Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Indispozícia

11. 06. 2000
1
0
1036
Autor
Sýkorka

Toto som napísala včera večer ani neviem ako.... Akosi spontánne. Mám pocit, že niektoré básne nepíšem ja, ale nejaký provokatívny škriatok v mojej duši, ktorý sa potrebuje vyspovedať. Ja som totiž žiadnu nespavú náladu nemala. Táto indispozícia ale je o spánku....

Budík sa provokatívne pretikáva k zajtrajšku Spánok sa usadil pod papierom ignorujúc neprítomnosť múz ležiac nedotknuto na mojich mihalniciach zatiaľčo pavúky na stene stavajú k sebe pevné mosty Zvláštne sa chvejem keď sa ho dotýkam cez ich osemnohé telá...
Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
já jsem taky pavouček, klidně Ti tu proměnu předvedu, když budeš chtít...jo a máš moc hezký "mihalnice" ;o)))

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Tyník: He, ja som raz naozaj doma chovala pavúka, ale nechcel žrať mŕtve muchy a tak zomrel, chudáčik ;o))). Tie na stene sú len tieňmi, ale keby tam boli, asi by som ich nezabila .... Miroslawek: Pavúčik osemnohý, vtipálek milučký ;o)))))

Tynic
14. 06. 2000
Dát tip
Konečně někdo, kdo si taky doma pěstuje pavouky ! ;o)

Nick
12. 06. 2000
Dát tip
pěkné, když není můza, je čas jít spát. Tedy prokousat se přes ten ikdyžskoročeský jazyk dá práci hihihi

Sly
12. 06. 2000
Dát tip
nechci se opakovat, ale --- --- klaním se...

Sluníčko
11. 06. 2000
Dát tip
:o)

Lyryk
11. 06. 2000
Dát tip
Odvážná indispozice :-)

Helena
11. 06. 2000
Dát tip
Silvinko, tohle se ti povedlo. I přes tvary jako "ignorujúc, ležiac", se mi to moc líbí. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru