Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuse "Klubu věčně mladých starců a stařen"

13. 06. 2003
6
0
8413
Autor
Yfča

Stáří je ta hezčí část mládí! Živé nás nedostane!

Milí Písmáci,

máte-li již několikrát vyměněnou občanku (a důvodem nebyla její ztráta), váš dosud havraní (případně plavý) vlas prokvetl stříbrnými nitkami, občas vás zradí fyzično, a přesto si pořád myslíte, že jste mladí duchem (i činy), pak neváhejte a vstupte do Klubu věčně mladých starců a stařen!

 

 

Programové prohlášení:

 

1) Živé nás stáří nedostane!
2) Stáří je ta hezčí část mládí!


 

 

Člen klubu by měl splňovat alespoň jednu z podmínek:

 

1) Nezávislý pozorovatel musí usoudit, že člen je minimálně o čtrnáct dní mladší než stáří jeho skeletu.
2) Duševno člena je alespoň o deset let mladší nežli fyzično.

 

 

 

Cíle klubu:

 

1) Dělat si ze stáří dobrý den.
2) Dát stáří dobrou noc.
3) Psát o stáří jako o jednom z nejhezčích období života.

 

 

Jste-li věčnými optimisty, neváhejte a vstupte! :o))


Yfča
21. 08. 2003
Dát tip
Díky všem za přidávání nových odkazů (hlavně Bobajsovi) :o))

nin
20. 08. 2003
Dát tip
Všem starejm, ktery se narodili pred rokem 1983... Spousta studentu, ktery letos nastupujou na vysokou, se narodila po roce 1983...... teda v dobe, kdy jsi ty uz dávno umel násobit a delit, dokonce uz jsi resil i rovnice.... Oni uz nepamatujou komunismus, a behem války v zálivu byli jeste malí spunti. Sametová revoluce je pro ne asi tak stejne vzdálená jako únor 48. Nikdy pro ne neexistoval jinej papez nez Jan Pavel II. Kdyz Garcia-Marquez dostal Nobelovku za literaturu, jeste ani neumeli císt. Bylo jim 8, kdyz se rozpadl Sovetskej svaz. Nepamatujou studenou válku, znaj jenom jedno Nemecko, i kdyz ve skole jim tvrdej, ze byly dve. Fronta na banány je pro ne sci-fi. AIDS pro ne existovalo odjakziva. Nikdy nehráli hry na Atari nebo na ZX Spectrum. Cédécka se zacaly prodávat, kdyz jim byl sotva rok. Nikdy si nepousteli pravy desky a nehráli pacmana. Hvezdny války jim prijdou fakt out a speciální efekty jsou dost trapny. Skoro nikdo z nich neví, jak drív vypadaly televize a nektery dokonce nikdy nevideli cernobílou telku. Nedokázou pochopit, jak nekdo mohl zít bez dálkovyho ovládání. Narodili se tri roky po vstupu walkmana na trh a brusle podle nich vzdycky mely kolecka srovnany uprostred do jedny rady. To uz ani nemluvim o tom, ze mobil nebo pécécko jsou pro ne samozrejmostí. Nikdy nekoukali na Studio Kamarád a necetli Ohnícek. Michael Jackson byl podle nich vzdycky bílej. Myslej si, ze Charlieho andílci a Mission Impossible jsou novy filmy. A ted si predstav, ze tyhle lidi tedko nastupujou na univerzity, voni jsou ted ty mlady Nekolik príznaku stárnutí: 1. Rozumís predcházejícímu textu a usmívás se... 2. Jsi muz, ktery je schopen bez vycitek ríct zene NE. 3. Jsi zena, která je konecne schopná ríct muzi ANO a bez vycitek. 4. Sportujes, kazdymu o tom vyprávís a jsi na sebe hrdej. 5. Na nocnim stolku más léky. 6. Panictví uz prestalo byt aktuálním konverzacním tématem. 7. Deti, se kterymi jsi az donedávna mel takovej pocit spiklenectví, te oslovují pane, a jeste ke vsemu ti vykají. 8. Potrebujes víc nez dopoledne na to, aby ses dal do porádku po propareny noci. 9. Dokáze te nastvat, kdyz nekdo nechá otevrenou zubní pastu. 10. Kámosi se ti zacínaj zenit, aniz by prímo museli. 11. Desetilety deti z príbuzenstva ti ríkaj o cigára. 12. Tví synovci se v informatice vyznaj líp nez ty. 13. Muzes klidne strávit celej den na plázi, aniz by ses sel vykoupat. 14. Na koncerty se dívás v televizi, místo abys na ne zasel. 15. K narozeninám vzdycky prineses dárek jako kdyzs byl malej. 16. Na sport si kupujes oblecení, ktery leccos skreje, místo aby odhalovalo. 17. S kamarádem se radsi sejdes, nez abys s nim trávil hodiny na telefonu. 18. Dobre vís, co chces. 19. Po prectení tohohle mailu se rozhodnes ho poslat dál kamarádovi, ríkás si, ze se mu to urcite bude líbit...

Nevímkdo
20. 08. 2003
Dát tip
To snad ani není možný já ti dám stará...narozená deset let před 1983 !!! vole vole vole ale sedí to na mě ale taky umím říct bez výčitek NE tip

nin
20. 08. 2003
Dát tip
nic si z toho nedělej, já 1976... :)

nin
20. 08. 2003
Dát tip
avi

nin
20. 08. 2003
Dát tip
bod 8 můžu potvrdit, je 13:40 a je mi furt šoufl

Nevímkdo
20. 08. 2003
Dát tip
...mě neuklidňuj........... je mi 29.83 až se rozsvítí 30 umřu

Wopi
20. 08. 2003
Dát tip
kdyby mi tak bylo 30... :((

nin
20. 08. 2003
Dát tip
já tam věk neuvádim, protože kdybych minulej tejden viděla, jak se tam rozsvítilo 27, brrr :)

Wopi
20. 08. 2003
Dát tip
jdi do háje zelenýho

Nevímkdo
20. 08. 2003
Dát tip
přestaň mě provokovat ještě loni 29 - jsem se smála, jak se těším budu třicetiletá ŽENSKÁ !!! ještě nemám nic srovnanýho a je mi třicet !!! takže netvrď,jak je děsný, když je ti 27 dělám si srandu, trochu,moc ne Wopi _ to se jako těšíš, nebo vzpomínáš ?

Wopi
20. 08. 2003
Dát tip
vzpomínat?? to už skoro ani nepamatuju... :((

nin
20. 08. 2003
Dát tip
Wopi, já jsem včera popila s přátelema a dneska zjistila, že už to nejni jako ve 25, kdy se můj organismus rychle zotavil. Příští rok si zřejmě vyberu dovolenou po jednom dni - pokaždý, když se budu muset zotavit po návštěvě hospodince! 30ti ani nedožiju! A to jsem to nijak nepřeháněla...

Wopi
20. 08. 2003
Dát tip
dneska ta mládež prd vydrží...

Pecheur
20. 08. 2003
Dát tip
No je mě věru na mou věru 33 a jsem celkem kristovsky spokojenej... :-)

JASAN
20. 08. 2003
Dát tip
Kdyby někdo mávnul kuzelnou hůlkou a udělal ze mně zase 27letýho kluka. Byl bych zase bez manželky, bez dětí, bez bydlení, bez starostí.......... Tak bych ho hajzla nakop do zadku. Třináct let snažení v tahu.

Yfča
20. 08. 2003
Dát tip
Koukám, že jste se pěkně rozjeli... ;o))

Wiki
20. 08. 2003
Dát tip
cha, a až ti bude 40, budeš se slzou v oku vzpomínat na dobu, kdy ti bylo 30, ale už si nevzpomeneš :-) !!!!!

Yfča
20. 08. 2003
Dát tip
Tak, tak... ;o))

Yfča
14. 08. 2003
Dát tip
rainmane, až skončí doba dovolených, zase to tu bude vřít. :o)) Mimochodem, jaká byla dovča?

rainman
14. 08. 2003
Dát tip
sqělá :-)))...a krátká :-(((...

Bobísek
13. 08. 2003
Dát tip
Už jsem zase tady z dovči! :-))) Zdravím všechny členy i nečleny!

rainman
13. 08. 2003
Dát tip
ňáko to tu odumřelo, skoro nejni komu poslat avízo :-)

rainman
18. 07. 2003
Dát tip
opět se s vámi ctění starci a stařeny loučím, tentokrát na 14 dní. pokud mě něco nesežere, budu se těšit na vás všechny 4.8. pa :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

JASAN
16. 07. 2003
Dát tip
Vzkaz babiznám - a neposílejte mi avízo na každou kritiku do které napíšete smajlík. A nepište schválně smajlíky za každou kritiku, kterou napíšu já.

JASAN
15. 07. 2003
Dát tip
Před realitou se utéct nedá. Je třeba se k ní postavit čelem, odpovědět jí konkrétními činy, přiměřeným cílevědomým jednáním. Třeba taková čtyřicetiletá (nebo nedej bože ještě víceleletá), by si měla říct: "Ano, ano, jsem šeredná babizna, a hyzdím tento svět. S tím nic nenadělám." A odpovědět konkrétním jednáním. Nechodit do společnosti, vůbec se snažit vycházet na ulici co nejméně. A zejména přestat psát na net ty úděsný, starobou páchnoucí smajlíky!!!!!!!!!

Pecheur
15. 07. 2003
Dát tip
Jasane: pesimus rozhodně neblo na tebe. Dyť se ani neznáme... :-)

rainman
15. 07. 2003
Dát tip
možná ho nikdy nepoznáš. jestli dodržuje tyhle zásady, tak podle vlastního popisu vůbec nechodí ven...:-)

JASAN
14. 07. 2003
Dát tip
Já tedy rozhodně nejsem pesimus. Spíše optimus. Nemůžu za to, že skutečnost je taková jaká je. Na zívat mne pesimem, to je neodpovědné zavíraní očí , laciný útěk před objektivní realitou. :-(((

rainman
14. 07. 2003
Dát tip
Jasane, skoro každej před něčím utíká, i když o tom třeba neví (nebo si to nepřipouští)...a myslím, že nejsi výjimka...

Pecheur
11. 07. 2003
Dát tip
:-)))

Pecheur
11. 07. 2003
Dát tip
Optimismus je důležitej! ...Kam by bez něj pesimus došel. Bohužel to platí i obráceně... :-(

Pecheur
11. 07. 2003
Dát tip
...no, tedy "pesimus" je osoba pesimistická...

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Čekanka - Já nejsem hnusnej a nepomlouvám. Já se vám jen šetrně snažím sdělit pravdu. Nemužu za to, že ta pravda sama o sobě je krutá. Yfča - Nosit brýle, to je snad ještě horší, než pytlíky pod očima. A proč je nosíš tak obrovský? A s tou ledvinou ti to taky nebaštím. To já taky říkám, že to břicho je tí že mám tlustej svetr, když chci udělat dojem. Konec konců nám tady můžeš říkat co chceš, to je jedno. Mně jde o tebe. Aby sis ty sama uvědomila jak na tom jseš. Aby sis nehrála na mladici. Vypadá to hrozně. :-((

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Yfča - já neříkám, že jsem krásnej. Já vím, že jsem starej chlap, odporného vzhedu. To vy si tady hrajete na mladice a já se vás, ve vašem vlastním zájmu, snažím od toho odradit.

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Jo a hlavně nenosím piercing v pupíku.

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
Jasane, máš zvl.smysl.pro humor.( teď jsem si vzhledem ke svému věku netroufla udělat smajlíka )-

Wopi
10. 07. 2003
Dát tip
aspoň malinkýho jsi zkusit mohla, když nemáš nic v pupiku

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
hmm, tak yo :-)

Wopi
10. 07. 2003
Dát tip
Dostal jsem nápad. Při různých setkáních s různými písmáky budu fotit jejich pupíky a pak z nich udělam galerii. Včetně tipovacích soutěží 1) který pupík je čí a 2) který pupík je nejroztomilejší.

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Ne fakt smajlíky vzhledem ke svému věku opravdu radši nedělej. A v žádným případě takový děsný, jalově libový, přez tři řádky jako dělá Rowena.

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
Hele, Jasan . a co Tvoje smajlíky ? vystopovala jsem, že sis taky troufnul !!!!!!!!

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
ovšem Wopi, muj pupík vyfotíš jen přes mou mrtvolu .....a to nevím, jestli ti to pohřební ústav dovolí, asi si dám do závěti, že ti to musí zatrhnout !!

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Dobře, ale lidi nad 40 do tý soutěže nepouštěj. Ti by neměli nic ze svýho těla odhalovat. Zejména ženský. Ty by měly chodit vůbec celý zahalený, ží míň toho z nich vyčuhuje, tím je svět krásnější. A vonz si ty scvrklý hrůzy ještě zdobí. :-((

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Ale to bylo dávno, ještě než jsem si uvědomil, že jsem starej.

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
hele Jasan, nelíbilo by se ti v Íráku ? :-)

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Jo Afghanistan. Takový ty pytle s mřížkama na oči. Von ten Taliban jako vládnoucí organizace nebyl nic moc, ale smysl pro to, jak utajit ty největší šerednosti teda měl.

Rowenna
10. 07. 2003
Dát tip
Ty, vole, Jasane, ty v nás, stařenách, máš docela maglajs, viď? Takový milý přítulný lidumil jsi, viď? Já tedy doufám, pořád a urputně, že to, co tady celou dobu bliješ, je pouze trochu více přehnaná ironie. Že za chvilku nás, stařeny, nezačneš hnát od internetu, z koupališť, z ulic, z kaváren, ze světa...

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
To neni ironie, to je hluboká pravda. Vídíš, a já si myslím, že jsi jediná, na kterou mělo moje vysvětlování trochu vliv. Aspoň že jsi přestala psát ty úděsný smajlíky. Já vás od nikud neženu. Já se vás jenom snažím po dobrým přesvědčit. Doufám, že až mě pochopíte, sami se sebou něco udělate. Třeba přestanete vycházet z domu, nebo se pověsíte nebo tak....

Wopi
10. 07. 2003
Dát tip
teda, řeknu rovnou, že některej druh humoru mi nesedí

Yfča
10. 07. 2003
Dát tip
Jasane, ty dědku jeden nepříjemnej, proč nezalezeš zpátky do hrobu? :o)) Udělej něco se sebou! :o)) Na vizitce píšeš "rád plkám se ženskejma". Kromě tvých kámošek z domova důchodců s tebou asi hodně bab nepokecá, viď!?! :o)))

Yfča
10. 07. 2003
Dát tip
Wopi, bingo! :o)))

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Jo, já si to opravim.

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Už je to dobrý ??

Yfča
10. 07. 2003
Dát tip
Četla jsem, Jasánku. Tím ovšem tvoje diskuse v našem klubu končí, protože na děvu mladší čtyřiceti let tady nenarazíš a navíc všechny máme piercing (nejen v pupíčku) a používáme smajloše. :o))) Jsem ráda, že se zase budeme moci věnovat našim klubovým záležitostem. :o)) Nechť je ti rakev lehká! ;o)))

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
To je škoda.

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Ale myslel jsem to s váma dobře.

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
Jasan, to máš těžký. některým dementním stařenám prostě neporadíš ...hele :-)))))))

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Už i ty Bruto ????

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Tak jediný, koho se mi podařilo trochu přesvědčit jsou Rowenna a Cekanka.

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Je to teda dost málo.

Rowenna
10. 07. 2003
Dát tip
Jasan. Kde jsi na to přišel, že starou zkostnatělou stařenu přesvědčíš? :-))) :-))) :-)))

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
No, jo to se dalo čekat. Marné snažení. Ale já jsem trpělivý. Neúspěch mě nemůže odradit. :-(((

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Tyhle mračící závorky jsou nahouby. Kdybych se na vás moh nasraně podivat live, pořádně se zamračit, to by vás hned přešel smích a psaní smajlíků.

Wopi
10. 07. 2003
Dát tip
tak sem vlož svou zamračenou fotku aspoň

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Sem tady už říkal, že nesnášim focení . Ale můžu se popsat: Když se mračim, vypadám strašlivě. To každou přezčtyřicítku přejde smích a psaní smajlíků. Fakt, nekecám.

Wiki
10. 07. 2003
Dát tip
jasan, nepodceňovala bych přesčtyřicítky,možná se naopak od srdce zasmějou, zkus to......a uvidíš .....třeba jim prodloužíš upřímným smíchem život o několik minut .......

Wopi
10. 07. 2003
Dát tip
tak neni nad zamračenýho jasana a rozjasněnýho mračana :))

JASAN
10. 07. 2003
Dát tip
Tak to bych teda opravdu nerad.

rainman
10. 07. 2003
Dát tip
Jasane, tento (tvůj) způsob pruzení zdá se mi poněkud nešťastný...ale když tě to baví...:-)))))

Že vás to baví.....

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Nebaví, ale jen tak sedět mě taky nebaví. Tak alespoň píšu kraviny na net. Ale nebaví mě to úplně stejně jako kdybych nedělal nic.

rainman
09. 07. 2003
Dát tip
Jo, baví. :-) JASANe, ono se dá prudit hezky a příjemně i bez optimismu :-)...

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Ale proč????? Proč chceš prudit příjemně a bez optimismu?? Jakej to má smysl?

Yfča
09. 07. 2003
Dát tip
Jasane, já tě odsud nevyháním. Akorát se ti snažím naznačit, že tady se nebrečí. My jsme věční optimisté! ;o)))

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
No to je strašně optimistické, nazvat mě oživlou mrtvolou.

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
A vůbec, v padesáti prostě nemůžeš bejt opravdovou optimistkou. Jenom se do toho nutíš. Nedokážeš si přiznat, že to hezký máš už v podstatě za sebou.

Yfča
09. 07. 2003
Dát tip
Jasane, plácáš pěkný nesmysly... :o))) Proč by měl život končit před padesátkou? :o)) Jestli se ty tak cítíš, tak je to jenom tvůj problém! ;o))) A navíc: Pokud je někdo optimista, tak je jím celý život, nemá to s věkem co dělat. :o))

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Normálnímu člověku stačí čtyřicet let k tomu, aby přišel na to, že život stojí za hovno. Pokud je někdo celej život optimista, žije v bludu a lže si do vlastní kapsy. Je vlastně taky nešťastnej, jenom o tom neví.

Rowenna
09. 07. 2003
Dát tip
No tak to jsem opravdu šťastná, že mi konečně někdo otevřel oči. Že žiju v bludu. Díky. :-)))

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Až budeš potřebovat zase něco vysvětlit, dej mi vědět.

Rowenna
09. 07. 2003
Dát tip
Jasan, dám, Jasane. :-)

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
A starý báby nemaj co psát smajlíky. :-((((

Rowenna
09. 07. 2003
Dát tip
Jasan? :-)) :-)))) :-((((( :-))))))))))))))))))

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Padesátiletá paní a píše tady smjlíky, jako by jí bylo šestnáct. Neni ti to trapný? Nechodíš ty nahodou na plovárnu s náušnicí v pupíku? :-(((

Yfča
09. 07. 2003
Dát tip
Jasane, ty cucáku, nebuď drzý na dámu, která je o pár měsíců starší než ty!

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Kdyby se chovala na padesát, tak se k ní chovám uctivě, ale když tady píše smajlíky, tak se pak nemůže divit.

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Má se chovat normálně.

Wopi
09. 07. 2003
Dát tip
jestli je Yfča bába, tak já jsem samonosná karosérie

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Naklikni si Yfču a podívej se na dolní obrazek. Co tam v pravo vidíš? - Bábu. A Yfča tvrdí že je to ona sama. Kdyby vypadala tak jako nahoře, tak jí bába říkat nebudu.

Wopi
09. 07. 2003
Dát tip
já nevim, ňák to nevidim... asi máš blbej monitor

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Néé, fakt. Podívej se pořádně. Ta povislá kůže pod očima, dyť jsou to úplný pytlíky. To břicho. Ty vlasy co si barví aby nebyly vidět šediny. To musíš vidět. Že ty patříš k těm pokrytcům, co když překvapí ženskou ve sprše omlouvají se :" Promiňte pane." Aby si náhodou nemyslela, že sis něčeho všimnul.

rainman
09. 07. 2003
Dát tip
Jasane, mám dojem, že Tvé duševno je alespoň o deset let starší než fyzično :-(...

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Kdybys viděl mé fyzično, to bys taky zaplakal. :-(

rainman
09. 07. 2003
Dát tip
tak sem dej foto, ať si popláčem :-)

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Moje fota neexistujou, protože nesnáším focení. Ale můžu se alespoň posat. Mám takový vobrovský bílý břicho. Na něm dole p takovou křivou fialovou jizvu, jak mi vyndávali kus tlustýho střeva. Nahoře rovnou fialovou jizvu, jak mi vyndávali žlučník. A nastraně jizvu, jak mi vyndávali slepý střevo. Ta je bílá protože už je to dávno, tak zaplať pánbůh není tolik vidět. Zfialový akorát když je mi zima, třeba na koupališti. Ale náušnici v pupku jako rebeka teda nenosím. :-( Jinak mám takovou normální plešatou hlavu s většíma, trochu odstávajícíma ušima.

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Teda Rowena, já si je pletu. Teda, nepletu si je jako osobnosti. Pletu si jenom ty jména.

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
Konec konců na jménu nezáleží. Záleží na tom, že nosí v padesáti v pupíku náušnici, což je teda hrozný.

rainman
09. 07. 2003
Dát tip
a není to náhodou JEJÍ věc, co kde nosí ? (to máš takovou rejpavou náladu furt ?)

JASAN
09. 07. 2003
Dát tip
To není její věc. Když si to vezme na plovárnu, tak je to věc i těch co se na to musí koukat. Já když vidím padesátiletou stařenu s kovovým kruhem v pupíku, tak mám zkaženou náladu na tejden. Měla by vyvěsit na dveře plovárny ceduli - "Pozor baba s náušnicí v pupku", a já bych tam nešel. :-(((

Yfča
09. 07. 2003
Dát tip
Jasane, dojdi si na oční a nebo si pořiď lepší monitor. Ty údajné pytle pod očima jsou brýle, to údajné břicho je dialýza (tj. ledvina, v níž občas nosím pár drobností). A vlasy si nebarvím (a nikdy si barvit nebudu), svých pár šedivých vlasů si naopak hýčkám! :o))) Trošku mne mrzí, že nejsem krásná jako ty (alespoň soudím podle toho, jak ses popsal). ;o))

Wopi
09. 07. 2003
Dát tip
no, do sprchy s dívkou jsem omylem vkročil již tak pradávno, že si to přesně nepamatuju... teda - pamatuju si její vnady do poslední podrobnosti jako by to bylo dnes, ale co jsem ve tváři červaný blekotal, už nevím... přemýšlím, že bych to měl zopakovat, abych si ten pocit osvěžil

Teda JASAN! Já jsem pesimista, ale nejsem hnusná, abych tu pomlouvala, odcházim z diskuse s tebou!

Šminka
08. 07. 2003
Dát tip
Yfčo, sem asi drzoun a voprsklík...ale řešim...furt ten stejnej, to je to, co mě prudí nejvíc :-)))

rainman
08. 07. 2003
Dát tip
Ahojky lidičky, včera jsem se vrátil z divočiny a teď čubrním, kam až se diskuse dostala :-)...JASANe, já se nechystám umřít brzo (ostatně, čemu říkáš brzo?) a rozhodl jsem se prudit a strašit na tomhle pitomým praštěným světě co nejdýl...

JASAN
08. 07. 2003
Dát tip
Proč?

JASAN
08. 07. 2003
Dát tip
Doufám, že nehodláš prudit bezbřehým, telecím optimismem.

Yfča
08. 07. 2003
Dát tip
rainmane, dobře děláš! :o)) JASANe, už sis založil ten svůj klub? ;o)) Šmi, to se vystříbří! :o)))

JASAN
08. 07. 2003
Dát tip
Ty mě odsud vyháníš ?

Yfča
07. 07. 2003
Dát tip
Tak to jsi vlezla do špatných dveří, cekanko. Tady s tebou nikdo smutnit nebude... ;o))

Šminka
07. 07. 2003
Dát tip
Yfčo, vo co? :-)))

Yfča
07. 07. 2003
Dát tip
Šmi, neříkej, že řešíš nějaký problém... :o))

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
cek_UC - že jo. Život stojí za hovno. Zejména stáří. Nás, čtyřicetiletý starce čeká ošklivý, dlouhý stáří.

JASAN: Jasan. A běda, když mi někdo bude chtít brát moje právo na nasraný a hnusný stáří! Proč se mám na starý kolena přemáhat a dělat jakože jsem mladá? Proč mám dělat, že mě nic nebolí? Proč mám dělat, že mi vůbec nevadí, že brzo umřu? Mám nárok na to si z plných plic zanadávat a pěkně si to užít!

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Jo, to mě taky štve. Pořád se nutit do tupého, ničím neopodstatněného optimismu. Furt sršet energií a všechny kolem přesvědčovat, že svět je úžasnej, já jsem úžasnej, oni jsou úžasní. Svět stojí za hovno. Náhodou mně vůbec nevadí že brzo umřu. Mně běhá mráz po zádech, když si představím, že tu budu muset ještě dvacet let strašit.

No chyba! Tak to seš docela spokojenej! To nejsi vůbec muj člověk! Já jsem nespokojená programově. Takže ani s tim, že umřu spokojená nejsem. A to, že tu budu ještě několik málo let strašit mě sere taky. HEJ! Lidi, kde jste????? TOHLE je plodná debata! :-)))))

Yfča
07. 07. 2003
Dát tip
Tedy... vaše problémy bych chtěla řešit... Založte si klub "Předčasně mrtvých"... ;o)))

A my se na to vykašleme, zakládat nějaký kluby, my budeme chodit škodit sem :-))))) No, doufám, že to bereš, jako legraci :-)

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Špatě sem se vyjádřil. Že brzo umřu, to mě štve taky, ale ještě víc mě štve, že tu musím zaclánět. A nejvíc mně šte ta debilní debata v tomhle klubu. Oni když si dva starci povídají v klubu "věčně mladých starců a stařen", tak ono to nekonečný stáří mezi nimi tak nějak rezonuje a ještě jakoby narůstá...

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Já to tedy jako legraci rozhodně neberu. :-(((

JASAN
07. 07. 2003
Dát tip
Yfča - no vidíš, že jsem předčasně mrtvej, to mi taky ještě nikdo neřekl, až ty tady. :-(((

Já jsem věčnej pesimista

Humble
01. 07. 2003
Dát tip
A nezaprší a nezaprší :o)

JASAN
30. 06. 2003
Dát tip
No teda Jasani, vy jste to tu zazdili. Kde Jasan promluví, tam sto let ani kuře nepípne.

Humble
30. 06. 2003
Dát tip
Ani pípa nepípne - sakra, mám chuť na pivo!

JASAN
30. 06. 2003
Dát tip
Chuť na pivo mám vždycky. Ale dneska je to sakra chuť.

nin
30. 06. 2003
Dát tip
hele, teď jsem narazila na tématickej humor: Souloží manželé, kteří jsou spolu 20 let. 30 minut, hodinu, hodinu a půl, žádný orgasmus. Manžel už to nevydrží a zeptá se: "Taky si nemůžeš na nikoho vzpomenout?"

JASAN
30. 06. 2003
Dát tip
vona se nám posmívá :-((

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
I já zdravím stařenky a stařečky, ty natolik duševně svěží, že to zaregistrují, a: taky jsem dostala týdenní vycházku, a taky odjíždím do divočiny. Takže se tu mějte hezky. :-)) Nebryndejte po sobě, a nezaměňujte si zubní protézy. Yfčo, tvoje protéza je v té skleničce s chobotničkami. :-))))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Rowenno, řeklas mi to dost pozdě... Vzala jsem si tu protézu ze skleničky s autíčky. Hned mi bylo divné, že mne tak tlačí... :o( To volno si užij, moc se nezmrzač a za týden zase tady! :o)))

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
No jo, a já se divila, proč starej Jeřábek dnes tak šišlal a šakroval. :-)))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Tys neodjela? :o)))

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
Až zejtra, až zejtra. :-)))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Kam jedeš? :))

nin
26. 06. 2003
Dát tip
jede na maminčiný narozeniny, musím to tu napsat za ni i pro ni, jistě se to bude zítra hodit, až bude bezprizorně popojíždět na vozíku po vlakovém nástupišti a podrážděně mumlat Kam šem še to jen vypravila? :))

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
Jenom aby se mi nestalo to, co loni, kdy jsem odjížděla hned po svatebním obřadu své dcery, měli svatbu jen se dvěma svědky, se mnou a synem, pak nás šoupli na vlak, šťastni, že se nás zbavili. A mě tak zmohl fakt, že je ďoucha pod čepcem, že jsem vypila ve vlaku slivovici, kterou jsem vezla dědovi. Tedy, ne sama. Byla jsem královna železnice, ten den. Kamarádila jsem si ob dva vagóny dopředu a dozadu se všemi. A na nástupiště jsem elegatně nevystoupila, ale vypadla. :-))) No, ale dědečkovi jsem se přesto zdála úžasně roztomilá. :-))))

nin
26. 06. 2003
Dát tip
Rowenno, ty mě dneska (už od toho mníka :)) nepřestáváš překvapovat!

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
Jo, překvapení, to je moje. :-)))

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Rowenno, pojď, pojedem někam vlakem spolu! ;o)) Slivovici sice nepiju, ale také občas vypadnu z vagónu na nástupiště... :o)

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Rowenna :-)))) Yfča - A co my, co je nám čtyřicet a cejtíme se na devadesát ?

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
nikdo mi neodpovídá, odpovím si sám. My to máme blbý. Máme zdravý nohy, ale do divočiny nejezdíme. Co bysme tam taky dělali s devadesátiletou duší, ještě bysme nastydli.

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Jasane, duševním starcům v našem věčně mladém klubu pšenka nekvete! Přihlas se do Spolku přátel žehu... ;o))

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Nazdárek JASAN, jsem rád, že tě zase čtu. Jsi jediněj člověk na netu, se kterým si opravdu rozumím.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
jo, jo, jen kdyby nám do toho ta Yfča nekecala.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Dneska tady byla holka, šestadvacet, moc pohledná. Dívali jsme se do jednoho monitoru, a tak se to najednou sběhlo, že jsme se jakoby náhodou dotýkali jeden druhýho vlasama a rukama a ani jeden neucuknul. A já se nezmůžu na nic jinýho než na: "Naprogramovaný je to slušně, to se musí nechat." Ach jo.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
A pak se s tím stařecky vytahuješ na netu. To znám, kdoví, jestli je to s tím dotýkáním vůbec pravda, jestli se nevytahuješ.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Dobře víš, že se nevytahuju, dyť s to zažil taky.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Dobře vím že vytahuješ.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Nevytahuju.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Nechme toho.

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
Jasan: Když člověka nemá nikdo rád, hlavně, že se miluje sám. Viď. :-))))) taky to znám, horší je, když se člověk zapomene, a vykládá si nahlas při chůzi po ulici. :-)))))

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Dobrá. A co takhle fotbal. Taky tě tak nebaví hrát se synáčkama fotbal?

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Jo, tak to mě taky vopravdu z duše nebaví, nechápu co na tom maj. A děsně vod toho bolí nohy.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Aha, tak proto ty sedíš na netu a píšeš kraviny. Nechce se ti domu, protože bys musel hrát s mladejma fotbal.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Souhlas, a ještě poslouchat manželku, že dneska složila zkoušku z angličtiny.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Ba, ba. Taky ta tvoje vydrží několik hodin nepřetržitě mluvit?

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Taky, taky. A ještě mě nutí, abych to soustředěně poslouchal.

Yfča
26. 06. 2003
Dát tip
Koukám, Jasane, že ty taky vydržíš několik hodin nepřetržitě mluvit... Ještě že je tady to fórko... ;o)))

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
To máš teda krušnej život.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
nojo. Když vona je to skoro čtyřicetiletá bába a připadá si na dvacet.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Když jsme se brali, tak jsme byly stejně starý, a dneska je mezi námi sedumdesát let rozdíl. To je opravdu hodně.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Sedumdesát let? To to utíká.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
TAk čau, já už budu muset letět. Hezky jsem si s tebou pokecal.

JASAN
26. 06. 2003
Dát tip
Tak zase zejtra, jestli nás Yfča nesmaže. Jo a seš fakt prima chlap.

rainman
25. 06. 2003
Dát tip
přeju všem starcům a stařenám i jejich blízkým krásný začátek prázdnin a jelikož mi zítra začíná dovča a odjíždím do divočiny, tak navi 8.7. ! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wopi
25. 06. 2003
Dát tip
zdar, lípo deštivá :) pěknou dovču!

Bobísek
25. 06. 2003
Dát tip
rainmane, užij si to! :-)))

Yfča
25. 06. 2003
Dát tip
Užij si to ve zdraví a vrať se nám plný elánu! ;o))

rainman
24. 06. 2003
Dát tip
jé konečně někdo, kdo zná Mistra :-)))...

nin
24. 06. 2003
Dát tip
Yfčóó, našlas tu přihlášku do Společnosti přátel žehu? Dneska cejtím v kostech, že už tu dlouho nebudu, tak bych aspoň ráda stihla zaplatit ten... no... případek... né... příspěvek!

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
Dvě dámy obstárlé v kavárně sedíme své Cabernet červené decentně srkáme kostýmek z bazaru švihácký šáteček a klobrc slaměný pěkně se chválíme že ač slepé nahluchlé a kosti vrzavé a storůzné neduhy a příbuzní lační skládaj se na věnce zatím ještě, díky bože nesužuje nás inkontinence. :-))) Tak, tak.

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
Dvě dámy obstárlé v kavárně sedíme své Cabernet červené decentně srkáme kostýmek z bazaru švihácký šáteček a klobrc slaměný pěkně se chválíme že ač slepé nahluchlé a kosti vrzavé a storůzné neduhy a příbuzní lační skládaj se na věnce zatím ještě, díky bože nesužuje nás inkontinence. :-))) Tak, tak.

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
tak tak

Děd_Senil
24. 06. 2003
Dát tip
některé už sužuje.... :-/

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
A hned dvakrát? Jak já to dělám? Inu, šikulka. :-))) Děde: No, ale to je tuže nepříjemné. No, ale plenky to jistí, ne? :-)))

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Jak to tak čtu... nezbývá mi než vložit sem pár řádků, které si můžete dát na parte: Byla děvou z oceli, teď se v urně popelí... nebo On byl chlapem z oceli, teď se v urně popelí...

nin
24. 06. 2003
Dát tip
Já chci něco osobnějšího, v duchu Zde leží předrahá nin, očištěná od všech vin, zde tlí tělo moudré nin, statečné jak Gagarin nebo tak něco

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
nin, to si nech vytesat do mramoru! :o)))

nin
24. 06. 2003
Dát tip
černej švéďák je nejlepší kámen, já už to mám promyšlený do detailů :)

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Můj Jiřík tam asi nechá prsknout: Zde tleje Yfčin skelet. Už nebude mi velet.

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
Tedy: holky: :-))) Nin, statečná jak Gagarin, to nemá chybku.

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
nin - nebo takto: zde leží předrahá nin, mazaná jak Saturnin, mazaná jak krajíc, leží zatlívajíc...

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
já si necham: každý oči smutkem klopí neb tu leží drahý Wopi... jaká je to děsná ztráta ani Písmák nepochopí

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
Wopi: Písmák pochopí. :-)))

nin
24. 06. 2003
Dát tip
zatlívajíc!!! :)))))))) Rowenno, neboj, taky dostaneš epitaf: Toto je Rowenny rov - škoda slov. :)

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Pravil sedlák v Kutné Hoře: "Tož, bez Yfči zle se oře. Znával jsem ji od mala: co mohla, to zvorala..."

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Stará žena zraky klopí: "Odešel nám VELKÝ WOPI... Byl to chlapec přemilý. Asi sáhnu na žíly..."

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Vždycky polknu smutnou slinu, když vzpomenu na Olinu. Rozptylový palouček krášlí její klobouček...

nin
24. 06. 2003
Dát tip
jsi to vskutku, Wopi, ty, kdo zde vzhůru kopyty?

Wopi
24. 06. 2003
Dát tip
no, slova "velký" ve spojení se mnou použít, je DOSTI osvážné... :) Líbí se mi epitaf na Rowennu. Krátký, ale úderný. :)

Olina
24. 06. 2003
Dát tip
:)))))

Rowenna
24. 06. 2003
Dát tip
:-)))

Bobísek
24. 06. 2003
Dát tip
:-)))

rainman
24. 06. 2003
Dát tip
:-)) já chci taky epitáfek :-))

Yfča
24. 06. 2003
Dát tip
Tady ho máš, rainmane: Tož, v mládí to měl vervu. Teď hromádkou je červů.

rainman
24. 06. 2003
Dát tip
jó, to je ono ! díky :-))

rainman
22. 06. 2003
Dát tip
já nechci do starobince !! :-))

Bernadeta
22. 06. 2003
Dát tip
Ne, to má bejt: Kde to sakra sem? Kam jsem se to sakra zase dostal? :-))) Já jsem chtěla založit funebralismus a von už je založenej, tak jsem přišla zase s křížkem po funuse... A jakou rajskou? Co vidiš? Kuře..... tak vidiš :-))) Hlásím se hrdě do funebráckého klubu neb se mi tvoří pod oky vaky a pod bradou a na břiše pneumatika, moč však ještě udržím, ale eště nemám žuby, vlastně už nemám žuby...... ovšem ještě jedna věc mi docela drží, totiž prsa si ještě nezastrkuju do tepláků :-)

rainman
21. 06. 2003
Dát tip
kde to šem ? kam šem še to doštal ? :-))

silent
20. 06. 2003
Dát tip
můžu se přidat do tohoto klubu?? Jakožto zakladatel filosofického směru nazvaného funeralismus (který je v podstatě veskrze pozitivním vyznáním lásky k životu), vymyšleného tak před pěti lety, bych nemusela být tak úplně mimo :-))))

Rowenna
20. 06. 2003
Dát tip
Jen tak jsem se tu připloužila, můj vozík má poloprázdné galusky, kde je ten hustil, který sliboval, že se o starce a stařeny bude starat? No, to já jen tak, mijé štaženky a štažečkové, že ještě žiju. Ale ty galušky, tedy.... Tady někdo mluví o haluškách? S bryndzou? To už nám dlouho neuvařili. :-)) Jedu žaše na rajs.

Yfča
20. 06. 2003
Dát tip
silent: My jsme zase s Rowennou založily funebralismus. Rowenna: Viď, bábo! :o)) silent: Je založen na pozitivním vyznání lásky k funebrákům. Rowenna: Jaká Sašena? Co je s rajskou? :o))

Rowenna
20. 06. 2003
Dát tip
Fun co? No, já znala jednoho funebráka, to byl teda chlap ohavný. Věčně opilý. Jednou se naboural s tím černým hnusným autem, vezl v něm rakev, a chudák nebožtík byl podruhé dotlučen. Ne rajská, tu jsme měli včera. Počkat, košile nám měnili dneska ráno, a ten flek tam ještě je. Jak je to možný? Že by byla rajská dneska? O Sašeně mi ani nemluv. V noci chrápe. :-))

Yfča
20. 06. 2003
Dát tip
S kým zase chrápe Sašena? Ona je fakticky děsná! Na mýho dědka při večeři tak mrkala, až jí vypadlo to skleněný oko. Nám oběd ještě nepřinesli, pacholci. A nebo jo? Že by ten hnědej flek, co mám vzadu na košili, byla omáčka? :o)))

Cirilla
19. 06. 2003
Dát tip
Přijměte omluvu za drzé vtírání do Vaší diskuze, ale tak mě napadlo... jen tématický komiks... :)

nin
19. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, stařenko, kdybys neměla na nohách šrámy, měla bys tam STŘÍBRNÉ chlupy? :)))

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
nin, je to neuvěřitelné, ale stříbrním zcela jinde... ;o)))

nin
19. 06. 2003
Dát tip
:))) já jsem váhala, jestli se k vám mám přidat, když mi jenom vržou klouby a rozpadají se zuby, ale pak mě přesvědčilo těch několik šedivých vlasů a s nohama tě můžu utěšit, taktéž mám šrámy údajně z malin :)

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
nin, v našem klubu hraje prim duševní svěžest! Zchátralost fyzična není podmínkou, důležité je, aby tvé myšlénky zalétaly daleko od vysokých hor fyzického stáří! :o)))

Olina
19. 06. 2003
Dát tip
bože!!!!!!!!!!!!! co tady teda dělám?????????????? duševní svěžest .... brrrrrrrrrrrrrrr

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
Oli, v neděli jsi byla oduševněle svěží. Jsi ve SPRÁVNÉM klubu! :o)))

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
nestačilo by lékařské potvrzení že minimálně třikrát do roka tu duševní svěžest vykazuju??

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
(těch 362 zbylých dní byste dělali, že to nevidíte) :)

Olina
19. 06. 2003
Dát tip
ano, ano, tři dny bych možná splnila ...nebo třikrát do roka - jakože to může být třeba na deset minut v tom dni, ano? - to by šlo ...

nin
19. 06. 2003
Dát tip
můžu vykazovat duševní svěžest ve spánku? dokud se neprobudím, zdá se mi, že jsem tak mladááá

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
jo jo, to neni špatnej nápad, to by se dal limit zvýšit i na 7 dní :))

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
Olina: samozřejmě, že jsem myslel deset minut v tom dni! Žádné přesčasy! :)

Olina
19. 06. 2003
Dát tip
úúúúúúúúúúúúúúleva

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
Sakra! Co to je za řeči?!? Já ještě vedle vás začnu stárnout! ;o)))

Bobísek
19. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, já si myslím, že my vedle tebe určitě nezestárneme! :-)))

Wopi
19. 06. 2003
Dát tip
duševně

nin
19. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, neokřikuj nás, nebo ti vypustím galusky!

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
Nevypustíš, heč! To už udělala ráno Kačaba... ;o))

nin
19. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, já myslím, že tvoje výchova musí být od základu špatná, protože se příliš zabýváš svou chátrající schránkou, tu nutíš Kačabu, aby ti olejovala kolečka, jindy zas musí oprašovat paruku, zakrývající tvoje lysiny, přitom přehlížíš, že se potřebuje chudák děvče pobavit. Doufám, žes ji neudeřila hůlkou!

nin
19. 06. 2003
Dát tip
avi

Yfča
19. 06. 2003
Dát tip
Hůlkou jsem ji neudeřila. Flákla jsem ji dřevěnou nohou - to víc bolí... ;o)

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
S laskavým svolením odesilatele zviditelňuji zprávu, jež mi odtud před pár minutami přišla: 18.06.03 13:42 j_i_r_i_k [odpovědět] [smazat] [uložit] [přep] Když může Bobísek, tak já taky, že jóóó? Totiž určitě splňuju podmínku dvě - mé pětileté duševno je určitě o deset let mladší než fyzično :)... Od díla: Diskuse "Klubu věčně mladých starců a stařen"

mník
18. 06. 2003
Dát tip
      Ulovit? PODBĚRÁKEM?!?

Olina
18. 06. 2003
Dát tip
ano:) podebrat podběrákem

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
Mníku, tys to nebyl! Tebe jsme s Olčou hned vyloučily! Ta příšerka totiž nemluvila ve skvostných verších... :o)))

Olina
18. 06. 2003
Dát tip
byla strašně chlupatá, ta potvora:)

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
To je fakt, byla chlupatější nežli moje nohy, a to je co říct! :o)))

Olina
18. 06. 2003
Dát tip
:))) teda Yfčo, Ty jsi ale fakt hrozná - kraťasy neodhalily nic takového - dám Ti to písemně, jo?:))

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
Oli, ty nevíš, že gillette dovede zázraky?!? :o))) Ty krvavé šrámy nebyly od malin, jak jsem ti tvrdila... :o))

Humble
18. 06. 2003
Dát tip
Ženy s chlupatýma nohama jsou prý vášnivé. Nechápu, proč ničit vášeň pomocí Gilette... :o)

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
Humble, víš co to jsou mimikry? ;o))

Humble
18. 06. 2003
Dát tip
:o)))

Rowenna
18. 06. 2003
Dát tip
Co se to děje? Teď jsem nakoukla k Čekance, kde se probírá chlupatost a bezchlupatost, a teď tady. :-)))

Yfča
18. 06. 2003
Dát tip
Chlupatej dialog začala Olina... :o)))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
za podsekci depresářů vítám Hajku a Josefa:) to je bezva:)

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Oli, už pro tebe připravuji ředitelství v sekci drobných optimistů... ;o))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:(

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Tak dobře, Oli, zůstaň sedět na své vyhřáté židličce... Ale doufám, že se z ní budeš často zvedat! ;o))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:)

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
Hajko, jsem fakt ráda, poněvadž nám taky snížíš věkový průměr a poněvadž .... :)

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
Hajka utekla dom:(

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Doma snad už nezůstane... :o)))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:)))) auuuu:)))))))))

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Hajko, to jsem ráda, že jsme na Olču dvě... ;o))

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Hajko, já jsem oné dívčině také cosi podobného vysvětlovala a myslím, že se mi to i dařilo... :o)) V našem klubu zcela jistě pookřeje! :o)))

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Koukám, Hajko, že na ten lov příšery podběrákem budeš muset s námi... ;o))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
hele a jsou v módě mini nebo maxi?

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
No, my máme na lodi minimax...

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
Yfčo: :)))))))))))))))))) bezva

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
My se s Olinou vážně chystáme na lov příšery... Také zatím krotíme bujnou fantazii, anébrž vůbec netušíme, co vylovíme... :o))

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Už jsem ulovila větší neřády. Například labuť... ;o))

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:))) a nějak tak začínám tušit, že to, co vylovíme, budeme pak chovat:) jako domácí zvíře ... zdomestikujeme, ochočíme - uděláme z příšery mazlíčka jdu vařit Hajko, Ty si dál vesele listuj v módních žurnálech, Yfčo, Ty vymýšlej tajné plány) ahoj:)

Yfča
17. 06. 2003
Dát tip
Jdu vymýšlet deňýček... Ahojky! :o))

Bobísek
16. 06. 2003
Dát tip
Jé, koukám, že už nejsem nejmladší! :-))

Flegmatik
16. 06. 2003
Dát tip
Dobry klub! :-)))

Rowenna
16. 06. 2003
Dát tip
Tož děkuji za důvěru. :-)))

Yfča
16. 06. 2003
Dát tip
My taktéž! :o))

Wiki
16. 06. 2003
Dát tip
koukám,jak se nám to tady skvěle rozjíždí :-) to budou srazíky :-) Yfčo, to byl bezva nápad. s tímhle klubem :-)

Yfča
16. 06. 2003
Dát tip
Hlavně jsem velmi potěšena jeho složením! Už teď vím, že mne ta mrška Staroba nikdy nepřemůže! :o)) A srazy samozřejmě budou! :o))

Bobísek
16. 06. 2003
Dát tip
:-)

Olina
16. 06. 2003
Dát tip
jo, třeba s podběrákem:) na obludu Starobu:)

Yfča
16. 06. 2003
Dát tip
Vidíš, Oli, dobrej nápad! Myslíš, že to včera večer plavala ve stříbropěnné Vltavě Staroba? Skoro to tak vypadalo... Každopádně se ta potvůrka držela hodně daleko od nás! :o))

suva
16. 06. 2003
Dát tip
K programovému prohlášení malá nastydlá (=zrýmovaná)technická... Pro ty se zastydlou pubertou: v létě v zimě na jaře stáří vozím v kočáře - tlačím si ho před sebou, ať mě v zimě nezebou, nápady, co nosím v hlavě, ať jde s nimi všechno hravě, ať se nikdy nesmuším za pápěřím za muším, není mi co závidět - stojedenadvacet let! Jenže já je maskuju, celý stáří maluju, na růžovo na bledo, i ty malý nezbedo, koukni se, cos natropil, sotva kdo to pochopil... :c)

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
zdravím v lubíku... chtěl bych poděkovat za přijetí... děkujííí...

Yfča
15. 06. 2003
Dát tip
Vítám mezi věčnými mlaďochy další Písmáky, kteří se rozhodli nestárnout. :o)) Speciální poděkování zasílám Dragovi za lehké snížení věkového průměru klubu... :o))

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
jééé, to nemuselo být... ale popravdě, sice su mladej, ale ale občas mám takový výkyvy - jednou až moc starej, jindy ještě mladší - snad to nevadí... :o)

Yfča
15. 06. 2003
Dát tip
Drago, to je v pohodě... :o) Jenom to "jindy ještě mladší" by mělo převažovat nad tím "až moc starej"! :o))

Humble
15. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, koukám, že klub se Ti pěkně rozjíždí. Vší silou si držím klobouk...

Yfča
15. 06. 2003
Dát tip
Klub se NÁM pěkně rozjíždí! :o))

Humble
15. 06. 2003
Dát tip
Mám ovšem drobnou výhradu k názvu klubu: starcem se být necítím, Ty snad jo?

Yfča
15. 06. 2003
Dát tip
Necítím se být ani starcem, ba ani se necítím být stařenou... Ber to jako hru se slovíčky... :o))

rainman
15. 06. 2003
Dát tip
...a znáte tenhle ? říká paní svému známému :"Pravda, zjevem sice sedmdesátku nezapřete, ale duševně jste takový mladík jako před šedesáti lety !" :-))

Humble
15. 06. 2003
Dát tip
Mě občas podle chování tipují tak na pět.... :o)

Yfča
15. 06. 2003
Dát tip
Je to neuvěřitelné, ale vyšplhali jsme se velmi vysoko v žebříčku aktivních klubů! :o))

papouch
14. 06. 2003
Dát tip
tož - jábychem i fstoupil, ale co dyž při fstupu zakopnu, upadnu a své chatrné kosti si polámu? :-)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Neboj, papoušku, já si tě zase slepím do původní podoby! ;o))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Zvlášť Tebe, Stando, ráda uvidím! Alespoň nám snížíš věkový průměr! ;o)) Ostatně, na těch padesát vážně nevypadáš! :o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Já bych také rád vstoupil? Je to možný, i když jsem proti tobě cucák? :-)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Bobísku, jasně! P.S. Ty nejsi proti mně cucák... ty jsi přímo embryo, synku... :o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Dík za přijetí! :-) Musím být aktivní? :-)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Jasně, Bobajs! Zvlášť od Tebe to očekávám: budeš nás psychicky i fyzicky podpírat! :o)) Taktéž očekávám, že za členy klubu budeš hradit útratu při případných konferencích o mladém stáří... ;o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Koukám, že z těch dluhů nevyjdu... :-)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Jistě, Stando, i s plamennými proslovy se počítá! :o))

všěčně mladých snad, ale věčně mladých starců??? :)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
von_Tikowitz: To neřeš... :o))

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
obávám se, že optimismem nesplňuji (zato duševnem obecě několikrát) - nešla by založit sekce depresivních věčně mladých?:)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Oli, kvůli tobě tu sekci založím, avšak doufám, že brzy přestoupíš do sekce antidepresáků! :o))

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
díky! jistě, brzy nastane čas, že se vymáznu ze sekce depresářů, abych mohla vplynout do sekce optimistů:) - to je mi velmi blízké - vstupuji!

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Vítám tě v klubu, Oli! :o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Joj, Olinko, to jsem rád! :-)))

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
děkuji:) hmmmm, pěkný místo, móc pěkný:) zajímavý věkový průměr:)

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
i já:) už se těším na schůzi:)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Oli, v neděli to spolu probereme na první neoficiální schůzi... :o))

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
bezva:) já tam založím tu sekci, jo? chtěla bych v ní být pokladníkem - to jsem vždycky toužila a nikdy nikde se mi to nepovedlo ...

Děd_Senil
14. 06. 2003
Dát tip
pěkný klubík, na mou věru, řeknu o něm Máně nebo radši ne... ona by myslela, že je to něco jako najtklub

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Děde, počítám s tvým členstvím. Máňu neber, mohla by nám z teho udělat holubník! :o)

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, teď jsem jukla na členy - Ty jsi v klubu zastoupena dvakrát? jak bych tomu mohla rozumět?

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Oli, už jsem se jednou vyhodila. No, jak bych to řekla... chtěla jsem posílit svoje hlasovací právo... ;o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, s dovolením vložím tvoji sbírku s příznačným názvem Staroba.

Olina
14. 06. 2003
Dát tip
současný stav: bylo nás pět

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Bobísku, udílím souhlas, pokud ostatní členové nejsou proti... :o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Já se nikoho neptal. Už to tam je... :-)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Vidím...


Wopi
14. 06. 2003
Dát tip
taky jsem to tam chtěl dát... ste mě předběhli... teda hlavně Bobísek... je na nás starce nějakej moc rychlej... :)

rainman
14. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, tak jsem kliknul na vstup, jenom jestli jsem to nepřehnal...doma o mě prohlašujou něco ve smyslu jako že jsem v pubertě nebo tak podobně...ale asi je to pořád lepší než aby to bylo obráceně, žejo...

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
rainmane, proč bys to přeháněl? Jsi jeden z nás! :o))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Wopi, někoho rychlejšího potřebujeme. Hlavně aby Bobísek platil za nás ty útraty... :o))

Já nemůžu, já mám svuj čekančí :-)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Klidně můžeš cekankovat i u nás... :o))

Bobísek
14. 06. 2003
Dát tip
Přeji všem nestárnoucím mlaďochům hezký víkend! :-))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
Bobísku, taky si to užij! :o))

suva
14. 06. 2003
Dát tip
Mě se obzválˇšálťttť brrrrrrr. hlavně se mi líbí, že je tu o den navíc... sem chtěla řeknout, jenže se mi zamotal zobáček, zamotal zobáček, zamotal zobáček, grrrrrrrrr .... amofonový efektík na závěrrrrrrr dnešního rrrrrrrrreferrrrrrrrendového dne :c)

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
suvo, to je právě to: my jsme věčně mladí, takže den sem, den tam s námi nic nedělá! ;o)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
A vítej mezi námi! :o))

suva
14. 06. 2003
Dát tip
jasně, že jsem tu sprrrrrávně.... den sem, den tam nic si z toho nedělám, hlavně kdyby to tak chtěly bejt samý neděle :c)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
suvo, v našem věku je již téměř každý den nedělí... ;o))

Yfča: Já jsem věrná :-) a mladá :-)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
cekanka: No, máš pravdu alespoň v tom, že budeš pořád o pár měsíců mladší nežli já... ;o))

rainman
14. 06. 2003
Dát tip
když se to tak veme, stáří je stejně blbost, dyť nemá ani pohlaví...nebo snad jo ? :-))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
rainmane, já pohlaví mám (ráno jsem se ve sprše dívala), avšak stáří jsem pořád ještě nechytila... :o)) Mám dojem, že my, členové klubu, jsme proti této chorobě imunní! :o))

papouch
14. 06. 2003
Dát tip
jůůůů já mám taky pohlaví!!! ...co s tím uděláme..? :-)))

Yfča
14. 06. 2003
Dát tip
papouchu, jen jestli nekecáš! ;o))

papouch
14. 06. 2003
Dát tip
nekecám. :-) A jako ptactvo zpívám krrrrrásně... :-)))

Wiki
14. 06. 2003
Dát tip
tak teda jestli můžu, se taky hlásim .-) včera jsem byla na Cimrmanově hře Švestka ..vřele doporučuju celému klubu ke shlédnutí, kdo ji už viděl, ví, o čem mluvím :-)

Pavson
14. 06. 2003
Dát tip
Do prdele, jen jsem se stal členem tohoto optimistického ( a stejně jako S.V. svého prvního ) klubu, vzbudil jsem se s třeskutou bolestí svíjen. Přeležel jsem si nějaký nerv nebo co a vůbec se nemůžu hejbat, ani otočit hlavou ( ale celej se otočit můžu ). Saldo mezi mým duševnem a fyzičnem se tím zvýšilo z dvaceti na třicet let.

Wopi
13. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, prosím, dej už to z první strany do klubu...

Yfča
13. 06. 2003
Dát tip
Provedu!

Wopi
13. 06. 2003
Dát tip
Tyjo, Ty seš poslušná, Tebe bych chtěl za manželku.

Yfča
13. 06. 2003
Dát tip
Wopi, je to tam! :o))

Yfča
13. 06. 2003
Dát tip
Za manželku? Fakt? Tak až budu volná, tak ti echnu... (Nebo exnu?)

Wopi
13. 06. 2003
Dát tip
Jak holt se Ti to povede.

Yfča
13. 06. 2003
Dát tip
Stando, dobře víš, že ke stáru již hůře slyším. Wopiho muzika mi tudíž vadit nebude... ;o))

Wopi
13. 06. 2003
Dát tip
no, už to taky neni takový... začínam bejt dost velkej přívrženec ticha... maximálně zpěvu ptactva

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru