Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco se stalo

12. 05. 1999
0
0
1861
Autor
Phil

Poslední dobou se má romantická duše střetla s neporazitelným soupeřem, který ji systematicky ničí - s chozením do práce. Tak si z toho aspoň dělám srandu.

V čirém šílenství
Které padá z nebe
Sedím tajně bosý
A od nohou mě zebe
V obecné tuposti
Lidí zde kolem
Topí se myšlenka
V záplavách norem
Za obzorem příčetnosti
Smysl se ztrácí
Tam přesně teď sedím

-v té zasrané práci
Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
volis asi takova slova, jaka se k praci hodi, budiz odpusteno to slovo zasr.., bere Ti cas tady interpretovat sva dila...:o)

NICO
20. 05. 1999
Dát tip
ale co, hlavne ze je sranda...neni prace jako prace.

snoopy
18. 05. 1999
Dát tip
jako nezaměstnanej do toho nemám co mluvit.. kiš kiš! .)

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
ha silně zasraná slova, ježišimarja, bez siláckejch slov by to nešlo? co je na práci zasranýho, tak dělej jinou, co je na tom poetického?

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Co je na tom poetickýho? No, přesně to, co nechápeš, a co odsuzuješ zasranýma a siláckýma slovama. Co jinýho?:-)

Phil
17. 05. 1999
Dát tip
Papoušek asi nechápe, že to byla jen sranda. Možná není dobrý sepořád rochnit v různých poetických klišé. Vypadá to, že se z toho blbne. Třeba nám z toho, ptáček, vyroste.

Merle
13. 05. 1999
Dát tip
No, ja mám přesně opačný zkušenosti, nenáviděl jsem školu a sem spokojenej v práci.

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Phile!!:-))) Kdybych to neznal...!!:-)) Je strašně fajn tvůj (a teďka už i můj) nadhled!!!:-)

Koukám, jsi dva měsíce starší. Takže čekám do července, něco se stane. Pokud to popíšu jako ty, proč ne.

Vodiik
12. 05. 1999
Dát tip
Koukam to me cekaj pekny veci;)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru