Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybych mluvil...

11. 06. 2000
14
0
3912
Autor
Marigold

Pro Vás...a zvláště pro Blahoše, Marka, Honzu, Ivetku, Katku, Pavla, Petra, Hanku, Radka, Danu, Vodoucha :-), Martinu, Ketty... první Korintským 13... melodii si domyslete-(G,D,a,C:-)))...refrén A,E,h,D:-)))..)

Kdybych mluvil jazyky andělskými, a kdybych dar proroctví měl, kdybych znal svět se všemi tajemstvími, kdybych všem moudrům rozuměl... A kdybych jednou rozdal všechno své jmění, a kdybych vydal sám sebe k upálení, lásku však neměl nic mi to neprospěje bez lásky Pane nejsem nic... Bez lásky Pane nejsem nic bez Tvojí lásky nejsem nic... Až jednou uzřím tě Pane tváří v tvář a moje oči spálí tvá svatá zář mou nahou duši oblečeš do milosti, pak poznám Kriste tvou lásku v úplnosti... Bez lásky Pane nejsem nic, bez Tvojí lásky nejsem nic...
B.Ezejmenij
06. 11. 2006
Dát tip
za Klub "trapně šikanovaných kašpárků se zvadlým a nízko utopeným sebevědomím užívající dětinské a rádoby vtipné obraty" a za klub "pseudointelektuálních stájí" ti uděluji pochvalu a tip.

alternic
05. 09. 2006
Dát tip
* *

Marigold
29. 04. 2005
Dát tip
Ahoj Papu a víš, proč jsem do prologu napsal "Korintským 13"?

Papu
12. 02. 2005
Dát tip
Nu, přátelé... Pěkné to je, ale dle mého úsudku je to pouze vykradený list Pavlův. Ale ...

Marigold
22. 11. 2002
Dát tip
Ex -student:-)

Mpj
21. 11. 2002
Dát tip
Pěkné dílko!
TiP
PS: Jakým to způsobem jseš propleten s ústavem ve Voděradské č.p. 900/2?

JRR
13. 02. 2002
Dát tip
Znám Mariho. Je exhibicionista- a proč ne? Bez něj by bylo jeho okolí vydatně chudší. To je jedno, už jsem jaxi time-out. Jen, že je to dobrý. Ten text mám rád, a protože jsem to přepracování zrovna nemoh` najít, tak jsem se podíval sem. Mě se to líbí- ale Ty to, M. víš- jsme jaxi stejná krevní skupina..=) Tak zas někdy v Praze, nebo třeba někde jinde..

zolli
20. 02. 2001
Dát tip
Jestli tu budu anonymne tak me to nastve. Mylim, ze vim o cem to je. Dik, ze tady v tyhle staji s nami prebyvas i kdyz jsi jen slovo a ne Slovo. pro sichrr zolli

Anonym
07. 12. 2000
Dát tip
Anonym mozna debil je, mozna ne. Nesudte, pokud neznate ani jeho, ani "Mariho" Anonym č.2

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
Anonym je debil ... skandujte se mnou ... sakra blbost mě dycky rozčílí až sem použil sprostého slovesa:-)))

Cid
03. 07. 2000
Dát tip
Hezké Marigold, díky, za to, že píšeš přímo. Já to většinou nějak balím. Hm, opravdu se mi to líbí.

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
hmmm anonyme (Historiku), ty seš teda ale pako

Acynonyx
23. 06. 2000
Dát tip
Víš co si o tom myslim. TIP!!!! PS.: Nezpychni.

Historik
23. 06. 2000
Dát tip
Ahoj Tomíku, Jsem to zase já, jen jsem se zaregistroval, aby ses o me mohl take neco dozvedet.

Historik
23. 06. 2000
Dát tip
Hudebka - Toť dílo výjimečné jest.

Anonym
20. 06. 2000
Dát tip
Já jsem své jméno uvedl. Jsem Svědomí, ale můžeš mi říkat i Vnitřní Já, Noční Můra či Jan Kolář. Bane - jak ti je určitě jasné, to poslední byl jen nejapný žert. Bylo by vrcholně nespravedlivé zatáhnout milého choroše do téhle hry, která mě mimocodem dost baví. Ale předkládám ti pvní hádanku nebo chceš-li jinotaj, který tě přivede na mou stopu. Jistě po tom velice bažíš - podívat se do očí svému Svědomí (popřípadě ho utřít několika vtipně důmyslnými leč slušnými obraty). Nebo mu rozbít držku. Jinotaj zní: Krédo mé jest jediné, zlost bohů tě nemine. Vhozen v oheň posvátný, ozvěna tvých slov dozní. PS: Není to sice dokonale vypracovaný verš, kterého jste schopni jedině vy tady v té pseudointelektuální stáji, nicméně se to rýmuje a má to myšlenku (která tě navede dále).

Anonym
20. 06. 2000
Dát tip
Dodatek: ta hádanka neni pvní, ani pivní, ale pRvní.

Sarken
20. 06. 2000
Dát tip

Anonym
19. 06. 2000
Dát tip
Dobrý den Tomáši Polívko alias Marigolde. Jmenuji se Svědomí a přišlo jsem se na tebe podívat. Jak se zdá, všechny triky, které tě na gymnaziu Voděradská odsoudily do trapné role šikanovaného kašpárka, jsi znovu vytáhl ve snaze ohromit okruh nových přátel. Ale máš to zapotřebí ? Zamysli se nad sebou. Nedokážeš upoutat pozornost i jinak než přihlouple dětinskými, rádoby vtipnými obraty - viz.: úvodní informace o tvé osobě. Mimochodem, jak můžeš tak sprostě lhát a napsat "to je pro vás, ne pro mne". Ti, co tě znají lépe mohou klidně odvětit: "ne, píšeš to kvůli sobě, aby tvé zvadlé a 6ti lety proklatě nízko utopené sebevědomí opět vztyčilo hlavu." Libuješ si, když slyšíš byť jen slovo chvály a tetelíš se radostí z každé příležitosti udělat na někoho dojem. Snad ti to nebude v budoucím životě na škodu ... Adios (pro své vlastní dobro - změň už konečně své nízké a povrchní chování, já tě sleduji)

Marigold
19. 06. 2000
Dát tip
Milý anonyme, když si říkáš "moje svědomí", tak buď alespoň takovej frajer a podepiš se, ať vím, s kým mám tu čest... Tomáš Polívka vonpolewitz Marigold ........víc jmen už opravdu nemám.

Bříza
15. 06. 2000
Dát tip
mě to SEDÍ !!! Chvilku mě to LEŽELO v žaludku, pak na srdci a teď mě to už sedí !!! A co víc - třeba to jednou ještě vstane a dejBože bude i chodit !!!! MARI !!!

Marigold
15. 06. 2000
Dát tip
Bříza je B.Ezi, takže mě to až zas tak nebere:-)))...

Bibša
14. 06. 2000
Dát tip
Mari hezky zpracované, jen prostě to hlavní, že "bez jeho lásky nejsem nic" mi prostě nesedí.

Semis
12. 06. 2000
Dát tip
líbí :->

kirkov
12. 06. 2000
Dát tip
i PRAVIL JEŽÍŠ: jakožto vám med hovad různých chutnat bude sladce, ne toliko však včelstvu samému, neb jemu s potem smísený hořký jest.

jACK
12. 06. 2000
Dát tip
top

Merle
12. 06. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý zpracování toho, na čem se shodnem všichni, jen to každej směřujem jinam...

Lampář
12. 06. 2000
Dát tip
Dik ! ...

Marigold
12. 06. 2000
Dát tip
Kirkov: I pravil Marigold: ....hmm...asi nejsem in :-) Všem: Ale přátelé...:-)))...to je přeci pro vás a ne pro mne...

Nick
12. 06. 2000
Dát tip
Marigolde, a co G,F,C?

Helena
11. 06. 2000
Dát tip
Tip bez řeči

Katerina
11. 06. 2000
Dát tip
Ano!! tip

Chrjac
11. 06. 2000
Dát tip
Cool!!! *TIP* Buh te Zehnej!

Chrjac
11. 06. 2000
Dát tip
Zalm 151!!! :) Vazne!!!

Saxanka
11. 06. 2000
Dát tip
Wow tak to mne dostalo a srazilo na kolena Máš u mne čarodejnýho TIPa

Jákob
11. 06. 2000
Dát tip
Mari (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru