Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDYŽ SE KOUPÍ AUTO-3

17. 01. 2005
1
0
1913
Autor
fungus2

ČÁST TŘETÍ ZÁVĚREČNÁ

Evžen se kousal do rtů. Ve zpětném zrcátku postřehl naštvaný výraz manželky Martiny, která tlačila auto spolu s Bartákovými.

„Už byste si měli pořídit nějaký nový auto. Tohle už má svý vodježděný,“ ozval se pan Barták.

„Já vím. Už o novým autě uvažujeme,“ odpověděl a pohlédl do bočního zpětného zrcátka, ve kterém zahlédl jejich nové auto, které stálo u okraje ulice.

„Já zkusím nastartovat!“ zvolal a otočil klíčkem v zapalování. Ozvalo se delší zarachocení, po kterém motor naskočil.

„Je to dobrý! Startuje!“ vyhrkl šťastně.

„Díky za pomoc,“ poděkovala Martina a hbitě nasedla do auta. Hned nato se velkou rychlostí rozjeli ulicí.

„Já bych do toho kop! Šaškujeme tady v tomhle vraku a támhle nám stojí funglnový auto!“ rozčílil se Evžen.

„Objedeš to a vrátíš se!“ řekla Martina rozhodně.

„To tady budeme jezdit kolem dokola po sídlišti jako pitomcové a to jen kvůli tomu, že máš fobii z toho, aby někdo neviděl naše nový auto!“

„Já žádnou fobii nemám. Jen racionálně uvažuju.“

„To je opravdu pitomý uvažování. Támhle tou ulicí se dostaneme zpátky.“

   Zanedlouho se ocitli na dohled paneláku, ve kterém bydleli. Oba si navzájem vyměnili vyčítavé pohledy. Poté zahnuli do ulice, kde bylo zaparkované jejich nové auto.

„To snad není pravda. Támhle ještě stojí Bartákovi!“ zvolala Martina.

„Já už na ně kašlu!“ vykřikl.

„To chceš, aby nás viděli!? Budou nás považovat za blázny!“

„Já si jako blázen stejně připadám!“

„Ten Barták je stejně ukecanej jako vona,“ zkonstatovala.

„Zajedu támhle za ty popelnice. Už nikam v tomhle nejedu!“ řekl rozhodně a zaparkoval auto za popelnicemi. Uběhlo několik minut a Martina zpoza popelnic pozorovala, kdy Bartákovi odejdou pryč.

„Už konečně jdou!“ zvolala a oba rychle z auta vytáhli zavazadla. Obtěžkáni si to namířili k novému autu.

„Takhle šaškuju naposledy!“ pronesl Evžen, když zasedl za volant.

„Nic tak hroznýho se zase nestalo,“ řekla mu.

„Zapomeň na to, že pokaždé, když někam pojedeme, budeme takhle za bukem přestupovat!“

„No, až někdo závistivej ti poškrábe auto, budeš nadávat jako špaček.“

„A kdo by to asi dělal? To se klidně může stát i tady a nejenom na parkovišti před našim panelákem!“

„Tak už prosím tebe jeď!“

Za okamžik se rozjeli a Evžen spatřil  ve zpětném zrcátku automobil, ve kterém jeli Bartákovi.

„Jen tak pro zajímavost,  za námi jedou Bartákovi,“ konstatoval.

„Tak na to šlápni!“ řekla mu Martina a v sedačce se přikrčila.

„Za támhletou křižovatkou se za náma jen zapráší,“ sdělil jí a sešlápl pedál. O chvíli později vjel na křižovatku. Ve stejný okamžik zprava na křižovatku vjelo jiné auto. Ozvalo se kvílení brzd, pak rána a po ní následovala druhá. Když se oba vzpamatovali,  viděli ze strany do nich nabourané auto,  ve kterém seděli sousedi Horáčkovi a zezadu do nich narazili Bartákovi.

„Ty blbče! Proč jsi jel tak rychle!“ vpálila mu Martina.

„Ty jsi chtěla, abych jel rychle!“

Hned poté všichni vystoupili. Sousedé a  zvláště Bartákovi užasle hleděli,  do koho to nabourali a vzápětí naplno propukla sousedská hádka.

KONEC

 


Stevenson
17. 01. 2005
Dát tip
-)) OK.-) T

fungus2
17. 01. 2005
Dát tip
Díkas!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru