Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Upírčin povzdech

10. 06. 2003
20
2
4871
Autor
Playwithfire

Noc

Halí se do šera

Bezmoc

Je ze mě příšera.

 

Prach

Sedá mi na hrobě

Strach

Že půjdu po Tobě.

 

Řev

Těch bezmocných obětí

Krev

Hltám-co je Ti?

 

Nervy

Napjaté k prasknutí

Červy

Polykám s nechutí.

 

Klín

Do srdce dubový

Splín

Mám-a kdo o tom ví?


2 názory

No dovol, tohel je ejdna z mala, co nepotrebuji omluvu;o)

Narriel
16. 09. 2007
Dát tip
Mno, jakože, babi, s prominutím... Šestnáct let omlouvá hodně věcí. I tohleto :)...

gabio: sice opozdene, ale diik:)

gabio
27. 07. 2004
Dát tip
je to skvělý t

Ani já. Ale dá se to snadno zjistit.

Barbar_Cohen

jejkyy, kdo to hodil do klubu praatel t.pratchetta? at to byl kdokoliv, DIIKY!!! :)

Kolega
19. 07. 2004
Dát tip
Kolega rozhodně nee...

Kolega
02. 01. 2004
Dát tip
Avi

Kolega
29. 12. 2003
Dát tip
Kolega řadí do toptenu. :-)

Denkora
27. 11. 2003
Dát tip
Play:Je to sice blbustka, ale na me to proste depresivne pusobi...asi jsem holt pesimista:))

Denkora: cozeeee??? Kdyz se kouknes na kategorii (blbustka), zjistis, ze sem to nemyslela vazne!!! nehledej ve vsem porad jen to smutny, Kaci, je to spatnej pristup...

Denkora
25. 11. 2003
Dát tip
dost depresivni...

Kolega
22. 11. 2003
Dát tip
Klín V srdci dubový Mám A kdo o tom ví? Takhle by se ti konec nelíbil?

kolega: uz je to lepsi nez ten tvuj "mlyn":), ale... ne:) sorry, ale premejslela sem nad tim, a takhle se mi to proste libi. tecka:o)

PRINEJMENSIM by mi to znicilo ty dokonaly rymu co tam mam a sem na ne nalezite pysna:o)

2SmysloveOrgany:vazne?Dik:)

Tinwe: jooo, to ja posledni dobou moooc rada:-)

Tinwe
19. 10. 2003
Dát tip
paaaaaani! obliba vb zahrobi, co? jen do toho :-)))

UchoVoko
17. 10. 2003
Dát tip
Horory nemám rád. Vlastně jsem viděl jen jeden a tomu jsem se musel smát. Ale Tvoje podání má něco, co vleze pod kůži a pěkně se to tam zavrtí:-)

UchoVoko
17. 10. 2003
Dát tip
Horory nemám rád. Vlastně jsem viděl jen jeden a tomu jsem se musel smát. Ale Tvoje podání má něco, co vleze pod kůži a pěkně se to tam zavrtí:-)

Katčenka
03. 09. 2003
Dát tip
Ja vim...Ja bych totiz napsala neco LEPSIHO..ja totiz jenom dobry veci nepisu,ja pisu ty nejlepsi!!! :-) a jakej blb by to moh vzit vazne prosim te??? :-)))

no nevim. tobe tohle mozna prijde vtipny,ale sou tu i lidi, ktery by to mohli vzit vazne! Navic-neco tak dobryho bys nikdy nenapsala:o))))

Katčenka
09. 08. 2003
Dát tip
jasan---) never ji. To psala jeji bejvala sousedka z bejvaly skoly... :-) Vid,Play? :-)) To ti to opisovani nestacilo v Aj? :)

jasan:tak ted si me DOST urazil:-((( SAMOZREJME ze jo!!!!

JASAN
14. 07. 2003
Dát tip
Hezký, a psalas to vubec ty?

floyd
09. 07. 2003
Dát tip
au ta mys ma uhryzla! ona fakt hryzie! len aby mi neprekusla kabel ku klavesnici (mal som si uz davno kupit tu bezdrotovu) :))) co si hovorila? teda pisala... :)

lexdame
07. 07. 2003
Dát tip
hm....

floyd-neboj, pres net te nekousnu...

lexdame:....???

floyd
30. 06. 2003
Dát tip
Ked ja radsej taku... prijemnejsiu naladu... ale moze byt... to co sa tu zhromazduje... ? Vampirezza, DRACULA; je o v klube satanistov... to aby som radsej rychlo zmizol :) *

vampi: to nevim... je to dost mozny, ale hlavne je to o mne:)

DRACULA_
21. 06. 2003
Dát tip
já o tom určitě vědět budu, pokud mi řekneš na jakém hřbitově se ten POVZDECH odehrál :-)*

chichichi hrbitovy uz jsou ohrany...ja prepadavam jinde

Vampirezza
19. 06. 2003
Dát tip
Fakt pěkný ale není to doufám o mě? :-)) tipík

diky za zastani...takze ptro vsechny-kdyz vam ode mne prijde nejaka divna zprava, nejdriv se zamyslete jestli sem to psala ja:o) diky a prominte...

taaaaak, zmenila sem si heslo na takovy, na ktery hnedtak nekdo neprijde (snad ho nezapomenu:)...

Krel
13. 06. 2003
Dát tip
No dubovej klín by mě z míry nevyvedl..

POMNĚNKAa
13. 06. 2003
Dát tip
mrtvola jak ma byt

POMNĚNKAa
13. 06. 2003
Dát tip
oprava:upír jak má být

pomenka:diky...lepsi poctu si nemohla vymyslet:)

kolega-nad koncem sem premejslela HOOODNE dlouho, pak sem to vzdala:)

proboha kdo MY DILO zaradil dfo klubu satanistu?!? Az to uvidi mi pratele, nejspis me ukamenuji:o)

N_T:to sou krasny obrazky...ale na muj vkus moc zarive. Neco tem,nejsiho a morbidnejsiho bys tam nemel? :o)

...mimochodem, upiri si mooooc radi hraji s ohnem:)

Jess
12. 06. 2003
Dát tip
Jsem ráda, že v těhle pocitech nejsem sama. Hra s ohněm...Nejen upíři, ale i inkvizitoři, i když občas v tom neni rozdíl:-) A cože tomáš proti satanistům? *

¨Jess-vadi mi, ze kult satanismu ponekud zkomercnel. uz to neni o ty vire...ale spis o tom, bejt drsnak

bobisek-jestli tim narazis na pomer delky slabik 1.a 2.verse-treba je to zamer:)

ceky:vycet klubu je ted skoro tak dlouhy jako dilko samo:o)

Nejlepsi na tom je to,ze jste vsichni povrchni kreteni a nedokazete si to priznat...jde mi beztak jen o tipy...

guy
12. 06. 2003
Dát tip
Ulevilo se ti hodně?

coze??? omlouvam se, nevim jak se to stalo-nekdo se prihlasil jako ja!"!! fakt netusim kdo, ale tu posledni kritiku jsem nepsala ja!!!!

prave jsem si zmenila heslo a porad jeste rozdejchavam to, ze si nekdo dovolil tohle:-(((

hele, to je divny... prave jsem ti, kocoure, psal zpravu, ze abys nekravnula... a hele, prisla mi na to "od tebe" (fakt teda nevim, jak to je) odpoved: ze no co, sand taky muzu mit svuj nazor.... ?????? kruci pysky.

guy
12. 06. 2003
Dát tip
o.k., někdy asi přespříliš důvěry není namístě - myslím to heslo

hmmm a ted jsem se rozepisoval jeste dalsi dlouhatou zpravou... dosla? a je pravda ze po dvou vcelku laskavejch komentarich byl toto sok. zatr sakr...

obema se vam omlouvam!!!! cokoli co sem psala behem posledni pul hodiny (nepocitam mezi to 2 posledni zpravy pruserovi), nebylo ode mne!

pruser-a radsi kocko nez kocoure-na svy pohlavi a prechylovani sem hakliva:o)

Stínolez
12. 06. 2003
Dát tip
tak to je teda děs.. ne v tom slova smyslu co si muzes myslet... myslim to z toho hlediska ze z toho jde des.... MNo tak jsem se do toho trochu zamotal, ale jde z toho fakt mráz po zádech... t*

Kolega
12. 06. 2003
Dát tip
Koukám jako blázen! Jak je možné nabourat se na cizí přezdívku a vystupovat pod ní! Jaký zmetek si to dovolil! TY SRABE, tohles přepísk na celý čáře! Čeho tím chceš dosáhnout?! Doufám, kočko, že si tohle ten ubožák přečte a odpusť mi mou reakci. K tvé básni: Zkus nad tím posledním veršem ještě chvilku strávit. Taková báseň a chybí ji podtržení, to si přeci nezaslouží, že?

Kolega: Jo, taky by mě to zajímalo! Navíc mi píše zprávy a to pěkně hnusný!

Litochowitz
11. 06. 2003
Dát tip
........je to úderné:-)

Bobísek
11. 06. 2003
Dát tip
Místy ti hapruje počet slabik...

k nahlédnutí

guy
11. 06. 2003
Dát tip
Myslím, že to budou vědět všichni, kdo tě v týhle náladě zastihnou. Tip je jako satisfakce za ty červy, který polykáš s nechutí. Třeba si na ně časem ještě zvykneš, až bude málo bezmocných obětí.

krása, líbí moc, t+k

teď jsem to dala do svýho, ale chtěla jsem do jinýho, dám to i tam :-)

Helenice
11. 06. 2003
Dát tip
:-))

nemesis
11. 06. 2003
Dát tip
*!

0/5 nezávidím

NT: Ty seš pesimista! Víš, jakej je to krásnej život neživot?????

vím, já jsem taky upír

Jo, CHA! Ty a upír! To bys musel bejt MOOOOC dobře maskovanej! :-)))))

Katčenka
11. 06. 2003
Dát tip
:-))) tip

cekanka: to si piš :))

BL BL BL BL BL

Notreal
11. 06. 2003
Dát tip
líbí! a klub*

Kolega
11. 06. 2003
Dát tip
Slušná věcička, jen ten konec by chtělo zhutnit. Ale přes to Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru