Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad jednou

13. 06. 2003
0
0
1048
Autor
Ilarion

Jako pes hladový
života hlodám vyčichlou kost
už měš to nebaví
snad jednou končně
řeknu si " bylo toho dos dost".
Snad jednou
seberu odvahu
na ten krok do prázdna
přec kdesi v temnotě
obava mlhavá, nejasná.

snad jednoui nad ránem
v šeravém oparu
snad jednou k večeru
lehnu a nevstanu.
snad projdu se
územím nikoho
od nikud nikam
v černou mě obují
už  nepospíchám.
 
Snad jednou stesk a zmar
uhasí můj vzdor
jímž dál tu plyne
zbytečný života  vor
po moři prázdnoty, v zrcadle dnů
Snad jednou příjde tu,
ten Čas jenž čekám.
zdá se být na dosah
však smrti se lekám
láska mne zabíjí samotou
však v bolestech nechává mne žít
odvahu postrádám
zbývá jen klít
a doufat že...

 

Snad jednou náhodou......


johanne
24. 09. 2004
Dát tip
bezvýhradný souhlas s Andulčiným návrhem :) jinak - opět smutnění... pomine :o)

Andulka
31. 10. 2003
Dát tip
prvni sloka se mi libila...druha uz je moc :-) rozhodne se mi nelibil titul...misto snad jednou...by melo byt Uz zitra! "-)

Geneis
14. 06. 2003
Dát tip
A není to hloupost? Asi se ti něco stalo. Mě když se něco stane tak taky píšu tak zdrceně, ale pak si uvědomím, že to tady vlastně není tak špatné. Možná by tvému postoji pomohlo, kdyby ses díval trochu dál před sebe a i kdyby jsi nedohlédl tam, kam jsi chtěl, zkus alespoň doufat, že tam někde ta životní krása je. A radovat se z toho. Protože ona je, jen jí musíme najít :))) *lyrika je to pěkná, jen ti tam občas nesedí hudební lazení :)))

T_O_M_
14. 06. 2003
Dát tip
připoměl jsi mi jednu mou podobně temnou básničku a období ve kterém jsem jí psal...Ani teď na tom nejsem kdoví jak dobře, ale přesto nechápu, jak jsem jí mohl tehdy napsat... Každopádně držím palce...

Nyx
13. 06. 2003
Dát tip
No jo, no, trochu se povzbuď třeba přečtením veselé básničky Euforie od Blekoty uvedenou kousek pod tebou. Víš takovéhle plakání je asi někdy na místě, ale je to tolik subjektivní, že to rozesmutní asi jen tebe, když víš, co za tím stojí, pro ostatní je to myslím takové plácnutí do vody....ale chápu tě.Tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru