Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mléčná dráha

12. 05. 1999
0
0
1472
Autor
Jarka

Mléčná dráha je tou cestou do nebe, celá bílá, ale tebe nezebe... Cestou na jednu z tvých vysněných hvězd, je jednou z tvých nejsnazších cest. Tak otevři okna do černé noci.. "Vidíš ji?" ..Máš osud v moci.. Na sametovém nebi Mléčná dráha.. "Tak dotkni se.. nebo se zdráháš?" Okolo jako spousta střepů, rozsypáno je tisíc hvězd.. "Můžeš si vybrat, ale jen jednu ze všech těch cest.."
snoopy
10. 06. 1999
Dát tip
jen lehce se dotknu.. tak moc se zdráhám.. jen jako komár hladiny.. chci mít domov, ale vždycky bodnu.. a pak, celý od krve, utíkám.. jednou mě někdo rozplácne.. dobře mi tak
jo, vybrat si můžeme jen jednou, a pak už je zbytečný se ohlížet zpátky.. rozcestník stejně zmizí v prachu času, za obzorem.. hurá do mlhy, snad tam není propast.. :(

Jarka
19. 05. 1999
Dát tip
Myslím to vážně, papoušku, a smysl mi to dává. Je mi líto, že tobě ne...

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
cestou na jednu...je jednou, to snad nemyslíš vážně, úplně se ztrácí smysl, měla bys to po sobě číst alespoň jednou.

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Papoušku, tobě by taky neškodilo, aby sis to přečet víckrát...

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Je to pravdivý. Možná víc, než bys chtěla, možná přesně, jak bys chtěla.

Printe. Chci s Tebou sídlit na Pelyňku.

Merle
14. 05. 1999
Dát tip
W(e)AU tak TAKHLE to tedy je! Proč mi to nikdy nedojde dřív?

Tak mu dej pohlavek, snese to, je chytrej.

Eau
13. 05. 1999
Dát tip
Opravdu se mi to úplně líbí, je to úplně dobrý a normální, nedej na krytyka, ten můj tatík je už trochu postarší šťoura..

Print
12. 05. 1999
Dát tip
Jarko..., já už mám vybráno. Moje hvězda se jmenuje Pelyněk...viz Zjevení sv. Jana...
Nicméně jsem rád, že svítí ta tvoje! Moc rád!:-))

Jákob
12. 05. 1999
Dát tip
Všichni máme svou hvězdu, ke které jednou dojdem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru