Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tohle není milování

12. 05. 1999
0
0
5001
Autor
AHED
Mrtvá ryba Padla do písku na pláži orgasmů A ani se nehla Spleteni do sebe Chvíli se díváme do očí sobě Chvíli zas jí Jak nás pozoruje A přece nevidí Naše živé pohyby Naše těla v tom písku na pláži Našich zpola vyplněných snů Sedíme sobě na ramenou Na hlavách Jak noční můry Noc je sen Ale ne ty špatné Jdeme sebe potápět Plavat mezi davy Rozvášněných lidí Milujou se bezelstně Bez postranních úmyslů Umývají sobě záda potem Ústa ústy Zkřížíme ruce Abychom na sebe zas jen chvíli nedosáhli Otočíme se k sobě zády Budem pohledy uhýbat Jen na chvíli Kaľdý sám pozorovat vodu Jiskřivé zrnění blížící se smrti Ale jen na chvíli Abychom do sebe mohli narazit Abychom to do sebe mohli vrazit A vrážet Jsme nadržení havrani Tohle není milování Tohle nebude milování Jsme na pláži v písku utopených orgasmů Spletení do sebe Já a ty Souložíme svůj ranní polední večerní Sen Představu Pořád dokola Jsem udýchaná Mrtvá ryba Hoď mě do vody Ať můžu v klidu utonout k písku se propadnout potopit...
Laďa
12. 05. 2000
Dát tip
No to mě po přečtení taky napadlo, že to neni milování, ale sex. Ale ne sex jen tak. Prostě sex.

Merle
24. 05. 1999
Dát tip
Neeeee málem sem si taky uchcal... Bože pse :-)))))))))))))

Print
21. 05. 1999
Dát tip
Pejsku zlatej! Právě jsem se počural smíchy!!! A to ještě fakt netrpím inkontinencí!:-))))

AHED
19. 05. 1999
Dát tip
Jste sqelý:-))) dokonce i Papoušek:-))) Jsem pro každou vyřčenou blbost pramenící odkohokoliv:-)))

Print
18. 05. 1999
Dát tip
Gity! Jsi skvělá!! Mimo jiné i proto, že tě povznáší ty "nejnižší pudy", než načechraná, barevná peříčka andulek...:-)))

djPes
18. 05. 1999
Dát tip
Mrtvá ryba je symbolem chlípnosti. Zbožňuji mrtvé ryby.... Tak mne napadlo, čeho je symbolem mrtvý papoušek?

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
pornografie není poezie, tohle je horší než kýč, ten může být snad i metodou, ale sex působí vždycky a jen na ty nejnižší pudy, co je na tomhle povznášejícího?

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Tak především: pronografie tohle není! Za druhý - i pornografie může být poezií, za třetí - sex nejsou žádné nejnižší pudy - a sakra dovede povznášet. Ostatně - podle jakýchsi výzkumů myslí chlap na sex každý tři minuty. Nemyslíš-li na něj vůbec, je to pochopitelně tvoje věc. Hlavně, když jsi spokojenej, ne?

Gity
17. 05. 1999
Dát tip
B.Ezi, až ho poznáš, budeš mít další náměty k psaní.
Papoušek: nevím fakt ne, co je na tom povznášející, ale stejně mě to povznáší. A líbí se mi. Sex i porno. Proč ne.

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Ahoj, sem zas pozdě, ale doufám , že to stejně platí. Byl sem fakt potěšen, že sem to pochopil. A plně soulasim s názvem. I s tim , že se to četlo samo.
Gity : Kdo ? Já.
Ani tak ani tak. A miluju. Proto souhlasim s názvem.

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Bejku:-)))

Merle
13. 05. 1999
Dát tip
Ahede - ne všechno mi šlo hladce do plic, ale celkově říkám: dobrý. Četlo se to samo.

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Andrejku nezoufej, noční můry jsou někdy svině, ale tahle noční můra to je slast...a Print to ví.

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Je to pěkné. Zpracováním i téma je mi blízké. Rozumím i tomu proč jsi to takhle nazval.Snad. Doufám. Jenom druhé sloce moc nerozumím.

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Tenkrát Body napsal pod mou báseň SEX, že tohle je opravdu o sexu, to nemá s milováním nic společného...chtěl jsem napsat něco, o čem bych už já sám věděl, že to není o milování, že je to jen pouhopouhej zvířecí instinkt, pud, prostě sex...tak je to. Fifková by řekla, že kdo o sexu moc hovoří má s ním problémy ha a možná pravdu...a možná se mýlí...kdo ví:-)

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Taky to tak cítím. Prostě sex v nás je nezávisle na lásce. Kdo z nás se aspoň jednou nemiloval jen pro ten SEX. A ať je to jak chce i ta největší láska dojde k tomu, že občas je to jen sex,. Pouhá potřeba. Jsme prostě živočišný druh. Tak co.
Napsal jsi to moc hezky. Mrtvá ryba je super symbol.....

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Ahedku: ten sex bychom, ehm, mohli spolu vyřešit! I bez Fifkový!:-))) Co říkáš?:-)))

Lea
13. 05. 1999
Dát tip
Myslim, že to nebylo jen živočišné, byl tam i cit.. Jednostranný, dvoustranný??? Kdo ví, snad jen ti dva na pláži :-))))

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Kozle:-)))

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Tohle právě JE milování!!! Propadni se kam chceš, nemůžu jinak, než tam být s tebou! Ať chceš nebo ne, ať chci nebo ne! Už to jde nezávisle na našem chtění...

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Asi jsem se vyjádřil ne zcela přesně. Nedá mi to. Možná (možná!) to fakt není o milování. Ale víc, než milování, je láska sama. Cítíš to stejně?

Přátelé, pletu se, když tvrdím, že je to mimojiné lekce v rytmu? Prostě nevím, jen se mi to četlo samo. Jen jsem zastavil u toho noční můry-noc je sen-ale ne ty špatné. (Ahede, poraď.) Ať už tak nebo tak, je to skvělý.

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Je to lekce v rytmu... Bohužel se mi tam dere taky to "mimo jiné" (noční můra, sen, Ahede poraď...). Ať už tak nebo tak: bylo, je, bude to skvělý? Já nevím, Ahed neví, Andrejko neví... Prostě, kdo ví... Kdo ví?

Vodiik
12. 05. 1999
Dát tip
Ahede a co to teda je (kdyz ne telesne milovani)?

Andrejko ví, co ví a na zbytek se občas zkusí zeptat. Teď si jde pro sérum, myslel to dobře, blbeček.

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Andrejko ví, co ví! Nemusí se ptát a nemusí brát sérum! To já se ho musím ptát - a dělám to rád a vděčně, já, blbeček...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru