Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stromy se neopouštějí

02. 07. 2003
5
0
1600
Autor
Peggy

Byl prosinec...

Stromy se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu. Nebyla tam jediná postava. Stromy se neopouštěly, i když to úplně normálně dělaj a nebyly smutný, protože k tomu neměly důvod. Jen se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu....

 

Stromy se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu. Nikdo tam o ničem nemluvil. Ticho bylo trvalé, i vztahy tam byly trvalé. Tu noc nebylo nic jako dřív, ale vůbec nikdo se tomu nedivil. Stromy se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu....

 

Stromy se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu. Kdyby tam přecejen někdo byl, byl bys to ty a kdyby tam přecejen někdo mluvil, já bych to nebyla. Zavřela bych oči a vnímala bych, jak se všichni ohýbáme pod váhou čerstvě napadaného sněhu....

 

Stromy se ohýbaly pod váhou čerstvě napadaného sněhu. A mě tížilo něco jako svědomí. Nejsi jediný strom v tomhle lese. Né, ty nejsi jediný. Ale kdo jiný dokáže, že se aspoň stydím?  Stromy se ohýbají pod váhou čerstvě napadaného sněhu....

 

 

Promiň....

 


andromeda
15. 05. 2004
Dát tip
Mně se líbilo a tip

to je pro mně? no koho jinýho si podvedla? jistěže je to pro mně. vždycky když na to pomyslím sem smutnej, je to docela jasný protože kdybych byl veselej tak tě asi nemiluju. eště teď to bolí. ale.......... už je to dávno. omluva se přijímá

Rowenna
18. 07. 2003
Dát tip
***

g_morr
16. 07. 2003
Dát tip
To otevírání a uzavírání větou o prohýbání dobře funguje.

maracaibo
04. 07. 2003
Dát tip
Je to super*******tip*m

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru