Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

13. 05. 1999
2
0
2321
Autor
castan

16.56 vedeme nad Kanadou 2:1

Chce se mi zpívat vždyť přišel déšť oblohu pokryly tmavé mraky No hokej dívat snad budu se též na naše bojovné draky. Vzduch zase voní po šeříku voda se třpytí na chodníku lidé jsou zase z cukroví v bezpečí jejich deštníku v zastávce nebo v kurníku, schovávajíce se před deštěm proč, to žádný z nich nepoví. Chtěl bych v tom deštíku tancovat lidi ať puknou si závistí z přívalů deště se radovat zpívat všem lidem o štěstí že opět vedeme nad Kanadou, doufám že medaile neuplavou.
castan
30. 12. 2004
Dát tip
To all: Tak jsem se po dlouhe dobe a z jineho mista vratil az sem. Je to zvlastni, byt zase tu. Ale nevdim nikde nikoho z Vas. Jako bychom odesli s Hlinkou. **C**

Katčenka
28. 06. 2003
Dát tip
ja hokejem ziju :-) Mozna proto ti dam tip *

castan
18. 02. 2000
Dát tip
Bibša: Budu se snažit! :o)

Bibša
16. 01. 2000
Dát tip
kaštánku, úžasné, hokej a déšť, ale radost z každého verše ... umíš to ... myslím veršovat a radovat se, tak nepřestávej ani s jedním!

Miroslawek
14. 01. 2000
Dát tip
Hmmm 16.5. jsem měl úplně jiné pocity. Vlekl jsem se na nádraží, kolem mne jezdila a troubila auta s vlajkama. Stál jsem na mostě a koukal se do řeky. Skočit či neskočit blesklo mi hlavou na okamžik. Až mne to vyděsilo. Nejsem totiž ten typ na skákání z mostu. Byl to zvláštní pocit, když se se mnou Olina ten den rozešla, ještě jsem se u ní doma dodíval na hokej a pak teprve odejšel. Všichni kolem mne, zatínali pěsti, šeptali, křičeli a pak jásali. A já mlčel, však duše má řvala a nikdo ji v tom hluku neslyšel.

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
tak tenhle trik ti castane příliš nevyšel
koukám zde krytyk máš přímo přehršel

castan
14. 01. 2000
Dát tip
Miroslawek: Doufám, že ten čas už je pryč... Doufám i za sebe, víš? Já se ten den cítil také hrozně, ale objevil jsem Písmáka a ten mne změnil. Ale doufám, že tvůj tenhle den už je pryč, i kvůli sobě....

castan
03. 12. 1999
Dát tip
Freudik: Kdybys věděl, z jaké doby to pochází, zdá se to teď tak dávno... A tehdy jsem byl také tolik smutný, ale radost se ještě uměla ukázat... Třeba se to ještě povede...

freudik
05. 11. 1999
Dát tip
Pěkná óda na náš hokejový tým

castan
21. 05. 1999
Dát tip
Ale i při hokeji se občas poperou, nebo ne?

NICO
20. 05. 1999
Dát tip
Moc se mi to libi. Jen ten hokej, mam pocit, ze je tam jak pest na oko...

Print
17. 05. 1999
Dát tip
Andrejku Vojtěchu - tvoje teta měla pravdu! Bylo moc nablito!:-)))

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Vrůstat.Do vás, třeba hokejem.
Někteří to sice využívaj k jinejm věcem, ale já chci vrůstat.

Celkem si popsal moje pocity při dešti.
Pořád mi tvrdí, že sem chcípák a všechno hned chytnu, hned sem nemocnej. Jen běžet v dešti.S Ní. S každym z Vás. Bez sebe.
( nikoli B.Ezsebe)

Gity
15. 05. 1999
Dát tip
Jsem s tebou.
S vámi.
Napořád.
Snad věčně.
V dešti.
V slunci.
S. Všemi

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Joooo! Otevři si věštírnu!!!! Nejen na finále - bral bych něco i o sobě!! Jseš skvělej!!!

castan
14. 05. 1999
Dát tip
Doufal jsem, že se díváte. To že se podíváte i sem, to zase zvedlo se židle mě. Na vaši a jejich počest se půjdu opět zbláznit na Staroměstské náměstí, nebo možná někam jinam.....
Hlavně když zase takhle zaprší!

Budu tam taky. Ale jak můžete fandit s prsty na klávesnici?
Jinak má poetická citující teta pravila: "Hokej? "To zas bude v aleji nablito" ".

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Andrejku!!!!: hihihihi!!!!:-))))

castan
14. 05. 1999
Dát tip
Máš pravdu, s klávesnicí, jež mi pomalinku přirostla k prstům, si každý krásný nový den uvědomuji, že toužím stejně moc po tom, fandit s těmi lidmi na tom námestí a chci aby jednou také mé prsty přirostli k prstům někoho z vás, alespoň na jeden zápas...

castan
14. 05. 1999
Dát tip
Taková jedna úchylná hra, nestojí to za pozornost.

castan
14. 05. 1999
Dát tip
Taková jedna úchylná hra, nestojí to za pozornost.

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Hihohachahi!!!!:-))))) Já nevím, jak mám vyjádřit ten upřímnej smích!! Tu šíleně krásnou radost nad šíleně krásnejma slůvkama, nad tím, že konečně vím, jak jsme na tom s Kanadou, když to blbý rádio, co mám naladěný hraje furt Lunetic a jiný nádherný kýče!! Tohle mě, Kaštánku, zvedlo ze židle a jdu si zakouřit! Na tvou počest, když dovolíš! Dávám ti zlatou medaili!!!!!!! A dal bych ti nejraděj i něco navíc...!:-))) V 17.41 h!

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
18.02 středoevropského času
právě prohráváme s Kanadou 4:3
je to k zlosti
no, teprve začátek poslední třetiny
Tvoje báseň - Time out


Krytyk
13. 05. 1999
Dát tip
18:17 5:4 pro nás Time in, super, měl bys to věnovat Hlinkovi..

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Krytyk mi vyfouk tu prima zprávu.
Ještě, že jsi to napsal, asi nám to ¨přinese štěstí. Jůůůůůůůůůů...
Jdu fandit!!!!!

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
18.55 Držím pěstiiiiiiiiiiiiiii

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Díky. Díky. Díky za ty góly. Za tu poezii......

Krytyk
13. 05. 1999
Dát tip
Otevři si věštírnu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru