce :)

Wopi
11. 06. 2003
Dát tip
Hlavně ty stupně mezi "představách" a "A"...

Kajman
11. 06. 2003
Dát tip
je to jasný, každej si na něčem jede*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru