Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zen zen zen

01. 07. 2003
21
3
5209

Zase jeden z výletu, carára z výletu :-)

  

V neděli jsme jeli na Slapy. Bylo hezky, tak se vykoupat a chvilku se válet na sluníčku. Silnice z Prahy do Davle je v jednom místě podemletá po loňských povodních a tak je zúžená na jeden pruh a na obou stranách stojí semafor a pouští auta chvíli tam, chvíli zpátky. A tak nás semafor zastavil. Bylo vedro, měla jsem okýnko dokořán, motor tiše předl a já jsem skoro usínala. A vtom jsem to uslyšela. Venku zpíval pták. Opravdu zpíval. A ten zpěv byl krásnej, zapsala jsem si ho:

 

 

 

 lá

 

 

 

 

ly

 

 

 

 

 

 

la

la

 

 

ty

 

 

 

 

 

 

 

 

la

 

la

la

la

 

 

 

 

 

la

la

la

la

la

 

 

 

 

 

 

 

ly

 

 

 

 

klo

 

 

 

 

 

la

 

klo

la

 

klo

 

 

 

 

 

 

la

 

la

 

dy

tááááááááá

 

 

Vůbec netušim, co to bylo za ptáka. Přemejšlela jsem s hlavou z okýnka, proč nás ve škole neučili poznávat ptáky podle zpěvu. Učili nás poznávat zvířata podle stop, podle siluet, podle srsti, ale ne podle zvuků, který vydávaj. Bylo mi to líto. Vtom se auto rozjelo, zelená a STOP! Zase červená a tak zase stojíme, popojeli jsme jen několik metrů, vyklánim hlavu z okýnka a zaostřuju, chci pochytat zvuky zezadu, ten zpěv mi pořád zvoní v hlavě a najednou slyšim

 

 

 

 

 

 

kló

 

 

 

 

kló

 

 

 

 

kló

 

 

 

 

kló

 

 

 

 

kló

tuc

tuc

 

 

tuc

tuc

 

 

tuc

tuc

 

 

tuc

tuc

 

 

tuc

tuc

 

 

A tak jsem oželela zvuky minulé pro ty přítomné, opřela jsem hlavu o sloupek a poslouchala…..

 

VVVVVZZZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMM

 

Motorka

 

VVVVVZZZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMM

 

Druhá

 

Zelená

 

A mám zase po legraci.

 

V sobotu jsme byli v ZOO. Koukali jsme na žirafy přes sklo ve vzdálenosti dvaceti centimetrů. Sahali jsme sobům na paroží. Lachtani nám předváděli, jak skáčou, kloužou, chytaj ryby. Ale tam na silnici do Davle, tam, mezi Vltavou a lesem, tam, v řadě stovek aut, tam se mě dotknul zen.

 


3 názory

Smíšek:-)
12. 10. 2007
Dát tip
-satori-/*\

no taky koukám :-)))))

fajn dílko..t*

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Takové hravé a veselé a vůbec se mi to do zimy nehodí...to bych si musel přečíst v létě:))) Ale i tak to má trochu atmosféry.....;)***

ty si myslíš, že teď neuslyšíš ptáky? Teda někde mimo Prahu

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Alejó, my tu máme dokonce náááádherný krkavce (nebo zatraceně velký havrany:))) Ale nějak moc nezpívaj, jen tak hezky krákaj.....;)

to já mám moc ráda, když je bílo a krákaj vrány a havrani :-)

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
No právě:) To k sobě nejvíc ladí, ta černá a bílá:)))

Evokuje to mráz, bílý zasněžený svahy a baťůžek s chlebem se šunkou, kterej mi babička dělala na lyže :-)

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Chleba se šunkou jsem taky dycky dostal:) A k tomu mandarinku a vlnky:))) Teď už svačinu nedostávám, na snowboard jezdím sám a hory si vychutnávám v plné nádheře:)))

No jo, když já byla malá holka, tak mandarinky byly jen dva dny před Štědrým dnem :-))) Já dostala jen chleba :-) byl děsně studenej, v alobalu a bylo to fajn :-) už na hory nejezdim :-)

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Ale mělas ho v alobalu:) já ho dostal vždycky do ubrousku, a ten se pak rozmočil a přilepil se po malejch kouskách na chleba a šunku a nešel sundat a já to musel sníst s tim:))) Já doufám, že na hory budu jezdit pořád, jezdím tam často a rád, je to nejlepší relax:)))

Celulóza je zdravá, ta jedna mandarinka ti nemohla pokrejt denní dávku a proto jsi musel jíst ubrousek. Ale dkyby ti maminka řekla, že ho jíst musíš, že je zdravej, tak bys nesněd ani ten chleba :-))) Já taky zase začnu, mám to v plánu na příští rok :-))) (Měla jsem to v plánu už na minulej rok) :-)))))

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Tý jo, tys mi vědecky posvětila jezení papíru:))) Díky Ti.... Tak to to musíš splnit...jestli chceš budu ti dělat svědomí a ponoukat tě, ať si to splníš:))))

No, svědomí mám svoje, ale záleží to na moc věcech, nebo teda spíš na jedný a tu musim už letos konečně vyřešit :-)

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Tak já ti budu držet palce a ať tě na těch horách za rok vidím taky;)))

dobře :-) ale já budu lyžovat :-)

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Klidně můžeš třeba sáňkovat:))) Ale musíš si s sebou vzít chleba se šunkou v alobalu (osobně ti ho přpravim:))) Madnarinky sním radši sám;)

No tohle! Já chci taky mandarinky!!!!! Lakomče! Nikam s tebou nejedu!

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Vždyť víš, že mám nedostatek vlákniny:) Samas mi to řekla....nebuď naštvaná, já ti dám svoje vlnky;)...

Vlnky nejsou zdravý! Neni v nich žádná vláknina! Dostaneš ubrousek a já mandarinku!

gASK
16. 12. 2003
Dát tip
Ach jóóó, co mám s tebou dělat? Dohodnuto:)))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Ten zpěv jsi zapsala fakt mooooc krásně!***hahahahaha Zennezen

No že to prostě úplně slyšíš!!! :-)))))

Evička
22. 07. 2003
Dát tip
Tralílálalalátydlidydli, čirikčirik, čimčimčimčim - a teď ho taky slyším - originál! Jsi holka života a přírody! To jsem vždycky fanda!

Právěže čirik čirik vůbec ne! Tohle byl nějakej zvláštní, ohroženej druh! :-)))

StvN: No, já jsem někdy patetická :-))) s tim nic nenaděláš :-)))))

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Já s tim ani nechci nic dělat.

StvN: No, tak už ne mě nebuď protivnej, dyk já nejsem zlá holka! :-)

StvN
17. 07. 2003
Dát tip
Ale já jsem zlej kluk, nejzlejší.

StvN: Jo, tak to jo..... :-/

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
jé, to znám. když byl čumák malej, psal si hudbu svých oblíbených písní stylem tá tata táááááá taaa ta ta ta tá

StvN: Nevim, co? čumák: No a že to slyšíš? :-)

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
právě že ne :((((((((((((((((((((((((((((((( to je ta tragédie...

čumák: Tak já ti dám nějaký hodiny, chceš? :-)))

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
zadarmo? já jsem totiž NA DLAŽBĚ... proto je také čumák tak smutný...

Dám čumákovi práci :-)

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
čumák umí: ležet sedět čumět kouřit Startky spát zívat (viz. spát) brečet kašlat (viz. Startky) smrkat (viz. brečet) mlčet kecat pitomosti (ale jen v přiměřeném, tj. velice krátkém časovém rozmezí) chytat lelky a přestovšechno ho nikdo nechce BÚÚÚ

Tak to já taky ne. Kdyby chtěl Čumák pro mě pracovat, musel by umět kecat pitomosti ve velice dlouhém časovém rozmezí :-)))

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
tak to vidíš!

Ty to vidíš :-)))

Čumák
14. 07. 2003
Dát tip
máš recht. jdu si pro sociální dávky, ciao!

No, já recht mám :-))) a nikdo mi nic zadarmo nedá :-)))))

StvN
14. 07. 2003
Dát tip
Sladkobolný? Sentimentální? Patetický? Brrr.

Jen jestli nejsi profláklej ty! :-)))))

StvN
13. 07. 2003
Dát tip
To je až příliš, příliš, no víš co.

Je to obecně přijímaný stereotyp: příroda je nádhera, zvířata jsou volná, tudíž svobodná, tedy HURÁ, ale v ZOO jsou pod zámkem, tedy FUJ. Neřikám, žes to tak necítila, mluvim o tom, co to vyvolalo ve mě.

No to nevim, cos mi chtěla říct. (musim říct, že mi to v kouli docela vrtá. Mě šlo jen o to, že se mi ten základ líbil, ale kontrast příroda versus ZOO mi přijde prvoplánovej a profláklej

Já nevim, jestli je to profláklý, ale prvoplánový ne, já to tak cítila, opravdu strašně moc :-)

Takové hezké dívčí. Mě se ale nelíbí ten kontrast příroda vers. ZOO, protože si myslím, že zen je TVÉ rozpoložení. Jestliže chápeme zen jako náš pocit rovnováhy a samostatnosti, jako umění žít a zemřít. Když to řeknu až provokativně - Něco podobného jsem zažil při renovaci kuchyně - čtyři jsme škrábali malbu, každý jiným tempem jinou špachtlí, jinou silou, ale asi minutu to dohromady dávalo něco tak posilujícího o sebe zapadajícího, že jsem měl pocit naprostého naplnění a rovnováhy. TEDY: proč příroda vers. ZOO, když ten pocit je v tobě a v tom co uvidíš a jak to vnímneš? Ale jinak jóó´.

Luk: No, vidíš...proč ne? Chtěla jsem tim říct, že.....to je fuk, ty to stejně víš :-)

Lakshmi
06. 07. 2003
Dát tip
Kdyby se tě dotkl zen, nemůžeš to popsat, protože pak to ztrácí "zenovitost". Mě se to vážně líbí, až na ten nadpis :-)

Laksami: Já nevydávám za zen to, co jsem tu napsala! Asi čteš nepozorně. Řekla jsem, že zen se mě dotkl tim ptačím zpěvem.

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Tak jsem měl pocit, že Zen je nějakej strašnej úchyl se slabůstkou pro východní národy, co ochmatává a ochmatavá, ale po tomhle dílku váhám...

Jiřík: No, já neváhám, je mi to v podstatě asi jedno :-)))

Jo, ale šahal na mě :-)))))

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Tobě je jedno, zda ne Tebe šahaj megaúchylové? No, to mně by asi trošku vadilo :)...

To bylo ale hezký, jak na mě šahal!

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No... Tak jo, proč ne, ale stejně, aby na mě sahal týpek jménem Zen, to je skoro jako Zed... A ten je mrtvej, bo nejen sahal :)))...

A co ještě? A neni ho škoda?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Si neviděla Pulp fiction?

Viděla jsem prvních pět minut a vypla to. Moc depresivní

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Aha, tak to nevíš, kdo je Zed... Tak to asi neřeš :)... Jak, moc depresivní? Naprosto geniální přece, úžasnej humor, skvěle provázané příběhy, prostě super...

Já nevim, řikám ti, prvních pět minut a vypla jsem to. Na některý věci se němůžu koukat. Depresivní. A neptej se mě jak, to si nepamatuju

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
No tak to zkus znova, třeba už Ti to přijde fajn :)))...

nebylo tam nějaký mučení?

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Uf, no, to přijde na to, čemu říkáš mučení, byla tam ze začátku scéna, jak dva zabijáci trochu neněžně laškují s pár puberťákama - předtím, než je prostě zastřelí...

No, tak to bude tim. Depresivní. To já nemůžu se na takový věci koukat

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Aha... No, tak to pak nic, asi holt něco tak snadno nezkousneš...

No, neskousnu, třeba Motýlka neskousnu. Kamarádka mi pučila knížku - nemohla jsem ji číst. Ona ji miluje, dělá jí dobře, že je na tom někdo hůř, než ona a že se z toho vyhrabe jí dává sílu. Já z toho cejtim děsnou bezmoc a nespravedlnost a nemůžu to číst.

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Motýlek? Neznam, dík za tip :)... No, některý věci taky nemusim, třeba knížky o drogách... Filmy ještě jo, bo to je svým způsobem fascinující svět a dvě hodiny neni moc, ale nikdy si takovou knížku nepřečtu...

Jo, to já zase můžu. Memento jsem milovala, dneska mi přijde blbě napsaný. Ale příběh tý mámy, co mu každej den nosí ty kastrůlky a nechává je za dveřma, protože on jí neotevře a leží tam v tý místnosti na molitanu a umírá na abscesy a jen v noci vyráží za fetem mě dojímá furt. Jenže je to krutý, ale ona si za to může sama. Potom Děti ze stanice ZOO, to byla hodně profláklá a dobrá knížka, jenže tu nemám. Potom A bude hůř, to je taková kultovní záležitost. A pak jsem měla jednu knížku hodně zajímavou a třináctiletých holkách, který naučili na heroin a pak je pásli, ta byla hodně zajímavá, navíc ji napsala jedna taková holka a NENI TO FIKCE! ale tu mi někdo ukrad :-) Mám ráda knížky o drogách a o děvkách :-)))

j_i_r_i_k
05. 07. 2003
Dát tip
Tak to Tě pak fakt nechápu, proč Ti jiné věci vadí - když Ti nevadí pasení třináctek na heráku, to už bys měla být celkem odolná vůči čemukoliv...

No, ne, že by mi to nevadilo, nelíbí se mi to, ale mám takový knížky ráda. No, vidíš, jak jsem nelogická :-)))

Lakshmi
05. 07. 2003
Dát tip
Já jsem dost nepozorná čtenářka, ale stejně nevím, jaxe tě ten zen dotkl. Ne, už nebudu rýt, je to opravdu mooc hezké. Ale stejně se podívej na toho Hakuina, nebo Džósú, to je taky odvaz

Dotkl se mě tim zpěvem přece! Tobě se to nikdy nestalo, že tě nějakej pták, nebo motýl, nebo krtek, nebo prostě něco úplně maličkýho a nevýznamnýho vtáhlo do svýho světa, do toho zelenýho a čistýho světa přírody?

Lakshmi
04. 07. 2003
Dát tip
to halivera: Prožitek by to byl, kdyby to nebylo vyjádřeno slovy. Jakmile se přidá mysl a začne o prožitku uvažovat, přestává to být prožitek to cekanka: Je to hezky napsané, moc pěkně, ale nevydávej to za zen. Všechno, co je na papíře, s ním nemá co dělat.

Hmmm. Líbilo se. Málokdy čtu takové věci, kde je dán důraz na ptačí zpěv a jiné zvuky. Motorky slyším taky dost často a věděj mně. No, ale příjde mi, že vy ty ptáčky vidíte moc idealisticky. Když nemůžu usnout a začnu se soustředit na ptačí zpěv a cvrkout cvrčků...hned bych vzala vzduchovku. :-)) To není tím, že je nemám ráda, ale ono je to někdy k nevydržení. :-)))*

Lakshmi: No, to mám táda, když na mě někdo dělá chytrýho! Buďto mluv srozumitelně, nebo nemluv! Don´t: To máš z toho, že nebydlíš na hlavní třídě a nejezdí ti pod okny 24 hodin denně statisíce aut a autobusů a náklaďáků, takže ptáka neslyšíš a neslyšíš. :-)

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
to lakshmi: v zenu jde o vlastní prožitek jednotlivce, což je tady jasně daná čekanka; v satori to není jednotlivec, kdo prožívá, nýbrž všichni lidé, všichni vstupují do vesmíru a celý vesmír vstupuje do všech lidí.. takže o co ti jde??

Halibeli: Mně nejde o nic! :-))))) Jen o ptáky! :-)))))

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
čekavá, "to lakshmi" znamená, že je to určené pro něj.. tož se do teho.. ale což.. je to tvoje dílko :o)

Halibeli: Jo aha, ta čekanka v tvý kritice neznamená, že to je vzkaz pro mě, už tomu rozumim, tak promiň a nenech se rušit :-)))

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
od tebe se ráda nechám too.. tamtoo.. noo.. too.. rušit. chicht

Halibeli: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :-)))))

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
čekavá :o) kololo sem, kololo tam.. co já s nima udělám?

Kololo sem, kololo tam, to si hezky kolotám!!!!!!!! Tak si zakolotej, trdlo! :-)))

halivera
02. 07. 2003
Dát tip
hech čekavá, a co takhle proměnit je na drobásky a pozvat mě na kave? ;o) no ju no.. tož si jdu kolotat a končím tu debatku s tě :o) btw vsadím se, že za tebou jel chlap a měl poznámky na tu k**** ,co neumí popojíždět ve frontě a nejede na zelenou :o)))

Hali: Já neřídím, já se jen kochám :-))) a na kávu tě klidně pozvu, na to ještě mám :-)))))

yoyo
01. 07. 2003
Dát tip
A já joooo!!! ////////*//////////////

RadeX
01. 07. 2003
Dát tip
Dílko líbí! :-)) TIP A možná sice taky přesně nevim, co je to ten zen, ale vím, že se Tě Čekanko určite dotknul. Jináč taky spávám při otevřeném okně a ptáci fakt každý den před rozedněním začnou velmi intenzivně zpívat - ba přímo řvát a zpěvem se překřikovat - je to nádhera! A ještě drobná poznámka: Pozorování v ZOO zvířat _přes_sklo_ mi připadá strašně divné, takové "sterilní". Kdo tohle vymyslel?! To raděj jít do lesa a pozorovat brablence, ale bez skla! ;-)

Hester
01. 07. 2003
Dát tip
Hlásím, že v práci se mi to sem vejde :-)))

guy
01. 07. 2003
Dát tip
Hlásím, že se mi to taky nevejde ... asi si je budu muset poslechnout osobně ***

Dejf
01. 07. 2003
Dát tip
cekanka - tak když se tě "zen" dotknul, tak se ti asi rozjasnilo (nebo tě něco osvítilo), ne? Tak jsem chtěl vědět jak moc. Těžko můžu zpochybnit, že se ti to stalo (klidně se ti to taky mohlo stát na záchodě v průběhu agónie způsobené zácpou) tak chci aspoň vědět, jaký to bylo ... :-)))

SV: Tak mi vysvětli, jak to? :-) RadeX: No, já mám tu ZOO ráda, ráda to tam všecko pozoruju, miluju zvířata, ale tohle bylo jaksi fakt intenzivnější Hester: Vidíš, ale je to zajímavý, kdysi na starým PC se mi nevešlo taky nic :-))) guy: Doporučuju si je poslechnout :-))) Dejf: Bylo to krásný! Ani ne tak osvítilo, jako očistilo!

SV: Já nemyslela, žes to myslel zle! Zapomněla jsem smajlíka? :-))) Ale tys to, Stáníku, vůbec nepochopil!!!!! To neni o těch autech! To je právě o tom, jak mezi autama a motorkama, na silnici u semaforu, jak v takovým hnusným prostředí se tě ta přírody dotkne. A možná právě proto, že okolo řvou motory je ten dotek tak intenzivní :-)

SV: Ty nejezdíš autem?

Tak se nenech vozit, když jsi takovej odpůrce aut!

SV: Ale nejsem...jen mi v poslední době začíná strašně vadit moje vlastní pohodlí a ten šílenej alibismus. Asi to bude tim, že je léto a já trávim víkendy v ZOO :-)

Olina
01. 07. 2003
Dát tip
:))) líbí se mi moc ten způsob, jakým je ta příhoda podaná a zachycená:) ***********

Jééééééééé a ta příhoda se ti nelíbí??????????? (zklamanej smajlík)

Olina
01. 07. 2003
Dát tip
ta příhoda se mi taky líbí:)

HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (skákající smajlík) :-)))))

Lakshmi
01. 07. 2003
Dát tip
Tys ještě neměla satori, viď ? Jinak bys tohle nevadávala za triple zen. Zkus si chvíli tleskat jednou rukou, třeba Ti to pak půjde líp :-) anebo hledej inspiraci u Hakuina

3/5+T .......:)

Jestli jsem teda pochopila správně, co to ten zen je :-)))

Dejf
30. 06. 2003
Dát tip
Jak moc se ti rozjasnilo? :-))))) jinak dílko bylo pro mě vskutku nádherný audio-vizuální zážitek, ****TIP****

Dejf
30. 06. 2003
Dát tip
juj, já byl první, jéééééééééééé :-))

Dejf: Co se mi rozjasnilo????? (debilní výraz, zdvižený obočí, pokleslá čelist, povyplazenej jazyk)

Bernadeta
30. 06. 2003
Dát tip
*** Čekanko, já takhle poslouchám ptáky každej den. Spím při otevřeným okně, budím se brzy ráno a poslouchám... při těch různých melodiích si vybavuju slova, věty, písničky... a tak, aniž bych byla znalcem ornitologie, studuju si ty melodie a zpívám si v duchu s nima.... víš, důležitý je zpívat si s nima..... a stát se jedním z nich...

No jo, když já bydlim na jedný z nejrušnějších ulic v Praze, jezdí mi tu šest autobusových linek a v noci tiráci a motorkáři, ti trénujou rychlost, protože naše ulice je dlouhá a rovná. Já si ty ptáky moc neužívám, obě okna mám do ulice :-) tak je tiše závidim :-) a když nějakej zpěv zaslechnu, tak si ho užívám :-)

Bernadeta
30. 06. 2003
Dát tip
Tak jezdi ven, jezdi do lesa, tam je uslyšíš a můžeš si zpívat s nima...

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
Ty seš dílko :-)))

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
ale jo, klobnu ho tam, za úsměv. I když mě štve, že si to musim posouvat do stran, aby se to vůbec dalo číst.

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
toho tipa teda :-)

bernadeta: Dyk jezdim :-) Hester: No, já to už hodinu upravuju a nějak se mi to seklo, teď jsem tam plivla zkrácenou verzi trylků. ale zase je moc vpravo, takže to vyjde nastejno, ale já si s tim ještě dám práci :-)

Hester: Tak co, už je to lepší? Ale nejde mi to stejně srovnat.....

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
Sorry, ale nejni. Mně leccos nejde srovnat, převážně v hlavě :-)

A proč nejni? A já se tolik snažila! V hlavě mám ty tři myšlenky urovnaný a prach utřenej .-)))

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
Proč, to se budeš muset optati někoho, kdo tomu rozumí. Možná, jestli jsi to kopírovala z Wordu, jsi měla moc širokou původní stránku, mně se to stalo u jedný povídky, pro změnu nebyl vidět pravej okraj. Nedalo se s tím hnout, dokud jsem neopravila původní dokument a nepřekopírovala to znovu. Prach nemám utřenej ani na poličkách s knížkama, natož v kebuli.

Jo, z Wordu, ale já už to nemusim posouvat, mně se to sem vejde na šířku!!!!! Tobě ne?

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
Mně se to tam pořád nevejde, Ježiš, to zní strašně to... sexuálně.

Hester
30. 06. 2003
Dát tip
Může to bejt úrovní Windows, tady mám pětadevadesátky a v práci XP a spousta věcí se mi tam zobrazuje jinak.

No, to asi bude nějak tak, protože mě se to fakt už krásně a úplně nesexuálně vejde :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru