Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosebné rondeau za dědečka

21. 06. 2003
0
0
1232
Autor
unseen

jo, jsem napruzenej ;o)

Vždyť sotva zvládá zvedat nohy,

chrchláním vítá každý den,

na zem pak plive vazký hlen,

promočí prostěradel stohy,

kořistí lačně, má ty vlohy;

tak na co čekáš, už ho vem,

kmotřičko s kosou!

 

Slyšíš mne, černý kníže s rohy?

Postav mu kotel nad plamen,

démonům řekni, ďáblům všem,

ať pomáhají ze zálohy

kmotřičce s kosou!


Mair
05. 07. 2003
Dát tip
unseen: Docela tě chápu...kamarádka měla starého a slepého prastrýce...taky plival...taky močil..a nejen do prostěradel=>jít po zahradě bylo jako pochod minovým polem...tu hovno, tu střep či žiletka...nedávno umřel...A čekala na to celá rodina:-) (tada :-( -Ta mládež nevděčná...) :-))))

Carrie
25. 06. 2003
Dát tip
a mně to přijde přinejmenším vtipné ;o))

unseen
24. 06. 2003
Dát tip
Bernadeto, druhá varianta je, že nic nevíš ty. Já s ním přinejmenším žiju v jednom domě...

unseen
23. 06. 2003
Dát tip
Mair: n obylo by toho povícero :o) a nejde jen o mě... BorisCvek: jo, abyx měl pokoj. a nejen já, hlavně babča a zbytek rodiny. nejde o to, že je stár a nemocen, znám spoustu lidí, kterým byx pomohl rád a oxotně, leč on se do této kategorie nikdy nekvalifikoval...

Bernadeta
23. 06. 2003
Dát tip
Víš, ale Ty možná nic nevíš. Možná nevíš, proč je takovej, jakej je. Co prožil v dětství, co ho v životě ranilo, možná prožil tak strašnej život, o kterým se Tobě ani nesnilo, možná nevíš vůbec nic...

BorisCvek
22. 06. 2003
Dát tip
Proč chceš, aby umřel? Kvůli tomu, abys měl pokoj? Kdo další Ti překáží? A kdy někoho opravdu zabiješ?

Mair
21. 06. 2003
Dát tip
napruzenej? No je to z toho cítit:-) Sama se nabýzí otázka, co ti chudák děda udělal:-) Morbidní, ale...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru