Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klaunova zpověď

08. 06. 2000
2
0
2152
Autor
Špuntík

Prosím chyť mne za ruku a podívej se na mou unavenou tvář, vím, že se ztrácím, vím, ze umírám. Za ty roky smíchu já střádal své slzy za líčidly co zpustošily mou tvář. Vymalovaný úsměv na tváři nosil jsem. Černou slzu na srdci nosil jsem. Byl jsem směšný uměl bych milovat byl jsem směšný nemohl jsem milovat. Věčně velké boty na nohou nosil jsem. Velké srdce v těle nosil jsem. Byl jsem však směšný a nemohl jsem milovat byl jsem tak směšný nebyl jsem milován. Já rozdal jsem svou tvář mé rty už dávno ztrpkly. A vím, že se ztrácím, vím už dávno, že umírám. Tak prosím usměj se, i když mé umírání není vůbec k smíchu.
Kačírek
23. 12. 2003
Dát tip
Směju se ale ne tobě, směju se ale sobě, tak zkus to se mnou a hned ti bude líp. *<:o)

JiKo
14. 06. 2000
Dát tip
Nemůžu se oprosti od pocitu, že při psaní tohoto jsi neměl puštěnou Klaunovu zpověď od Nováka. Líbí se mi ta skepse ...

kirkov
11. 06. 2000
Dát tip
Klauni jsou pro mě nositeli zla, proto toto, vyvolalo ve mě pocit toho známého TO. A ani Novák pro mě není žádná rajská hudba.

Jákob
08. 06. 2000
Dát tip
Líbí, ale .. asi víš

Adelan
08. 06. 2000
Dát tip
Ke klaunům zrovna moc blízko nemám, ale zapůsobilo to na mě..., prostě líbí

baby
08. 06. 2000
Dát tip
Baby tě chytne za ruku a druhou hladí unavenou tvář na průchod branou do věčnýho světa dárek ti dá - kapesní bestyjář abysi věděl, komu se vyhnout :-)

Merle
08. 06. 2000
Dát tip
no, téma plačících klaunů, už mě nijak moc neláká, ale tvoje zpracování (musím uznat) patří mezi ty lepší...

Bibša
08. 06. 2000
Dát tip
ajajaj, nějak mi to přijde bez nové pointy, je to pokus o jakousi osobitou formu, ale špuntidlo, máš i lepší přirozenější básničky.

Silvinka
08. 06. 2000
Dát tip
Skôr pieseň ako báseň, súhlasím s Bibšíkom ;o).

Bříza
08. 06. 2000
Dát tip
Téma i název odpovídá známé písni od Petra Nováka. Tam jde o pouhý písňový text - a přesto je jeho vyznění i v textové podobě i bez hudby silnější ... (promiň Špunťo...)

Anonym
08. 06. 2000
Dát tip
No tak jsem to hezky schytal:o))) Hodně mě ta písnička inspirovala, ale chtěl jsem tam dát něco svého, něco jiného než je v té písničce, ale asi se mi to nepovedlo..... Bříza: nemáš se mi za co omlouvat.....

Anonym
08. 06. 2000
Dát tip
jéééé to sem byl já Špuntík

zolli
08. 06. 2000
Dát tip
Hele ja jsem to tak cetla, me tam u toho napadala strasna spousta rymu, co mi k te basnicce dala svih. Asi je to blby cist co tam neni napsany, ale me se to pro ty rymovy asociace desne libilo ;o)), navic mám rada Sasi jako Šáši :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru