Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povzdech intelektuálky aneb sonda ženy do psychologie chlapa

12. 06. 2003
10
0
5678
Autor
malykuba01

...a na mou duši

si vzpomene,

až když jsem plná

semene!


Dotek
15. 10. 2004
Dát tip
:-))

Reistlin
10. 07. 2003
Dát tip
Doufám , že moje lepší polovíčka nebude muset takhle nikdy přemýšlet!….

Perchta
23. 06. 2003
Dát tip
Kubíčku, ach jo, jak ty to tak dobře víš, co si myslej ženy! :-DDDDDDDDDDD *

Zoro: Jo, asi jsem ztratila všecky základní city

Krel
15. 06. 2003
Dát tip
to je:-)))

Zoro: Pošlu na tebe Sukubu

Sukubus, Sukuba Ten, kdo leží dole. Démon ženského pohlaví, který smilní s muži a odčerpává jim semeno, které předává démonovi inkubovi (ležícímu nahoře), aby mohl vejít ve styk s lidskou bytostí. Sukubus je fetišem pro démonomana, styk s ním fetišistickým surogátem pro koitus s živou ženou.

Moralistická teologie způsobila od středověku až do počátku našeho století mnoho zla názorem, že poluce je nejen škodlivá, ale i hříšná, a tím přivodila mnoha lidem neurózy. Ještě dnes je členům některých mnišských řádů přikazováno, že mají při poluci okamžitě vstát a kát se. Křesťanský strach před ztrátou semene také vedl k objevu inkuba a sukuba, nočních démonů, kteří se údajně pohlavně spojují s člověkem. Ženský démon odsává muži ve snu semeno, aby ho předal mužskému démonovi a ten se mohl spojit s lidskou ženou - pověra, která často vedla k pronásledování čarodějnic.

Inkubus, Inkuba Ten, kdo leží nahoře. Podle pojetí inkvizice údajný souložník čarodějnic. Tomáš Akvinský říká, že inkubus sice může plodit, nemá však k dispozici vlastní semeno, proto musí ukrást semeno nějakému muži, aby se mohl pářit se ženou. Inkvizitorské dílo Kladivo na čarodějnice říká, že inkubus má partnera, tzv. sukuba, ženského démona, který se za účelem odcizení mužského semene páří s mužem a získané semeno pak předává inkubovi, který se pak může pářit se ženou.

jen jsem nepochopila, nač to ten inkubus potřebuje :-)))))

Zoro: jen je otázka, co myslíš tim: "milujte se"...

Medjídek
14. 06. 2003
Dát tip
JÁ SI TAKY MYSLÍM ŽE BY JSME MI MUŽSKÁ ČAST POPULACE MĚLI TO SEMENĚNÍ OMEZIT NAPŘ. OZNÁMENÍM TYPU...JE MOC VEDRO, JE MOC ZIMA, BOLÍ MĚ HLAVA, NECHÁVALI SE PŘEMLOUVAT STYLEM...JEŠTĚ NE, MAME NA TO DOST ČASU, NEJSEM PŘIPRAVENÝ, TO POČKÁ AŽ POZNÁME ŽE JE TO TA OPRAVDOVÁ LÁSKA...JAK BY SE TO DÍVKÁM ASI LÍBILO...ALE BÁSEŇ JE TO HEZKÁ T :-)

Amanda
14. 06. 2003
Dát tip
drsneee! ...snad se v tom nikdy nenajdu

Blbost, pak usne, myslet na duši ho ani nenapadne :-)))))*

Bobísek
13. 06. 2003
Dát tip
:-))))))*

Humble
13. 06. 2003
Dát tip
:o)

Yfča
13. 06. 2003
Dát tip
:o)

Cirilla
13. 06. 2003
Dát tip
(o:

Zoro: pročpak, máš s tim nějaký zkušenosti?

Marthin
13. 06. 2003
Dát tip
:-))

Petula
13. 06. 2003
Dát tip
Hezóóó! Původně jsem asi TiPovat nechtěla, ale když vidím, co ta básnička způsobila, tak jsem musela změnit názor!!! :o)

|||-_-|||
«*»


Děkuji, cekanko_ucekana! Vůbec nejsi ukecaná!

ぺた



Petula
13. 06. 2003
Dát tip
Aví…

ぺた



Tak bych ti, Peťulo, dala tip za kritiku! :-))))) Jsem, já to vim, ale asi se nezměnim.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru