Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeč

26. 06. 2003
2
0
1190
Autor
xxxsoul

Tábor, kde se mluví jednou řečí. Řeč se lze naučit, ale stejně nikdo neporozumí.

 

 


pozorovatel
02. 04. 2004
Dát tip
Staré známé pochopení. Řekl bych, že jazyk je překážkou komunikace:) Jsou lidé, kteří nemusí ani mluvit, aby si rozumněli... Lva můžeš pochopit i bez toho, aby promluvil. Znám jeden citát: "Je jedno, co říkáš, ale jak to říkáš." Může se tento citát zdát smutným, že vlastně nejde o obsah, ale formu. Není to ovšem celá pravda, protože pouhým gestem můžeš říct, co několika větami - proto "...jak to říkáš." A ještě Freud říká, že co řekneš či se bojíš říct slovy, jednou stejně vyjádříš tělem(tak nějak to řekl, myslim).

xxxsoul
15. 12. 2003
Dát tip
... jeziskote... to promin, to jsem si zas neco spatne uvedomila... mej se krasne.... a diky:)

Elyn
15. 12. 2003
Dát tip
:) ok. jsem ráda, že jsme se domluvily...;)

xxxsoul
12. 12. 2003
Dát tip
??? asi nechapes.... tak holt ti asi neco chybi....

Elyn
12. 12. 2003
Dát tip
víš, to tvoje povídání má mnohem víc vysvětlení... tak nevím, co jsi tím myslel zrovna ty.. (spíš mi něco přebývá..;)

xxxsoul
12. 12. 2003
Dát tip
hm... ono je to ostatne jedno, proste jedinej clovek, ktery to chape jsem ja a tecka. Takze nebudem o tom zbytecne diskutovat, jednoduse jsi vyjadrila svuj nazor a i kdyz nebyl zrovna pozitivni, tak Ti prece jen dekuji.

Elyn
12. 12. 2003
Dát tip
co blbneš? jak, nebyl pozitivní? (mně to přišlo výstižný a to Bakchovo taky...Jen jsem se ptala, kdo má problém s tou filozofií..)

Elyn
11. 12. 2003
Dát tip
xxxsoul - kdo má problém? Bakchus, takys to vystihl... (taky myslím, že by ne...)

POMNĚNKAa
01. 07. 2003
Dát tip
***

Bakchus
26. 06. 2003
Dát tip
mám pro tebe taky jeden aforizmus: Kdyby lev mohl mluvit, nepochopili bychom ho.

xxxsoul
26. 06. 2003
Dát tip
sorry ... tak to potom ma nekdo problem se zakladnimi filosofickymi myslenkami... :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru