Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlašuji...

23. 06. 2003
0
0
2660
Autor
Seregil

SOUTĚŽ O LÁHEV ŠAMPUSU

Jedná se mi o jednu jedinou věcičku, kdo by měl nápad na grafické zpracování svatebního oznámení získá ode mně a studanky, která to spoluvyhlašuje, láhev šampusu. Nápady, obrázky z netu i mimo něj.. fantazii se meze nekladou.

Uzávěrka bude koncem července, proto posílejte příspěvky...

 

 

Jedná se o spojení ve svazek manželský -

Seregil (já) + studanka

 

 

Děkujeme moc za nápady.... :-)


Seregil
20. 01. 2004
Dát tip
Není pozdě Rufusi.. Termín se posunul na duben... ale nechci to zakřiknout...

Rufus
20. 01. 2004
Dát tip
Tak už máš vše? Nebo to ještě platí? Jestli je ještě něco potřeba, stačí říct... Nemožné ihned, zázraky do tří dnů... :)

Seregil
20. 01. 2004
Dát tip
No vše ještě nemám.... soutěž stále platí...

Rufus
19. 01. 2004
Dát tip
Tak to jsem tady nějak pozdě... :( škoda, taky bych přispěl svou grafickou troškou do mlýna... :)

Seregil
31. 10. 2003
Dát tip
My vydržíme, horší je, že svatba byla odložena.... :(... Ale termín se blíží... :)

Seregil
31. 10. 2003
Dát tip
To já zas budu.... :-))) to víš šest let je šest let... (teda bez pár měsíců....)

Andulka
12. 10. 2003
Dát tip
Pridavam se ke gratulantum....:-) Jinak nejzajimavejsi svatebni oznameni co jsem dostala....prislo jako pohlednice....A na obrazku byli dotycni dva ve svatebnim na plazi a v pozadi ocean..(pres zimu zili v Mexiku)......a misto pozdravu misto, kde, kdy a srdecne pozvani......

Seregil
16. 07. 2003
Dát tip
Mair: Já doufám, že ne, protože Alek to neví a nikdy se to nedozví...

Mair
16. 07. 2003
Dát tip
Chudák....:-)

studanka
05. 07. 2003
Dát tip
Díky všem! I přes komlikace doufáme, že vše bude fajn a už se moc těšíme!

Mair
05. 07. 2003
Dát tip
Seregil: A nebude to líto Alekovi??

snad nemusím nic dodávat...:)

houba
26. 06. 2003
Dát tip
blahopřeju vám !!!! :)))) ale oznámení se mi vymýšlet nechce, to byste si měli udělat sami... ale jak si tak vzpomínám na tvoje básničky, tak bych tam dala nějakou tu vodní dýmku a čajovou konvici :)))

houba
26. 06. 2003
Dát tip

Seregil
26. 06. 2003
Dát tip
Díky všem za projevenou podporu....a gratulace, doufám(e), že to vyjde... Yfčo: Tak to je dost hustý.... :-)

Bobísek
26. 06. 2003
Dát tip
Mě osobně by docela překvapilo, kdyby měla Yfča jiné oznámení. :-)))

Krel
26. 06. 2003
Dát tip
Pustím se do toho...pak dám vědět:-))

Shammann
25. 06. 2003
Dát tip
Měla by tam bejt lebka prokletýho básníka, měl by tam bejt nůž aramejských vrahů, měl by tam bejt dopis oznamující mor ve Španělsku, mělo by tam bejt víno z Provenc. Mělo by tam být spoustu zarostlých lidí. A nějáký hluk, třeba by to mohlo být na nádraží. :-)

Bobísek
25. 06. 2003
Dát tip
:-)

Semeno
25. 06. 2003
Dát tip
Já myslim. že by stačila studánka! :o)

Josefk
24. 06. 2003
Dát tip
gratuluji :-)

Semeno
24. 06. 2003
Dát tip
HODNĚ? MÁLO NUDY! :o)) No, jestli to pude takhle dál s těma akčníma hrdinama, tak budete bez oznámení.. (škoda, že nevim co to znamená grafické zpracování ( :-o ) :o)

Cirilla
23. 06. 2003
Dát tip
když já maluju jen temperama, no nevim, nevim, jak by to dopadlo. A předem moc velká gratulace! :)

Bobísek
23. 06. 2003
Dát tip
Jůůůůůůů! Blahopřeju! :-)))

Rowenna
23. 06. 2003
Dát tip
:-)) blahopřeji

Yfča
23. 06. 2003
Dát tip
Blahopřeji! :o))) Já jsem si spáchala hodně netradiční oznámení, nad nímž moje rodička omdlela. Trvala na tom, abych si nechala vytisknout ještě jedno (normální) oznámení. Neposlechla jsem ji. Nakonec se mi to ale vymstilo, anébrž si hodně mých přátel myslelo, že jde z mé strany o další legrácku a na tu slávu se skoro nikdo nepřišel podívat... :o)) Pojala jsem oznámení jako pozvánku na tragikomedii o čtyřech dějstvích Svatba... Na úvodní stránce byla moje fotka z ranného mládí (příšerná), z hlavy šla bublinka, v níž byla fotka mého nastávajícího taktéž z ranného mládí (taktéž strašná). Text na dalších stránkách skládačky byl: Obsah jednotlivých dějství: 1. dějství: svatební přípravy 2. dějství: svatební obřad 3. dějství: svatební hostina 4. dějství: svatební noc Scénář a režie: 1. dějství: rodiče 2. dějství: ONV Praha 8 3. dějství: Interhotel Olympic 4. dějství: Dr. Plzák Místo a datum premiéry: ONV Praha 8 - Zámeček 16. března 1979 v 11 hodin 20 minut Osoby a obsazení: Nevěsta: Ivana M. Ženich: Jiří P. j. h. Svědkové: Helena H., Miroslav P. Rodiče, příbuzní, hosté: náhodně příchozí Upozornění: Veřejnosti bude přístupné pouze 2. a 4. dějství. Reprízy nebudou provozovány! Vstup volný - pro nezletilé uzavřeno!

Olina
23. 06. 2003
Dát tip
taky moc blahopřeju!!

Yfča
23. 06. 2003
Dát tip
A šampus nikomu nedávejte! ;o)) Vypijte ho na své zdraví! :o)))

Bobísek
23. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, ty jsi fakticky zvíře! :-))) Kolik lidí přišlo na 4. dějství??? :-))) A co tvoje manželství? Jak vám to dlouho vydrželo?

Yfča
23. 06. 2003
Dát tip
O čtvrté dějství projevili zájem toliko nezletilci, avšak ti měli dveře uzavřeny. ;o)) A drží nás to s dědkem pořád (zatím jsme ještě neušetřili na poplatky za rozvod)... :o))

Rowenna
23. 06. 2003
Dát tip
Yfčo: pokud bude čas vymýšlet parte, nech to na někom jiném. Aby se nestalo, že ti na pohřeb nikdo nepřijde. :-))) Čili, okamžitě vymaž z počítače ty své trapné návrhy na parte, a přenech to lidem vážnějším. :-))

Yfča
23. 06. 2003
Dát tip
Rowenno, myslíš si, že verš: Byla děvou z oceli, teď se v urně popelí... není příliš vhodný? ;o))

Rowenna
23. 06. 2003
Dát tip
Nu, což, ten je dosti závažný. :-)) Ale vhodný? Chceš rozchechtat smuteční hosty?

Yfča
23. 06. 2003
Dát tip
Proč ne? Nechtěla bych, aby plakali radostí nad tím, že se mne konečně zbavili... :o)))

Tynic
23. 06. 2003
Dát tip
Na to Šampaňské pozor ! :o))) Francouzký import tě může vyjít setsakramentsky draze :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru