Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andělé a stíni

29. 06. 2003
3
0
905
Autor
ShadowDancer

Je to alegorie na typický emailový SPAM o andělích......

Vše má svůj důvod
V životě se stávají věci, při kterých si řekneme: Toto se nemělo stát - nebo možná přeci jen mělo?!

Dva pocestní stínové se zastavili na noc v domě bohaté rodiny. Rodina byla drzá a odmítla stíny nechat v místnosti pro hosty. Místo toho byli stíni dáni do studené stáje mezi koně a ovce. Když si ustlali na tvrdé podlaze starší stín uviděl díru ve stěně a opravil jí. Když se mladší stín zeptal proč, starší odpověděl: "Věci nejsou takové, jaké se zdají být."

Další noc si stíni šli odpočinout do domu velmi chudého, ale pohostinného farmáře a jeho ženy. Poté, co s nimi manželský pár podělil o trochu jídla co měli, řekli stínům, aby spali v jejich posteli, kde si dobře odpočinou.
Další den ráno našli farmáře a jeho ženu v slzách. Jejich jediná kráva, jejíž mléko bylo jejich jediným příjmem ležela mrtvá na poli.

Mladší stín se rozzuřil a osočil staršího: "První muž měl vše a tys mu pomohl. Druhá rodina měla málo a přesto byla ochotná se podělit se vším, a tys dovolil aby jim zemřela kráva!"
"Věci nejsou takovými jakými se zdají." Odpověděl starší.
"Když jsme byli ve stáji, všiml jsem si, že tou dírou ve zdi uniká plyn. A protože majitel byl posednutý chamtivostí a neochotou podělit se - Tak jsem ji zacpal, aby se za ni mohl plyn více držet, a za pár dnů muž přijde s loučí do stáje a výbuch ho zabije a oheň pozře jeho stavení."
"Když jsme dnes spali ve farmářově posteli, kolem jeli čtyři jezdci apokalypsy. Chtěli tu začít zkázu země. Tak jsem je pohostil krávou a nasměroval je k Novému Yorku. Věci nejsou takové jakými se zdají být."

Někdy je to tak, že nepoznáme všechny souvislosti. Když máš víru, potřebuješ též důvěru, že vše co přichází je vždy v tvůj prospěch. A to se možná ukáže časem. Pokud nemáš víru, musíš mít sílu, ty věci změnit.
Někteří lidé přicházejí do tvého života a rychle mizí. Někteří zůstávají a stávají se tvými přáteli a navěky žijí v tvém srdci.

Včera bylo pozdě, dnes je hrozně, a možná že zítra, tě přejede Tatra.

Stíny drží příchuť smrti pevně při sobě a tobě nenechávají ani ochutnat, aby ses nezměnil a nestal jedním z nich.

Musíš poslat tuto zprávu pěti lidem. Potom si něco přej (buď skromný - na výběr máš lízátko, nebo bonbón). Když ji pošleš dál, tvé přání se splní a tvůj stín u tebe bude věčně bdít a hlídat kmotřičku Death.

Nemaž tuto zprávu, neb přichází od velmi zvláštního Stína.

Pravdivé je:
Někdo je na tebe velmi pyšný
Někdo se tebou možná i pyšní
Někdo na tebe myslí
Někdo se na tebe snaží zapomenout
Někdo se o tebe stará
Někdo již poslal muže, aby se o tebe postarali
Někomu chybíš
Někomu přebýváš
Někdo s tebou chce mluvit
Někdo chce, abys už mluvil s duchy
Někdo s tebou chce být
Někdo chce být s tebou a baseballovou pálkou
Někdo doufá, že nemáš problémy
Někdo doufá, že nevíš od koho přicházejí tvé problémy
Někdo je ti vděčný za tvojí podporu
Sociální úřad je vděčný, až přestaneš brát podporu
Někdo chce držet tvojí ruku
Někdo chce držet tvoje ledviny
Někdo doufá, že se vše v dobré obrátí
Někdo doufá, že se s tebou auto obrátí
Někdo chce abys byl šťastný
Někdo, abys nebyl taký mastný
Někdo chce abys našel tu pravou
Tu pravou cestu zaminovanou
Někdo oslavuje tvůj úspěch
Někdo svůj
Někdo ti chce dát dar
Ale tvůj P.O.BOX je na bomby příliš malý
Někdo si myslí že ty jsi ten dar
Nebo spíš "dáreček"
Někdo tě miluje
Někdo tě má jenom rád
.........řádně propečeného......
Někdo myslí na tebe a tvůj úsměv
Někdo na zubaře...
Někdo chce být tvým ramenem na vyplakání
Nikdo tvým kapesníkem na vysmrkání
NĚKDO POTŘEBUJE, ABYS MU TO POSLAL(A) !!!!!!

 

A pamatuj.... lidí je tak akorát, aby vždy byl někdo v zaměřovači.... :-)))))


 


warren
01. 07. 2003
Dát tip
čau shadow... :)

gepe
29. 06. 2003
Dát tip
je to pěkný... :o) a něco na tom pravdy bude, hlavně na tom závěru.... ;o)) *

Je to opravdu pěkný, tyhle dopisy "přátel" jsem ještě nikomu neposlala, možná to změním a začnu posílat. :)

zvedavec
29. 06. 2003
Dát tip
Aj to pošlem, keď tú možnosť ponúkaš, podobné úvahy sú mi blízke. "Musíš poslat tuto zprávu pěti lidem. Potom si něco přej (buď skromný - na výběr máš lízátko, nebo bonbón)." - no asi tak! A možno nedostaneš ani ten bombón. ;-))) Páči sa mi to!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru