Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čajovna

30. 06. 2003
3
5
1543
Autor
BETY

nad šálkem čaje...

stoupá čajová vůně z konvičky

lehounce vtančíly gejši

přísliby pod víčky

vznešené dávné kurvičky

 

Rukávem zahnal je mandarím

úlisně nabízí obchod s kořením

Mihl se plamenem od svíčky

zahlcen vůní aroma lampičky

 

V tom vidíš blondýnku

co vedle u stolku

mění se v Rusalku

Je to jen svíce stín

nebo jí halí splín ?

sedíš tu  zmatený celičký

snad i ona je přelud

z čajové konvičky


5 názorů

Delfín
18. 11. 2008
Dát tip
Jak na co! Ale rád nosím dobrou náladu a kousek štěstíčka k tomu, i když ho třeba v té chvíli sám právě nemám ani za nehet! Ale praví chlapi nepláčou! To spíše hledají, v čem byla chyba a snaží se objevit onu skulinku, kterou by štěstíčko mohlo zavítat i knim...Měj se sluníčkově!M.

BETY
18. 11. 2008
Dát tip
jsi šikula šikovný :-))

Delfín
17. 11. 2008
Dát tip
Bety: Jsem rád, že se Ti to líbí! Tohle jsem neměl nikde jinde připravené. Složil jsem to z fleku a jen Tobě pro radost. Stačilo mi mít před očima Tvoji báseň jako osnovu s hlavními myšlenkami! No, a pak jsem něco přidal a trošinku to rozvinul...M.

BETY
17. 11. 2008
Dát tip
to je moc hezké :-)

Delfín
16. 11. 2008
Dát tip
Čajový obřad...Jaké kouzlo do duše mojí náhle vklouzlo, že zmatky mé kams odplouvají? Já věnuji se svému čaji, jedinečnému vůní, chutí... Pak gejša něžná,/k nakousnutí!/ si k mému stolku tiše sedá, kimono s květy i tvář bledá, neříká nic, jen hledí na mne... V pohledu jejím pranic klamné! Dvě krásné oči, něžné svíce, mne hladí s něhou holubice.. Též ponořím se v zraky její, a vábné rty už též se smějí... Aroma lampa krásně voní hlavou se něžné touhy honí, Co je to se mnou? Nevím sám, však jenom jedno přání mám: Kéž nikdy neztratí se mi ten vzácný pocit souznění...;o)

probe
19. 03. 2005
Dát tip
:-), ale těm pracovnicím se říkalo prý "myšky"

3/5 taková mírně erotická čajka skorem.....:) líbí

houba
30. 06. 2003
Dát tip
moc se mi nelíbí, tím ale neříkám, že je špatná....

ale jo, zajímavé, čte se dobře, zasloužíš si týpek

BETY
30. 06. 2003
Dát tip
dík za tvůj názor , pokusila jsem se to vylepšit .......podívej na to :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru